• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)
    Anastacía Júlia Dremin (Pariah)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)


    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:10 ]


    -

    Okay, dan zal ik weer even typen, maar ik twijfelde want Virgo zit dus ín de boom, op een tak. En hij schuilt niet, 'cause he loves the rain (cat) Maar ik ga typen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Virgo Celaeno ~ Demon

    Ergens vlak in de buurt hoorde ik plotseling voetstappen en nieuwsgierig opende ik mijn ogen en draaide mijn hoofd in de richting van het gedempte geluid. De voetstappen waren gestopt en zo te zien afkomstig van een meisje dat in het bos stond. Ze had lange, blonde haren en mosgroene ogen die rechtstreeks op mij gericht waren, met een onderzoekende en geïnteresseerde blik erin. Ook had ze een lief gezichtje en het verder onmiskenbare uiterlijk van een Engel. O, help, dat had ik weer. Een Engel liep naar me te loeren, net wanneer ik me even lekker kon ontspannen.
    "Kun je het zien?" riep ik haar toe. Ik deed geen moeite beleefd te zijn. Dat zat niet in mijn aard als Demon en daarbij, ze was een Engel! Kom op zeg, die verdienden mijn vriendelijkheid niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gosh, ik was naar Virgo aan het toewerken. Ah, well :')

    Reina Olympe Suela
    Ik duwde mijn handen dieper in de zakken van mijn jas, sloeg mijn zachtgroene ogen neer en volgde zo nog steeds het pad. Pas na een paar seconden keek ik op, en tot mijn grote verbazing had ik werkelijk geen idee waar ik was. Het maakte niet uit of het donker was of niet, ik kende elke plek van dit park.
    Tenminste, dat dacht ik. Ik had het blijkbaar goed mis.
    Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen, zonder mijn handen op te tillen schudde ik mijn glanzende, blonde lokken uit mijn gezicht. Geïnteresseerd schoot mijn blik over het pad, over het deel van het bescheiden bos achter dat ik ook nog nooit had gezien.
    Mijn gedachten gingen opeens naar de jongen van twee weken geleden, de jongen die hetzelfde idee had gehad als de werkelijke Reina de eerste keer. Wat een gekken woonden hier eigenlijk. In de afgelopen zeventien jaar waren er al drie mensen naar me toe gekomen met de woorden "Je bent een Engel", en allen hadden zelf het puurste, reinste uiterlijk dat ik ooit had gezien.
    Alsof ze naar hun soortgenoten zochten.


    -

    Kom er ook bij dan. Reina is toch mens? Dan snapt die er helemaal niks van (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aldyne Duclea Romaine
    Het voelde vreemd, het enorme gemis van mijn grote, witte zwanenvleugels. Het was nu enkel een plaatje. Ik bewoog mijn schouderbladen, bedenkelijk richtte ik me op de vrijheid die hun nu opeens hadden.
    Ik was een Engel. Ondanks mijn bruine haar, waardoor ik uniek was. De meeste Engelen waren blond, hoogstens hadden ze lichtbruine lokken. Maar diepbruin kwam zelden voor, leek wel. Dat nam niet weg dat ik er niet uitzag als een Engel. Daarvoor waren mijn donkerblauwe ogen te dromerig, waren mijn gelaatstrekken te fijn.


    -

    Delenia Samorena
    ik schrok even,en er was even een geschrokken blik op mijn gezicht te zien maar ik hervond mezelf al gauw en mijn gezichtsuitdrukking straalde daarna alleen nog maar ergenis uit 'ja eigenlijk wel' zei ik uiteindelijk maar.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:29 ]


    On wednesdays we wear black

    Fayan schreef:
    Kom er ook bij dan. Reina is toch mens? Dan snapt die er helemaal niks van (cat)

    Is good *O*

    Und ja, ze is mens. Wordt alleen wel eens aangezien voor een Engel, maar dat wordt niet meer gedacht als men ziet hoe onaardig ze uit haar groene oogjes kijkt :')


    -

    Reina Olympe Suela
    Een meisje met blond haar stond bij een boom, haar blik naar boven gericht. Nieuwsgierig volgde ik haar blik, maar ik zou niet kunnen zien waar ze naar keek zonder dichterbij te komen.
    Iets aan haar deed me denken aan de vrouw die me twee jaar geleden uit het weeshuis had gered. Dezelfde gloed hing over haar, dezelfde goed- en puurheid. Niet vervelend, maar toch behoorlijk.. tja, oninteressant?
    Ik werd niet getrokken door lieflijkheid, door sprookjes of door prinsen op een wit paard. Als het onbekend was, vond ik het interessant, en als het dan ook nog eens geen verstandig plan leek om ermee door te gaan was ik verkocht.


    -

    Fayan schreef:
    Kom er ook bij dan. Reina is toch mens? Dan snapt die er helemaal niks van (cat)


    YEAH! ^^


    On wednesdays we wear black

    Virgo Celaeno ~ Demon

    "Ja, eigenlijk wel," antwoordde de Engel waardoor ik mijn wenkbrauwen optrok.
    "Niet zo brutaal, hè? Kijk een andere kant op," zei ik. Ik deed geen moeite om de irritatie in mijn stem te verbergen. Dat mocht ze best horen en ik hoopte dat ze erdoor gekwetst was en weg zou lopen.
    Ik zuchtte diep en draaide toen zelf ook maar mijn hoofd, weg van dat blonde geval, wiens ogen ik nog steeds in mijn nek voelde branden. Engelen en hun pogingen tot beleefdheid ook altijd. Ze had me niet eens een bot antwoord terug gegeven. Jammer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Delenia Samorena
    'hà brutaal moet je horen wie het zegt' ik draaide mijn hoofd uit ergenis een beetje opzij en zag daar een meisje staan, een heel mooi meisje misschien een engel?


    On wednesdays we wear black

    Crap, moet even. Geef me twintig minuten, just go on <3


    -

    OH, ik ben niet de enige in de mensenwereld?
    Is er iemand die met mij kan praten ofzo, zodat ik iets heb om over te schrijven. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ben ff weg kom terug zijn jullie al bladzijde verder

    Arthurus Tenerae Elisus Permissio - Angel
    Terwijl ik mijn pas had verplaatst naar een winkelcentrum, die nu helemaal leeg was. Hingen de menden masten aan hun kraampjes. Echter zag ik door de weerspiegeling in een van de andere glazen deur dat mijn shirt al bijna volledig doorzichtig was en zo kroop ik de eerste beste winkel in die ik kon vinden. Vreemde apparatuur kreeg ik daardoor in mijn vizier, nadat er een valse belletje door de ruimte klonk.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Pariah schreef:
    OH, ik ben niet de enige in de mensenwereld?
    Is er iemand die met mij kan praten ofzo, zodat ik iets heb om over te schrijven. :W


    sure ik kan stygius naar je toesturen(baby)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.