• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)
    Anastacía Júlia Dremin (Pariah)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)


    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:10 ]


    -

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Ze was me er eentje. Dit was dus een van de redenen waarom ik liever alleen ben. Maar iedereen had geheimen, zelfs Anastacía daar was ik zeker van. 'Zo jij wilt graag mijn geheim weten, he?' Ik plaatste mijn kin op mijn vuist en keek haar strak aan. 'En wat is de jouwe dan als ik het mag vragen, wat ik mag aangezien jij het zelfde vraagt aan mij?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'Ik heb geen geheimen,' zei ik, veel te snel. 'Maar jij wel. En ik eis dat je dat nu aan mij vertelt, en dat je me meeneemt naar die plek, waar je vaak bent.'
    Ik beet op mijn lip. Als hij erachter zou komen wat míjn grootste geheim was, zou ik waarschijnlijk mijn status verliezen. En dat was iets wat ik me niet kon permiteren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ey


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Verdediging. Loopt vaak uit te hand. Je kan het zien wanneer men dingen eruit gooit voor ze werkelijk nadenken. Hier had ik het bewijs. 'Jij hebt geen geheimen zeg je, he.' Ik vloog dichter naar haar toe en hield halt enkele centimeters van haar vandaan. 'Waarom kan ik dat moeilijk geloven? kom op, wat is jou geheim?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    Shit. Hij had gemerkt dat ik nerveus werd van zijn vraag, en ging er nu verder op in. 'Het mijne voor het jouwe,' zei ik toen maar. 'Eerst het jouwe. Ik wil zien waar je naar toegaat wanneer je niet hier, maar ook niet in de Mensenwereld bent.'
    Ik haalde mijn wenkbrauwen op een spottende manier omhoog, alsof ik zei: Kom maar op.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hooi. :'D

    Er is leven!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    haha indeed. (ookal zit ik hier als een zieke vis)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ben je ziek dan? D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Ben je ziek dan? D:


    al drie weken lang maar ik kan niet thuis blijven omdat het examen periode is. Maar ik blijf nauwelijks staande op mijn voeten.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    District2 schreef:
    (...)

    al drie weken lang maar ik kan niet thuis blijven omdat het examen periode is. Maar ik blijf nauwelijks staande op mijn voeten.

    Ahhw, dat is wel kut. D:
    In ieder geval: veel beterschap! (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    'Mij zie je daar niet zo makkelijk in toegeven hoor. Laat ik het zo zeggen, geen van beide zegt het.' Het was de simpelste oplossing, want ik was niet van plan om alles aan een onbekende te verklikken en laat staan als ik het zei, kon ik haar in gevaar brengen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ahhw, dat is wel kut. D:
    In ieder geval: veel beterschap! (:

    thanks(baby)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'Nee. Nu wil ik het weten ook.' Ik bleef koppig volhouden. Ik werd steeds nieuwsgieriger naarmate de tijd vorderde, en dan kon hij het onderwerp niet zo afkappen. Dan kreeg hij mijn geheim maar te weten, dat kon toch moeilijk zo erg zijn als het zijne?
    En desnoods werd ik een Demon van de laagste rang, dan zou er in principe niets veranderen. Behalve de manier waarop ik aangekeken werd door andere Demonen dan, maar of dat nu zoveel uitmaakte? Nee. Ik wilde het weten, en hij ging me dit vertellen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    E daar gingen we weer. 'Laat ik heel duidelijk zijn tegen jou. Je gaat het niet uit mij krijgen en als jij zo door blijft drammen. Laat ik het kort houden. Ik kan jou ergste angsten laten uitkomen, jou grootste pijnigingen en laat ik duidelijk zijn; eens ik ben begonnen kan je mij niet meer stoppen.' Ze moest dreigingen toch wel begrijpen. 'Niet te vergeten, doe ik het met plezier.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    Ik kon het niet helpen. De grijns op mijn gezicht werd weer breder en breder. 'Laat mij jou ook eens iets vertellen.' Ik hield mijn hoofd schuin, en vloog dichterbij hem, tot ik zijn adem tegen mijn gezicht kon voelen. Ik boog me naar hem toe, zodat ik iets in zijn oor kon fluisteren.
    'Ik onderga die pijn met gemak. Sterker nog, ik zal er van genieten. Waarschijnlijk nog meer als jij zou doen.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.