• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)
    Anastacía Júlia Dremin (Pariah)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)


    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:10 ]


    -

    Arthurus Tenerae Elisus Permissio - Angel
    Traag liet ik mijn ogen om de omgeving vallen. De plek was vredig. Kinderen speelde met een bal, koppels lagen arm in arm op de grond of zaten op een bankje. Een traan viel op mijn wang en ik hees mijn hand ernaartoe om de vochtige plek te verwijderen. Echter kwamen er meerdere naar beneden, regen. De eens witte wolken in de lucht hadden plaats gemaakt voor grijze stevige wolken. Mijn blik werd van de lucht afgekeerd door een druk tegen mijn rechterbeen. De bal waar de kinderen mee speelde lag naast me en rolde nog enkele centimeters voordat het tot stilstand kwam. Iedereen rende weg voor de regen en het park was ondertussen al bijna leeggelopen. De kinderen die ook de eigenaars waren van de bal kwamen naar me toegerend met hun handen boven hun hoofd, hopend voor nog enkele weerstand tegen de regen. Ik bukte me voorover en raapte de bal van de grond af, voordat ik hem naar de jonge jongens gooide. Hier was geen onrust. Maar ik moest me wel ergens schuil gaan houden voor de regen, voor mijn witte shirt doorschijnend werd en mijn vleugels die nu getatoeëerd op mijn rug stonden.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    nu ben ik alweer abo vergeten.(cat)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Helleu? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    hey(A)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Hello.


    -

    MY GOD, er is leven o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reina Olympe Suela
    Een vermoeide zucht ontsnapte aan me, terwijl ik mijn zachtgroene blik opsloeg naar de bomen. Het was jaren geleden dat ik weer eens in zo'n ding was geklommen, maar ik was dan ook niet van plan om die gewoonte weer op te pakken.
    De laatste keer was met Reina geweest, de "echte" Reina Olympe Suela. De vrouw wiens naam ik had aangenomen, en de enige reden waarom we samen een halfuur in een boom hadden gezeten was om te voorkomen dat de mensen uit het weeshuis ons meteen zouden vinden.
    In eerste instantie had ik het maar een vreemde vrouw gevonden. Ik had op het plein gestaan van het weeshuis, toen ik opeens een hand op mijn schouder voelde.
    'Je bent een Engel!' hoorde ik een enthousiaste stem, maar toen ik me omdraaide verdween de euforie van haar gezicht meteen. Ik weet niet waarom ze mij voor een "Engel" aan had gezien, vond het ook een belachelijke uitspraak.
    Maar als iemand er als een Engel uitzag was Reina het geweest. Zachte, bruine krullen, die een fijn gezicht omlijstten met grote, warme ogen. Maar ik had haar nooit meer gezien, eigenlijk. Niet meer sinds de dag dat ze me redde.


    -

    Is it so bad? (no_chears)


    -

    Helena Quinnia Pendora
    Flits. Ik haalde de camera iets naar voren en bekeek de foto die ik had gefotografeerd. Het koppeltje zat rustig hoofd tegen hoofd op het houten bankje. Een glimlach sierde mijn gezicht. Hoe moest het voelen om iemand te vertrouwen? Dat iemand je hart op hol laat slaan, alsof je een hartaanval krijgt? Iedereen heeft positieve en negatieve gevoelens, het licht eraan welke je achtervolgt. Rustig stond ik op van onder de boom, waar ik al enkele uren zat. Greep mijn camera en liep terug naar de winkel.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:15 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Delenia Samorena
    de aarde was een hele fascinerende planeet.Ja het was een gemene wereld maar deze wereld zat ook vol liefde en avontuur.Dacht terwijl ik opstond van de plaats waar ik zat,ik streek mijn simpele shirt even glad en vervolgde mijn pad naar de stad vol kleuren en avontuur die er in de hemel zeker niet zijn.

    BOEM ik ben er >< wie wil delenia ontmoeten?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 17:18 ]


    On wednesdays we wear black

    Virgo Celaeno ~ Demon
    Het duurde niet lang voor ik compleet doorweekt en afgekoeld was. Misschien moest ik hier, in de mensenwereld, toch ook maar eens op zoek gaan naar een vaste plek om te verblijven, want die had ik nog niet. Wel had ik verhalen gehoord over Demonen die niet alleen in de Hel woonden, maar ook hier. Meestal werden ze daar wel voor gestraft als ze gesnapt werden door onze leider, maar goed, ik was sowieso al niet iemand die zich aan de regels hield. Sterker nog; ik was nu bezig er behoorlijk wat te overtreden. En als ik toch bezig was...
    Ik ging recht overeind zitten en trok het shirt over mijn hoofd, zodat ik me in elk geval weer iets vrijer voelde, minder bekneld in die strakke stof die me nog meer leek te verstikken omdat het zo doorweekt was. Er was toch niemand die langs dit pad liep en ik zat met mijn rug tegen de stam, dus mijn tatoeage was niet zichtbaar. En mocht het onmogelijk gebeuren en iemand zou het zien en me herkennen of ernaar vragen; dan maakte ik die persoon toch af? Had ik mijn lolletje voor de dag ook weer. Onwetende mensjes afmaken was altijd een leuk tijdverdrijf, het verveelde nooit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Delenia Samorena
    terwijl ik mijn haar beetpakte en het in een staart deed liep ik verder over het pad.het werd steeds kouder buiten namate de lucht zich klaarmaakte voor de nacht.ik rilde even en scande met mijn mosgroene ogen de plaats waar ik nu was,het was eigenlijk een soort van park.daar stond een doodgewoon bankje en daar stond een gestalte nonchalant tegen een boom te schuilen.niks vreemd aan. wacht? een gestalte op deze tijd van de dag?ik verstijfde terwijl ik mijn ogen weer terug liet gaan over het figuur.


    On wednesdays we wear black

    Arthurus Tenerae Elisus Permissio - Angel
    Ik verliet de plaats waar ik me nu al enkele minuten had geplaatst. Het groene gras dat geen halfuur geleden stond te schijnen in de zon, plakte nu doorweekt aan elkaar. Het bos had zijn licht verloren en voor ik het wist stond ik alweer op de drukke weg, waar men heen en weer rende voor de regen, of omdat ze geen tijd hadden. Niemand had tijd meer in deze eeuw, alles ging zo gehaast. Een meisje, ik schat nog geen zes jaar dat naar voren werd getrokken door een kleine hond, viel neer op de grond. Het was een instinct. Mijn beweging naar het meisje, alsof ik haar moest beschermen. Maar mijn pas zwakte af nadat er een vrouw zich naar haar bukte. Haar moeder. Het was onbeschrijfelijk hoe de vrouw haar armen om het kleine wezen vouwde. Maar ik moest weg hier of in ieder geval een donkere shirt of vest vinden.

    -er is leven x-D


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Pocket, ziet Delenia Virgo? Of iemand anders? *twijfelt*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @fayan jap ;3


    On wednesdays we wear black