• Deel 3 van de ITSUML- RPG!
    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:25 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Damian
    Kate geeft me een zoen op mijn lippen. 'graag,' zeg ik als ze zegt dat we snel boodschappen gaan doen en dan naar huis gaan. Naar huis, iets wat ik nu graag wil. Thuis hebben we eindelijk rust. Snel lopen we naar de supermarkt. Het duurt niet lang voordat we aardig wat gepakt hebben en bij de kassa staan. Hiermee moeten we wel een dag of 2 kunnen overleven, misschien iets langer. Het enige dat we niet hebben gepakt is drank. Dat hadden we niet meer nodig, we hebben elkaar nu. We lopen al snel weer naar huis.

    [we zijn weer goed op weg naar een nieuw topic]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:22 ]

    Kaithlynn

    We wilden allebei graag snel naar huis, dus de boodschappen deden we dan ook in een snel tempo. Beide liepen we de drank voorbij en geen van ons had er ook de behoefte aan, ik had Damian om me heen en hij leidde me genoeg af van de drank. Ik had het niet nodig met hem om me heen. We hadden genoeg eten voor minstens twee dagen dus dat was voor even genoeg. Eenmaal thuis aangekomen ruimen we de boodschappen op en met een zucht laat ik me op de bank zakken. ‘Wat gaan we vanavond doen?’ vraag ik aan Damian als hij langs me komt zitten en ik me tegen hem aan nestel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Als de boodschappen gedaan opgeruimd zijn laat Kate zich op de bank ploffen en ik ga snel naast haar zitten. Ze nestelt zich tegen me aan. 'Wat gaan we vanavond doen?' vraagt ze. 'Wat dacht je van ontstressen?' zeg ik. Ik leg mijn armen om Kate heen en ga ook tegen haar aan liggen. Ik ben blij om weer thuis te zijn. De dag duurde lang voor mijn gevoel. Gelukkig was Kate er de hele dag bij, anders had het heel anders gelopen. Ze had me gered bij de dokter. Nu heb ik tenminste goed professioneel verband om mijn handen zitten. Nu nog wachten tot het over is.

    Kaithlynn

    'Ontstressen klinkt goed, met een filmpje erbij?' vraag ik terwijl mijn hand zacht over zijn verband heen gleed. Plotseling schoot me iets te binnen wat hij vanmiddag had gezegd. 'Je zei dat je altijd aan mensen denkt waarvan je houdt,' mompelde ik onbegrijpelijk. 'Hou je van mij?' vroeg ik daarna en keek hem onderzoekend aan. We hadden al zoveel gedeeld in z'n korte tijd en ik kon me nu al onmogelijk iets voorstellen zonder hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Een film lijkt me prima,' zeg ik als Kate over mijn verband gaat. 'Je zei dat je altijd mensen denkt waarvan je houdt,' mompelt Kate. 'Hou je van mij?' Ik kijk haar aan. Ze stelt altijd goede vragen. 'ja,' zeg ik in haar oog. Mijn lippen druk ik op die van haar. Als ik haar nu zou moeten laten gaan zou mijn leven weer instorten. Ik wil haar niet meer kwijt. Ik sta op en loop naar de kast. Als ik hem open zie ik mijn film voorraad. 'welke film wil je zien?' vraag ik.

    Kaithlynn

    Ik voel mijn wangen kleuren als hij mijn vraagt beantwoord met een 'ja' en vervolgens zijn lippen op de mijne drukt. Daarna staat hij op en loopt naar de kast waar zijn films in staan. 'Welke film wil je zien?' vraagt hij waarop ik bedenkelijk kijk. 'Mij maakt niks uit, kies jij maar een' antwoord ik, als ik na 5 minuten nog niet weet wat voor film ik wil zien. Ik wilde gewoon lekker met hem op de bank liggen en alle zorgen van vandaag rustig weg laten glijden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Als Kate zegt dat ik mag kiezen, pak ik de eerste de beste dvd en stop hem erin. Ik heb geen idee welke film het is. Ik ga weer op de bank zitten en nestel me tegen de leuning. Mijn armen hebben Kate alweer gevonden en ik leg haar rustig tegen me aan. Het boeide me weinig dat er een film op stond. Mijn ogen zijn dicht en mijn handen liggen rustig bij Kate. Dit gaf me weer rust na een hele dag. Nu kon ik wel niet zoveel met mijn handen. Maarja Kate is er en ik ben niet alleen. Ik pak mijn tekenboek en leg het voor me. Het potlood gaat snel over het papier en de tekening wordt vrolijker als dat ik hem ooit eerder had kunnen maken. Snel zet ik er de datum bij en kijk naar Kate. 'door jou.' zeg ik zacht

    Kaithlynn

    Glimlachend kijk ik toe als hij de eerste beste dvd pakt en die opzet. Daarna gaat hij in het hoekje van de bank zitten en legt me tegen hem aan. Ik volgde de film half, af en toe sloot ik even mijn ogen en luisterde alleen maar naar de stemmen op tv. Vanuit mijn ogen zie ik hem zijn tekenboek pakken en opleggen. Nieuwsgierig kijk ik naar wat hij begint te tekenen als zijn potlood snelle bewegingen maakt over het papier. Zodra hij klaar is zet hij de datum erbij en kijkt vervolgens naar mij. 'Door jou,' zegt hij zacht. 'Dat heb je erg mooi gemaakt,' reageer ik met een brede glimlach als ik naar de tekening kijk. Vervolgens leg ik zijn tekenboek zachtjes weg en druk mijn lippen op de zijne terwijl mijn handen zijn borst kriebelde. Hij maakte het dat ik me echt gelukkig voelde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Kate geeft me een compliment en legt het tekenboek weg. Ze draait zich om naar me en haar lippen komen op de mijne. Haar handen kriebelen heerlijk op mijn borst. Mijn handen leg ik rustend op haar rug. De film is er alleen nog maar voor de sier. Mijn gedachten zijn nu gevuld met Kate. Dit was pas ontspannen na een lange moeilijke dag. Als ik Kate niet in een slechtere bui tegen het lijf was gelopen was dit nooit gebeurt. Dan waren we nooit naar de film geweest. Had ik nooit gevraagt of ze hier wou blijven slapen. Waren we nooit baar haar vader geweest. Was ik nooit naar de dokter geweest. 'ik hou van je.' zeg ik zacht.

    Kaithlynn

    'Ik hou van je,'zei hij zacht terwijl hij zijn handen op mijn rug legde. Ik zoende hem hevig terug terwijl mijn gedachten door de afgelopen dagen heen gingen. In z'n korte tijd hadden we al zoveel samen gedeeld, als snel voelde ik me tot hem aangetrokken, hij raakte me in het diepste van binnen. Ik sloeg mijn handen om hem heen en trok hem dichter naar me toe. 'En ik van jou,' fluisterde ik zacht terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Dit is zoals ik me ontspannen had voorgesteld. Mijn handen lagen nog steeds te rusten opende rug van Kate terwijl ze heerlijk tegen me aan ligt. 'wat toeval toch niet allemaal kan doen hé,' zeg ik tussendoor. Ik had twee dagen terug niemand anders tegen willen komen. Ik bedacht me dat ik Kate gezegt had om Liv te vragen om langs te komen. Ik pak mijn mobieltje uit mijn zak en stuur snel een smsje. Het zou wel even duren voordat ik antwoord had. Ik leg mijn hand weer terug op de rug van Kate en laat me verder door haar verwennen.

    Kaithlynn

    'Inderdaad, wat toeval wel niet kan doen,'reageer ik zachtjes terug terwijl hij zijn gsm pakt en iemand een berichtje stuurd. Wie wist ik niet en dat was op dit moment helemaal niet belangrijk. Ik was helemaal gefocust op Damian en alles wat er om me heen gebeurde was niet meer intressant. Ik schoof onderuit op de bank terwijl ik hem dichter tegen me aantrok en terwijl mijn lippen de zijn zochten gleden mijn handen naar zijn shirt om die uit te trekken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Als Kate me weer wat beter neerlegt krijg ik een gordijn te pakken en maak hem snel dicht. Niemand anders hoef ons geluk te delen. Haar handen gleden onder mijn shirt en haar lippen raken mijn mond. 'doe je voorzichtig met mijn handen,' weet ik tussendoor nog uit te brengen. Ik sluit mijn ogen en werk mee om mijn shirt uit te krijgen. Mijn handen ik ergens rustig liggen. Dit was gewoon heerlijk na een dag stressen. Gelukkig ben ik er nog enigszins goed doorgekomen door Kate.

    Kaithlynn

    Nog voordat we helemaal op de bank lagen trok hij vlug een gordijn dicht, iets waar ik helemaal niet bij stil had gestaan. 'Doe je voorzichtig met mijn handen,' mompelde hij tussendoor terwijl hij meehielp zijn shirt uit te trekken. 'Natuurlijk,' murmelde ik terug terwijl ik mijn lippen op zijn inmiddels blote borst drukte. Het duurde niet lang voordat we beide helemaal uitgekleed waren, ik genoot helemaal van zijn aanwezigheid en het gevoel wat hij me gaf. Mijn hart bonsde in mijn keel terwijl mijn ademhaling gejaagd ging nadat ik me in zijn armen legde zodra ons liefdesspel weer voorbij was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Dit was net zo geweldig als de eerste keer. Kate lag in mijn armen en we probeerden allebei onze ademhaling weer wat rustiger te krijgen. Al har aanrakingen waren geweldig. Haar huid tegen de mijne. Voorzichtig ga ik met mijn hand door haar haar. Ze was precies degene die ik nodig had in mijn leven. Ze kreeg me rustig op de momenten waar ik dat het meeste nodig had. Ze wist precies wat ze moest zeggen. Ze weerhield me van alle slechte dingen waar ik normaal niet zonder zou kunnen. Bij haar had ik geen drank nodig om me gelukkig te voelen, Kate zorgde daar zelf voor. Bij Kate had ik het gevoel dat mijn zusje trots op me kon zijn. Ik hoefde me niet meer anders voor te doen. Kate leerde me dat ik mezelf kan zijn. Alles wat ik ooit nog had gezworen aan niemand te vertellen, lag nu bespreekbaar op tafel. Het maakte niet meer uit dat iemand het wist. Ik zou Kate ook overal helpen als dat nodig was. 'Dankje,' fluister ik in haar oor. Het was niet specifiek voor een bepaald iets. Het was meer voor het algemeen. Dat ze hier was. Dat we eerlijk konden zijn. Alles eigenlijk.