• Deel 3 van de ITSUML- RPG!
    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:25 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kaithlynn

    'Wat wil je doen?' vroeg ik hem terwijl ik hem aankeek. Zachtjes wiebel ik heen en weer terwijl ik mijn armen nog steeds om hem heen geslagen had. 'Je weet dat ik je overal mee en bij zal helpen,' zei ik daarn ategen hem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Wat wil je doen? Je weet dat ik je overal mee en bij zal helpen,' zegt Kate. Ze begint wat te bewegen. Ik kuch even en denk na. Wat wou ik doen? 'Ik, ik weet het niet.' Ik laat Kate weer los en doe ook mijn andere schoen uit. deze gooi ik niet tegen de muur maar zet hem langs de bank. 'Ik weet na alles niet meer wat ik wil.'

    Kaithlynn

    Ik keek hem even niet begrijpend aan en vouwde mijn handen in mijn schoot. 'Misschien is dat iets waar je goed over na moet denken,' reageerde ik en staarde even bedenkelijk voor me uit. 'Heb je je zusje al laten weten wanneer ze morgen kon komen?' vroeg ik uit het niets, nog steeds denkend aan wat ik voor hem kon doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Kate vraagt of ik het al tegen mijn zusje heb gezegt. Ik bedenk dat dat er even helemaal bij ingeschoten is. Ik pak mijn mobiel en stuur snel een smsje dat morgen in de middag oké is. 'zo gezegt dat ze in de middag kan komen,' zeg ik. Ik heb geen idee in welke staat iemand me nu zou aantreffen. Ik denk na over Kates woorden. Ik weet alleen dat Liv die dingen mag weten en ik ze niet zal kunnen vertellen zonder een voorbeeld te geven. 'het liefst wil ik morgen bij Liv geen voorbeeld laten zien, dus vind je het erg dat ik dan even weg ga?' waar ik dan naartoe ga weet ik nog niet. Me even douchen of zo iets.

    Kaithlynn

    Hij stuurde snel een sms naar zijn zusje dat ze in de middag kon komen. 'Je blijft toch niet lang weg dan?' vroeg ik hem, het idee alleen met zijn zusje en zonder hem zat me niet helemaal lekker. Dit zou de eerste keer zijn dat ik haar zou zien, wie weet mocht ze me wel helemaal niet en dat zou dan geen gemakkelijke sfeer meebrengen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    'je blijft Toch niet lang weg dan?' vraagt Kate. Je kan merken dat ze zich wat ongemakkelijk voelt. 'nee, dan ga ik gewoon de kamer even uit, naar boven ofzo. Ik blijf gewoon thuis hoor,' zeg ik met een glimlach tussen de tranen door. 'het gaat echt goed komen hoor, ze is echt super lief en kan wel met iedereen opschieten,' zeg ik. 'en ze knapt niet om de halve dag van woede,' mompel ik er achteraan. Liv was echt het liefste zusje dat ik kon bedenken. Dat maakt het vertellen ook zo moeilijk. Ze is altijd aardig en kan met iedereen opschieten.

    Kaithlynn

    'Dan is het goed,' reageerde ik met een klein zuchtje. Daarna schoof ik weer naar hem toe en nam zijn gezicht in mijn handen. 'Lach tegen me en zeg dat je van me houd... Het doet me pijn om je zo verdrietig te zien,' mompelde ik tegen hem en drukte een klein kusje op zijn lippen. Ik weet dat hij niet zomaar kon lachen, het was opbeurend bedoelt. 'Ik hou van je, ookal knap je soms van de woede,' zei ik er achter aan en legde mijn hoofd even tegen zijn schouder aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Kate kOmt weer wat dichterbij zitten. Ze neemt mijn gezicht in haar handen. 'Lach tegen me en zeg dat je van me houd... Het doet me pijn om je zo verdrietig te zien,' zegt Kate. Het kwam er een beetje slecht uit, naar het was overduidelijk opvrolijkend bedoeld. 'ik hou al iets van drie dagen van je,' zeg ik met een kleine glimlach. 'ik wil je geen pijn doen en vooral niet met iets wat geheel door mijn karakter kom.' ze geeft me een klein kusje op mijn lippen. Ook zegt ze dat ze ondanks alles van me houd. Mijn maag begint weer te knorren. 'ik begin honger te krijgen.'

    Kaithlynn

    Zijn kleine glimlach doet me goed en dat hij van me houdt nog meer. 'Jij zal me nooit pijn doen maar het voel onmachtig als ik je verdrietig zie en je niet kan helpen,' reageer ik terug en bij het horen van zijn knorrende maag kom ik overeind. 'Ik begin honger te krijgen,' zegt hij. 'Ik zal wel eten maken, wat wil je hebben?' vraag ik hem terwijl ik opsta om naar de keuken te lopen.

    [jeuj, op naar een volgend topic! We houden hem wel goed leven he ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    'ik zal wel eten maken. Wat wil je hebben?' zegt Kate. Ze was al in de keuken voordat ik nog wat kon doen. Ik loop haar snel achter achterna. Als ik achter haar sta leg ik mijn armen om haar heen en geef haar een kus op haar wang. 'Dankje, met eten ben ik niet heel kieskeurig. Doe maar wat jij het beste kan klaarmaken,' zeg ik in haar oor. 'sorry, ik wil je gewoon niet hetzelfde laten voelen als ikzelf op die momenten. Ik vind het al erg genoeg dat je me zo moet zien.' ik loop weer naar de bank en ga liggen. Dit was een lange dag. Morgen zie ik Liv weer, iets wat me een beetje opvrolijkt, samen met Kate. Vanacht zou ik niks anders doen dan Kate in mijn armen laten liggen. Ik sluit mijn ogen en luister naar het gerommel In de keuken van Kate.

    [jep, ik vind het nog steeds een leuk verhaal. En prettige kerstdagen:)]

    Kaithlynn

    Als ik in de keuken ben voel ik zijn armen om me heen en een kus op mijn wang. 'Dankje, met eten ben ik niet heel kieskeurig. Doe maar wat jij het beste klaar kan maken,' zegt hij in mijn oor. Even glimlach ik en geef hem een kus terug. Nadat hij nog sorry zegt en uitlegt waarom loopt hij weer naar binnen en gaat op de bank liggen terwijl ik begin te rommelen in de kastjes. Na een half uurtje heb ik een lekkere macaroni schotel klaar gemaakt. 'Eten is klaar!' Zeg ik tegen hem terwijl ik de tafel dek.

    [Jup, we maken er nog steeds een mooi verhaaltje van. Jij ook prettige kerstdagen!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cedric
    'Eten is klaar,' zegt Kate terwijl ze de tafel dekt. Ik rek me even uit en sta op. In de keuken ruikt het lekker. Ik heb het gevoel dat ik niet alles heb meegekregen als ik op de klok kijk. Het was alweer een ruim half uur later. Ik ga zitten en zie een heerlijke macaroni schotel voor me. 'Volgens mij was ik net even in slaap gevallen,' zeg ik als Kate erbij komt zitten. 'Het eten ziet er heerlijk uit.' Ik begin wat op te scheppen en te eten. Het smaakt zoals het altijd heeft gesmaakt, lekker dus.

    [maar hoe doen we dat als het topic vol is??]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 14:52 ]

    Kaithlynn

    'Je zal het wel even nodig gehad hebben,' reageer ik als hij zegt even in slaap te zijn gevallen. 'Ik hoop dat het smaakt,' zeg ik daarna en schep ook mijn bord vol. Zodra we klaar zijn ruim ik de tafel af en breng het naar de keuken om daar zometeen de spullen af te wassen.

    [Uhm, geen idee.. We kunnen een nieuw topic openen of via pb of gb verder gaan? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Ja dat zal dan wel,' zeg ik. 'Het smaakt echt heerlijk.' We ruimen de spullen op en ik begin aan de afwas. Nu pas voel ik dat ik echt moe ben. Ik probeer een beetje snel de afwas klaar te hebben. Het is gelukkig niet erg veel. Als ik klaar ben loop ik weer naar de bank. Vandaag ga ik niet veel meer doen dan tegen Kate aanliggen. Ik ga onderuitgezakt met mijn benen op de bank tegen de leuning zitten. Een gaap verlaat mijn mond. Ik sluit alvast mijn ogen en wacht geduldig tot Kate erbij komt.

    [mij maakt het weinig uit. Schrijf jij eigenlijk verhalen??]

    Kaithlynn

    Nadat Damian de afwas heeft gedaan kruipt hij terug op de bank terwijl ik de laatste spulletjes nog opruim en me daarna bij hem op de bank nestel. 'Laten we vanavond maar lekker optijd naar bed gaan,' zeg ik tegen hem terwijl mijn hand zijn borst opzoekt om daar zachtjes over heen te kriebelen.

    [Mij maakt het ook niet uit (: Ik heb 1 verhaal online staan, een fanfiction van twilight maar die wil ik gaan overschrijven. Ben alleen nu op dit moment bezig met het uitschrijven van een ander verhaal waarvan het idee afgeleid is van Vampire knights (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'