• Deel 3 van de ITSUML- RPG!
    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:25 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Damian
    Ik open mijn ogen even als ik Kate bij me voel komen. Haar hand kriebelt zacht over mijn borst. 'Laten we vanavond maar lekker op tijd naar bed gaan,' stelt ze voor. 'Dat lijkt me een uitstekend plan,' zeg ik zacht. Ondertussen had ik nog een bevestiging gekregen van Liv dat morgenmiddag zou komen. 'Nu pas merk ik hoe moe ik ben,' zeg ik gapend. Ik sluit mijn ogen weer en geniet van Kate haar hand. Langzaam dut ik weg.

    [oke, ik lees helaas geen fanfics]

    Kaithlynn

    'Nu pas merk ik hoe moe ik ben,'gaapt hij waarop ik zachtjes lach. Na een paar minuten merk ik dat zijn ademhaling verandert en hij langzaam in slaapt dommelt. 'Lekker slapen dan,' fluister ik zacht en geef hem zacht een kus op zijn wang. Zachtjes duw ik me iets overeind om de afstandsbediening van de tv van de tafel te pakken en ga weer terug tegen hem aanliggen terwijl ik zap van de ene na de andere zender.

    [ Ik heb wel wat meerdere verhalen op mijn lap staan maar dat zijn kort uitgeschreven ideeen of verhalen waar ik ineens mijn inspiratie voor kwijt ben. Mijn fanfiction van Twilight is mijn eerste compleet afgeschreven verhaal :'D
    Het verhaal waar ik nu mee bezig ben bestaat wel uit eigen personen, alleen bepaalde punten heb ik overgenomen van de serie. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Vaag krijg ik nog wat mee dat Kate wat beweegt en ik wat geluid hoor, maar verder slaap ik al. Ik slaap best lekker als ik na een tijdje weer wakker word. Ik hoor dat de tv aan staat. Kate ligt nog steeds tegen me aan. Ik laat mijn ogen nog dicht maar beweeg even. Mijn arm leg ik langzaam om Kate heen. 'Ik denk dat ik zo al naar bed ga,' zeg ik zacht. Om de hele tijd in slaap te vallen en daarna weer wakker te worden.

    [nice, maar we hebben nog iets van 25 posts om te beslissen wat we doen. dus zeg het maar]

    Kaithlynn

    Na een tijdje merk ik dat hij weer langzaam wakker wordt en zijn arm glijdt om me heen. 'Ik denk day ik zo al naar bed ga,' zegt hij zacht. Mijn ogen gluren even naar de klok om te kijken hoelaat het was. 'Ik ga met je mee,' antwoord ik en en duw mezelf overeind op de bank. Ik begon zelf ook al aardig moe te worden en aangezien ik ook niet helemaal super had geslapen de nacht ervoor.

    [Ehm, nieuw topic? Al zijn wij wel nog de enige twee, niet dat dat iets uitmaakt :D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Ik ga met je mee,' zegt Kate en ze gaat zitten. 'Oke, dan zie ik je zo,' zeg ik. Ik sta ook op en loop langzaam naar boven. Snel kleed ik me om. Ik kijk nog even naar mijn vermoeide gezicht in de spiegel. Ik hoop dat we vannacht allebei goed slapen. Ik loop naar mijn kamer en stap in het koude bed. Rustig wacht ik tot Kate er is. Morgen zou een belangrijke dag zijn. Kate zou Liv ontmoeten en Kate zou Liv het vertellen. De afgelopen dagen waren vermoeiend maar nodig. Gelukkig hadden we elkaar en zou Kate het morgen vertellen als ik er niet was.

    [oke ik vind het best, met z'n tweeën is het net zo leuk]

    Kaithlynn

    Terwijl Damian alvast naar boven liep zette ik de tv uit en wierp een vlugge blik op mijn eigen mobiel. Mijn werk had een paar keer gebeld en even beet ik aarzelend op mijn lip, zin om terug te bellen had ik niet dus liet ik het maar voor wat het was en haalde de gemiste oproepen weg. Daarna liep ook ik de trap op naar boven, kleedde me vlug uit en liet me langs Damian in het grote, koude bed glijden.

    [vind ik ook (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Kate komt langs me liggen en ik kruip tegen haar aan. 'morgen wordt weer een lange dag,' zeg ik tegen haar. Mijn hand friemeld voorzichtig door haar haren. Hopelijk zou Liv me begrijpen. 'ik ben best bang voor Liv's reactie,' zeg ik zacht. Elke keer als ik iets moeilijks moet vertellen zeg ik het zacht. Mijn gevoel zegt dat ik zo probeer de inpeckt voor mezelf en voor de andere persoon te verminderen. Door de afgelopen dagen heb ik pas gemerkt hoe emotioneel ik eigenlijk ben. Gelukkig begrijpt Kate die dingen.

    Kaithlynn

    'Ik denk dat ze het wel zal begrijpen,' antwoord ik terug en kriebeld hem zachtjes terwijl hij tegen me aan komt liggen. 'Lijkt ze veel op jou?' vraag ik hem daarna en werp hem een nieuwsgierige blik toe. Morgen zou inderdaad een lange dag worden, hopelijk zou alles soepel verlopen. Voor mij, voor Damian en zijn zusje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Kate Stelt me weer gerust en kriebelt me. Haar gekriebel maakt me best rustig. 'lijkt ze veel op jou?' vraagt Kate. Ik moet even denken. Soms stelt ze moeilijke vragen. 'best wel,' zeg ik. 'ze is alleen wat vrolijker en rustiger. En ze wordt bijna nooit boos. In sommige dingen zijn we tegenover gesteld en in de andere hetzelfde.' dat was volgens mij het beste antwoord op de vraag. 'je zult haar erg mogen, denk ik,' zeg ik. Mijn hand gaat langzaam en voorzichtig door haar haar.

    Kaithlynn

    Genietend van het gefriemel aan mijn haar sluit ik mijn ogen.'Best wel, ze is alleen wat vrolijker en rustiger. En ze wordt bijna nooit boos. In sommige dingen zijn we tegenover gesteld en in andere hetzelfde. Je zult haar erg mogen, denk ik,' zegt hij. Ik schoof mijn hoofd iets omhoog zodat ik hem aan kon kijken. 'Dat denk ik dan ook wel,' reageer ik en kriebel weer zachtjes verder terwijl ik een lichte gaap onderdruk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Kate denkt het zelfde. Ze tilt haar hoofd even op en kijkt me aan. Ik kijk terug. Het verband rond mijn hand kriebelt een beetje. Ik ga met mijn hand langs haar wang. Mijn lippen druk ik een op die van haar. Ik leg haar weer lekker tegen me aan. 'tot morgen,' zeg ik zacht. Ik sluit mijn ogen en val met een glimlach op mijn gezicht in slaap.

    Kaithlynn

    Zijn hand glijd even langs mijn wang en drukt vervolgens zijn lippen op de mijne. Vervolgens trekt hij me dichter tegen zich aan en mompelt zachtjes 'Tot morgen.'
    'Tot morgen,' gaap ik terug en sluit vervolgens ook mijn ogen. Het duurde ook niet lang voordat ik wegzonk in een diepe slaap.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Het slaapt heerlijk met Kate in mijn armen. Gelukkig was ik weer rustig. Ik droom bijna nooit en daarom zijn mijn nachten meestal ook goed. Langzaam word ik weer wakker. Zonder veel te bewegen kijk ik even op de klok. Ik zie dat het een normale tijd is. Mijn hand gaat weer langs Kates wang. 'al wakker?' vraag ik zacht. Ik beweeg mijn handen voorzichtig. Ik had niet eel van het ziekenhuis bezoek meegekregen. Ik was toen te nerveus om echt op te kunnen letten.

    [ook Serious request of music voor live of zoiets gevolgt??

    Kaithlynn

    Ik voeld hoe Damians hand zachtjes langs mijn wang gaat, ik was al eventjes wakker maar was weer terug ingedommeld. 'Al wakker?' hoor ik hem zachtjes vragen waarop ik langzaam mijn ogen open en een glimlach tevoorschijn haal. 'Ja, half.. Goeiemorgen,' fluister ik terug en leg mijn hand te rusten op zijn borst.

    [Ja heb Serious Request zitten kijken, ze hebben weer een flink bedrag binnen gehaald!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Ik zie Kate haar ogen openen. Ik glimlach terug. 'ja, half... Goedemorgen,' fluisterd ze terwijl ze haar hand op mijn borst legt. Ik leg mijn hand op die van Kate. Langzaam voel ik hem op en neer gaan. 'goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen langs je,' zeg ik zacht. Ik dacht terug aan gisteravond, toen ze me kriebelde, dat was rustgevend. 'ik heb, nee jij hebt denk ik iets gevonden waar ik rustig van word. Of dat werd ik er gisteravond in ieder geval van,' zeg ik. 'je gekriebel is rustgevend. Het was gisteravond echt fijn.' ik draai me iets naar Kate toe en kijk haar glimlachend aan. Zij was degene die ik nodig had in mijn leven.

    [ja ik zag het ook, zelfs in ons dorp hebben kinderen via school het rode kruis geholpen met geld ophalen. Dus zijn we met de hele klas hun weer gaan helpen door kerstliedjes te zingen op school het was leuker dan les:)]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 22:31 ]