• Ik kom zonet van de tandarts en heel mijn linkerkant is verdooft.
    Het echt een gek gevoel en ik kan maar half meer praten. Steeds als ik iets zeg moeten ze lachen, dus ik zwijg nu maar D:

    je praat via de computer. mond nu dus maar dicht doen he? xD

    Als je er vanaf wil geraken, moet je gaan lopen. :)


    effort never betrays you

    DarkSun schreef:
    Als je er vanaf wil geraken, moet je gaan lopen. :)

    Lopen? haha.

    Attidude schreef:
    je praat via de computer. mond nu dus maar dicht doen he? xD


    Ja, nog iets positiefs aan een pc.
    Maar daarnet stond ik in de winkel en echt, ik had net een erge spraakgebrek.

    Finished schreef:
    (...)
    Lopen? haha.


    Tjah, dat heeft een reden hoor (die ik helaas zelf niet weet) maar, m'n tandarts heeft me dat ooit is gezegd.


    effort never betrays you

    Ik ook ö. Mijn linkerkant is ook verdooft, ik heb er nu weer een beetje gevoel in :].

    Brokenspirit schreef:
    Ik ook ö. Mijn linkerkant is ook verdooft, ik heb er nu weer een beetje gevoel in :].

    Mijn tong tintelt ondertussen al wat.
    En het voelt echt dat je wang ongelofelijk dik moet staan haha.

    Haha, dat is zo kut he, een verdoving!
    Dat had ik laatst ook,maar dan aan 2 kanten:S Rechts onder en links boven, dus de rechter helft van mijn tong was mee verdoofd:S... en dat voelde raar, het leek net of mijn tong aan de rechterkant helemaal opgezwollen was xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RobinVPersie schreef:
    Haha, dat is zo kut he, een verdoving!
    Dat had ik laatst ook,maar dan aan 2 kanten:S Rechts onder en links boven, dus de rechter helft van mijn tong was mee verdoofd:S... en dat voelde raar, het leek net of mijn tong aan de rechterkant helemaal opgezwollen was xD

    idem, maar dan aan de linkerkant van m'n tong.

    Finished schreef:
    (...)
    Mijn tong tintelt ondertussen al wat.
    En het voelt echt dat je wang ongelofelijk dik moet staan haha.

    Ja! Het voelt echt dik maar als ik in de spiegel kijk is het gewoon normaal en niet dik. Waarvoor werd je verdooft? Tanden trekken? Ik moest er 2 laten trekken ):

    Brokenspirit schreef:
    (...)
    Ja! Het voelt echt dik maar als ik in de spiegel kijk is het gewoon normaal en niet dik. Waarvoor werd je verdooft? Tanden trekken? Ik moest er 2 laten trekken ):

    Een gaatje vullen ofzo.
    Ik wist eerst niet eens dat ik er had.
    Vrijdag moet ik terug voor de rechterkant ):

    Finished schreef:
    (...)
    Een gaatje vullen ofzo.
    Ik wist eerst niet eens dat ik er had.
    Vrijdag moet ik terug voor de rechterkant ):

    Weer verdoving );
    ik moest vandaag voor de 2e keer. Moest er totaal 4 laten trekken ._. Ben wel blij dat het erop zit.

    Brokenspirit schreef:
    (...)
    Weer verdoving );
    ik moest vandaag voor de 2e keer. Moest er totaal 4 laten trekken ._. Ben wel blij dat het erop zit.

    Jha, ik zou ook blij zijn.
    4 laten trekken? Heb je nog tanden in je mond, haha?
    Maar binnenkort moeten ook mijn wijsheidstanden eruit. Maar dat is onder volledige verdoving, gelukkig!

    Moet je vrijdag voor de rechterkant?
    Waarom doen ze dat niet in een keer?:O
    Ik had een keer 4 gaatjes -geen idee hoe het komt:O, ik poets netjes mijn tandjes xD...-
    en dat werd gewoon in 1x gedaan... Ik had wel 5 verdovingen toen:S...

    Waarom heb ik zoveel gaatjes? Ik poets mijn tandjes goed xD, of komt het ergens anders door?:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    nee weet je wat erg is. op je 11 nog rondlopen met een melkvoortand. ik had op die plek 3 tanden zitten. 1 xtra tand die heel misvormt was. daardoor wilde mijn melktand er niet uit die is toen getrokken en toen kwam mijn grotemensentand nie door. moest ik naar de kaakchirurg!!!!!!!!!!!! om die xtra tand te verwijderen. man ik heb gvd 7 verdovingen gekregen als het er nie meer waren en toen werd er in mijn tandvlees gesneden.
    nu heb ik wel een mooi gebit maar da was nie leuk...
    maar verdovingen zijn egt (*^&$^%(*&(&^)(*()$^&*()&*%&^%


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."