• Deel 3 van de ITSUML- RPG!
    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:25 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Damian
    Met Kate tegen me aan wordt ik wakker. Een korte blik op mijn wekker verteld me dat het nog best vroeg is. Dit keer heb ik geen zin om vroeg op te staan. Ik ga iets beter liggen en kijk naar Kate. Ze slaapt best schattig. Langzaam ga ik door haar haar. Het is nog steeds heerlijk zacht.

    Kaithlynn

    Langzaam wordt ik wakker en voel hoe Damian met zijn hand door mijn haar gaat. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en al snel daarna doe ik mijn ogen open. ‘Goeiemorgen,’ mompel ik zacht en schuif wat dichter naar hem toe. ‘Lekker geslapen?’ vraag ik daarna. Ik gaap zachtjes nog een keer en kijk vlug op de klok. Het was een kort nachtje voor mij maar ik had tenminste een deel ervan goed geslapen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    'Goedemorgen. Ik slaap altijd goed als je langs me ligt,' zeg ik zacht. Ik geef haar een kusje op haar wang. 'Je slaapt schattig.' Kate kruipt nog wat dichter tegen me aan. Snel trek ik mijn hand van de plaatst waar ze wil gaan liggen. Ik doe het verband om mijn handen weer goed. Ik weet niet wat er gebeurt als ik het eraf haal. Dit wat gelukkig een goed soort verband. Helaas doet het me wel denken aan het feit dat ik nog moet bellen. Ik draai me van Kate af en pak de telefoon die naast me ligt. Snel draai ik het nummer van de dokter. De assistente zegt dat ik vanmiddag langs kan komen. Ik draai me weer terug naar Kate. 'Vanmiddag kan ik naar de dokter,' zeg ik.

    Kaithlynn

    ‘Goedemorgen. Ik slaap altijd goed als je langs me ligt, je slaapt schattig,’ zei hij tegen me en nadat ik tegen hem aan ben komen liggen doet hij het verband om zijn handen weer goed. Alsof hij een helder moment krijgt draait het zich van me af en pakt zijn telefoon. Als hij klaar is met bellen draait hij weer terug. ‘Vanmiddag kan ik naar de dokter,’ zegt hij daarna waarop ik kort knik. ‘Ik ga met je mee, komt goed,’ antwoord ik en druk een kus op zijn kaak. ‘Wanneer wil je de boodschappen doen?’ vraag ik daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Ze geeft een kusje op mijn kaak. 'Dankje,' zeg ik Zacht. 'alleen was ik niet gegaan.' waarom moet ik nou net bang zijn voor de man die ik nodig heb? Ik sluit mijn armen om Kate heen en leg haar zo dicht mogelijk tegen me aan. Haar tegen me aan geeft me een gevoel van veiligheid en rust. 'ik weet niet wat ik van denken. Ik weet niet of ik nu bang ben.' ik leg mijn hoofd tegen Kate aan. Nu bedenk ik me pas dat ze gevraagd had voor de boodschappen. 'uh op de terug weg van de dokter komen we bijna langs de supermarkt, dus dan?'

    Kaithlynn

    Als hij zijn armen om me heen legt en me nog dichter tegen hem aantrekt , zegt hij zacht. ‘Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik weet niet of ik nu bang ben.’
    Daarna zegt hij dat we de boodschappen na de zijn dokters bezoekje doen waarop ik instemmend knik. Vervolgens zet ik mijn elleboog onder mijn hoofd zodat ik hem goed aan kan kijken. Met mijn vinger streel ik zachtjes over zijn wang, richting zijn kaak. ‘Wat geeft je het gevoel bang te zijn voor de dokter?’ vraag ik hem terwijl mijn blik op de zijne is gerust.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Kates hand gaat over mijn wang richting mijn kaak. Ze vraagt waarom ik bang ben voor de dokter. De precieze regen weet ik eigenlijk niet. 'nietwetendheid denk ik.' waarom ment ze na nog geen week mijn zwakke plek al? 'ik weet niet wat hij gaat doen, ik weet niet of hij het verhaal erachter wilt weten, of ik dat verhaal überhaupt wel wil vertellen, ik weet niet wat er aande hand is. Ik ben bang dat er iets ets aan de hand is, allemaal van die dingen.' ik sluit mijn ogen weer. 'als ik weet dat er niks aan de hand is of als Ik weet wat hij gaat doen vind ik het niet zo erg.'

    Kaithlynn

    ‘Je hoeft hem niet te vertellen wat er is gebeurd met je handen, je geeft gewoon aan dat je een ongelukje hebt gehad,’ reageer ik. ‘Meer hoeft hij niet te weten en als hij meer gaat vragen zorg ik wel dat ie zijn mond houd,’ vervolg ik en kijk hem even onderzoekend aan. Zijn ogen zijn inmiddels weer gesloten en ik laat mijn handen zacht door zijn haren heen gaan. ‘Ik zal je wel helpen,’ mompel ik zacht en druk mijn lippen zacht op de zijne voor hij ook maar kan reageren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Nog voor ik ook maar kan reager drukt Kate haar lippen op de mijne. Ik ga even helemaal op in het moment en ben daarom niet zo blij als het afgelopen is. 'je gaat toch niks stoms doen dat ik altijd doe hé?' zeg ik. Haar handen gaan zacht door mijn haar. Ik weet niet wat ze bedoelt met dat ze me dan gaat helpen. Natuurlijk ben ik echt blij dat ze mee gaat. Langzaam gaat mijn hand over haar neus. Iets dat Liv altijd lekker heeft gevonden.

    Kaithlynn

    ‘Tuurlijk ga ik niks dom doen,’ antwoord ik terwijl hij met zijn hand over mijn neus gaat. ‘Ik ga gewoon heel vragen aan hem, zodat hij verteld wat hij bij je gaat doen. Dan weet jij wat er gaat gebeuren en ben je dus voorbereid.’
    Ik rolde me bovenop hem en drukte kleine kusjes op zijn borst, nek en kaak. Het bleef een gek idee, 4 dagen geleden waren we nog vrienden en nu hadden we al zoveel meer gedeeld samen. Wie had ooit gedacht dat we zo dicht naar elkaar toe zouden trekken?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Ik zucht tevreden als ik Kates plan hoor. 'dat lijk me een goed plan,' zeg ik tevreden. Ze draait zich bovenop me. Haar kusjes op mijn borst blijven toch het lekkerst. Als ik haar een kusje op haar neus heb gegeven draai ik haar weer van me af en kijk op de wekker. Het is net na 10 uur. 'kom, ik begin wat honger te krijgen.' ik ga al rechtop in bed zitten.

    [ikke zo slapen, ben moe van training en van dag en alles.]

    Kaithlynn

    Een brede grijns siert mijn gezicht als hij mijn plan goedkeurt. Daarna drukt hij een kusje op mijn neus en draait me van hem af om op de klok te kijken.'Kom, ik begin wat honger te krijgen,' zegt hij daarna en gaat rechtop in bed zitten. 'Ja, eten. Dat lust ik ook wel,' reageer ik en laat me van het bed af glijden. Op de grond ligt nog steeds glas dus ik draai me weer naar hem toe. 'Zal ik dit opruimen of zal ik eten maken? Een van de twee doe ik,' stel ik voor.

    [Ik kruip ook me bedje in.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -foutje-

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 0:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ik lig al heerlijk onder de wol dus reageer morgen weer, slaap lelker]

    -Damian-
    'als je dan toch een van de twee doet, wil je dan hier opruimen?' vraag ik. Ik weet dat er nog foto's en glas op de grond ligt. 'ik weet niet wat er gebeurt als ik zie wat ik gedaan heb.' bij Kate heb ik het gevoel dat het niks uit maakt als ik eerlijk ben, ze begrijpt me. Voorzichtig kruip ik uit bed en loop, oplettend voor het glad, naar de badkamer. Snel spring ik even onder de douche en kleed me aan. In de keuken vind ik nog een paar dingen om te etet. Onder andere ook twee eitjes. Rustig maak ik alles klaar.