• Oke het verhaal gaat dus zo,

    Ik moet stage lopen, alle vrijdag zegmaar tot na de kerstvakantie ofzo,
    maar, ik heb daar erge moeite mee omdat ik niet zo'n leuke vorige stage had en dus heb een heel angstig gevoel, een gevoel wat ik niet kan plaatsen en ook niet kan omschrijven, maar wat sommige onzekere meiden misschien wel begrijpen,
    maar dus mijn moeder gaat overal met me naartoe maar ik durf gewoon niet,
    En tijdens het avond eten was ze boos, en zei ze dat ik haar buitensloot omdat ik het niet wou vertellen, maar dat doe ik niet eens expres! En toen gingen mijn ouders helemaal zeuren,
    en ik was ook een hele tijd ziek, (last van mn nieren, darmen, blaas, etc.) en toen zei ze tijdens het eten van ja, je hangt ook zoveel bij huis, ga dan ook niet zeuren!
    terwijl zei degene is die zei dat ik thuis moest blijven omdat 'je er volgens papa en mij er nog niet goed uitziet' _0_
    Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, ben echt facking chaggerijnig en ik heb een hekel als dat heb met m'n moeder omdat zei echt m'n maatje is enzo. Maar aan de andere kant wil ik het niet goedmaken omdat ik haar echt een bitch vond en ik zelf vond dat ik het deze keer niet had gedaan..

    Nouja, bedankt voor 't kwijtkunnen.*O*


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hey, een stageplaats verschilt
    hoelang zat je ermee
    ik moet maandag beginnen met stage en k heb er een goed gevoel over
    je kan als je het niet bevalt met je praktijkopleider bespreken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.