• Zo van die mensen die alles op facebook delen en hun liefdesstatus iedere week wijzigen van in een relatie naar verloofd naar ingewikkelde relatie naar singel naar in een relatie ... Jullie begrijpen het wel. Ik heb dan echt zin om tegen die mensen te zeggen hoe marginaal die bezig zijn, maar dat is dan ook weer zo rude. Dat je een flikkerrelatie met je vriend heb tot daar, maar zet dan gewoon die liefdesstatus af, want ik vind dat echt belachelijk dat die om de zoveel dagen verandert. Om dan nog maar te zwijgen over alle depri statusupdates. Sommige mensen kunnen toch echt triestig zijn. Ja, ik erger mij hier aan en dat maakt van facebook echt een domme site.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb geen facebook. En maar goed ook zo te horen. _O_

    That's why I moved to tumblr.
    also, when you're sad people actually care and are nice.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hirasawa schreef:
    Ik heb geen facebook. En maar goed ook zo te horen. _O_
    Ik wou het nooit, maar iedereen zat daar op en regelde zo uitgaansdaagjes en postte daar alle schooltripfoto's en dergelijke dat ik het ergens moest aanmaken omdat ik dan niks kon zien. Nu is het enkel handig voor school, want dan kan je in een groep van je klas vragen stellen. Voor meer zit ik daar ook niet op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm. Ik heb daar eigenlijk niet zoveel last van, omdat mensen die ik ken hem inderdaad niet zoveel veranderen. Maar waarom irriteer jij je er aan? Je hebt er verder toch niet echt iets mee te maken :3?


    To infinity and beyond •

    gpoy, jezus christus zeg, om slecht van te komen

    Zaynholic schreef:
    Hmm. Ik heb daar eigenlijk niet zoveel last van, omdat mensen die ik ken hem inderdaad niet zoveel veranderen. Maar waarom irriteer jij je er aan? Je hebt er verder toch niet echt iets mee te maken :3?

    Omdat sommige mensen echt aandachtgeil zijn en vissen om complimenten en dat maakt het gewoon diep triest

    Melancholia schreef:
    (...)
    Omdat sommige mensen echt aandachtgeil zijn en vissen om complimenten en dat maakt het gewoon diep triest
    Idd zo annoying. En dan komen ze soms in de chat nog eens zeggen van kijk naar mijn status het is waar. Don't fucking care. Aandachtsgeile viswijfjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Idd zo annoying. En dan komen ze soms in de chat nog eens zeggen van kijk naar mijn status het is waar. Don't fucking care. Aandachtsgeile viswijfjes.

    omg jij loeder

    Escritura schreef:
    That's why I moved to tumblr.
    also, when you're sad people actually care and are nice.


    comfort in c h a o s

    Pendule schreef:
    (...)Ik wou het nooit, maar iedereen zat daar op en regelde zo uitgaansdaagjes en postte daar alle schooltripfoto's en dergelijke dat ik het ergens moest aanmaken omdat ik dan niks kon zien. Nu is het enkel handig voor school, want dan kan je in een groep van je klas vragen stellen. Voor meer zit ik daar ook niet op.

    Dit is waarom ik nog op facebook zit. Anders zou ik allang gestopt zijn.
    Zeker als ze iets posten als F:";( Kan het nog slechter?"
    S: Zeg eens! ;(
    F: Ok. Op chat? Oke?

    Serieus? -.-" Als je zegt dat het slecht met je gaat, zet het dan gewoon op je facebook waarom, of al heel niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    That's why I won't touch Facebook or anything like that.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Och, och, och. Verwijder die mensen of je eigen Facebook; je kan eeuwig door blijven zaniken over mensen die hun hele leven op Facebook gaan gooien, maar die mensen veranderen niet. Erover zeiken helpt dus ook niet. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zaynholic schreef:
    Hmm. Ik heb daar eigenlijk niet zoveel last van, omdat mensen die ik ken hem inderdaad niet zoveel veranderen. Maar waarom irriteer jij je er aan? Je hebt er verder toch niet echt iets mee te maken :3?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Melancholia schreef:
    (...)
    omg jij loeder
    Tis toch waar en al die ik vraag om aandacht statussen. "Tzit diep wi vandaag" "Ik heb weer te hard gehoopt vandaag" naja you get it I think.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat ik bij die mensen denk (ook al heb ik geen facebook):


    Shoganai i ne~