• Deel 3 van de ITSUML- RPG!
    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23
    Er zijn nog wat meer rollen maar die zet ik binnenkort erin. +)

    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:25 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Kaithlynn

    Zodra hij weer tegen me aan komt liggen zucht ik zacht, leg mijn armen om hem heen en laat mijn hand onder zijn shirt door glijden om zijn blote rug te strelen. ‘Ik weet het niet meer. De dingen die me vroeger geleerd zijn kloppen nu niet meer,’ fluistert hij zacht in mijn oor. ‘Zoals?’ vraag ik hem. Behalve dat zijn moeder was weggegaan, zijn vader veel dronk en hij grotendeels voor zijn zusje had gezorgd, wist ik verder niet veel over zijn verdere verleden. Iets wat me nu licht nieuwsgierig maakte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Ik voel een warme hand over mijn blote rug. Ik schenk Kate een dankbare glimlach ervoor en ga met mijn rug naar haar toe liggen. Nu lig ik heerlijk tegen haar aan en kan ze ook goed tegen mij aan gaan liggen. Als ze om voorbeelden vraagt schud ik mijn hoofd, zo snel weet ik er geen en eigenlijk wil ik het er ook niet over praten. Het was meer als verklaring voor net bedoeld. Nu wil ik weer even alleen maar genieten van Kate, met Kate. Als haar hand over mijn ruggengraat gaat kietelt dat, ik beweeg even en een klein tevreden zuchtje verlaat mijn mond. Dit was gewoon heerlijk.

    Kaithlynn

    Een dankbare glimlach is zijn reactie, een die mij ook laat glimlachen en daarna draait hij met zijn rug naar me toe. Dit keer niet weg van me maar dichter bij me. Hij schud zijn hoofd als reactie op mijn korte vraag ten teken dat hij niet wil, of kan, antwoorden. Ik ga dichter tegen hem aanliggen en kaat mijn hand over zijn rug heen gaan, van boven naar beneden, over zijn ruggengraat en terug. Ik glimlach weer als hij een tevreden zuchtje slaakt en laat mijn hand verder over zijn rug heen gaan. Daarna zet ik mijn nagels zacht in zijn rug en kriebel daar mee door van boven tot onder. Na even zo gelegen te hebben sla ik mijn arm om hem heen en fluister zachtjes. ‘Ik ben gek op je,’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Damian
    Haar handen gaan over mijn rug, ze gaat verder met haar nagels. Een lichte tinteling gaat door me heen. Dit had ik niet willen missen. Ze fluistert zacht is en slaat haar arm om me heen. 'Ik ook op jou,' fluister ik terug. Ik laat haar hand over me heen liggen en draai me om. Nu kan ik haar weer aankijken. Mijn hand sla ik ook om haar heen en wrijf zacht over haar rug. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment. Een glimlach staat op mijn gezicht. Dit wil ik nooit meer kwijt.

    Kaithlynn

    ‘Ik ook op jou, ‘ fluister hij terug en draait zich vervolgens terug om zodat hij me kan aankijken. Terwijl hij zijn arm om me heen slaat en zacht over mijn rug begint te wrijven sluit hij genietend zijn ogen met een glimlach op zijn gezicht. Van binnen voel ik me helemaal opwellen van geluk en genit net zoveel van hem als andersom. Even druk ik mijn gezicht tegen zijn borst aan terwijl mijn hand nog afwezig over zijn rug streelt. Daarna kijk ik iets omhoog en druk een kus op zijn kaak, leg mijn hoofd weer terug tegen zijn borst en sluit ook mijn ogen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [gaat dit nog wat worden of hoe zit dat??]

    Damian
    Ik krijg een kusje op mijn kaak en open mijn ogen weer. Vol van geluk druk ik mijn lippen tegen die van haar. Mijn hand ligt nu in haar nek. Dit was gewoon geweldig. [als we verder gaan moet je me wel gaan helpen, op dat gebied ben ik slechter...]

    Kaithlynn

    Zodra zijn lippen de mijne raken druk ik me instinctief tegen hem aan en zoen hem gretig terug. Mijn handen glijden van zijn rug, grijpen zijn shirt beet en beginnen die zachtjes omhoog te duwen. Zodra het me gelukt is zijn shirt uit te trekken druk ik mijn lippen weer op de zijne, plaag hem met zachte kusjes en wanneer het verlangen naar hem te groot word trek ik de dekens over ons heen. Ik genoot helemaal van hem en toen ik me na een tijdje uitgeput maar voldaan op zijn borst legde speelde er een glimlach van geluk om mijn lippen.

    [We kunnen er ook een shortcut versie van maken, dat er wel iets gebeurd maar zonder te veel details?]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ik vind het best, anders krijg je iets wat ergens een combi wordt van dingen die ik heb gelezen dus niet zo geweldig.]

    [Doen we dat (; Ik zal mijn post aanpassen ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Daar lagen we dan, allebei uitgeput. Kates hoofd gaat op en neer op mijn borst door mijn, nog iets versnelde ademhaling. Onbewust speelt mijn hand wat met het haar van Kate. Het is zo lekker zacht. Langzaam wordt mijn ademhaling rustiger en trager. Mijn ogen vallen dicht. Met een glimlach op mijn gezicht val ik in slaap. Het is heerlijk om in slaap te vallen met Kate in mijn armen. Dit zijn de rottigste en de mooiste dagen van mijn leven tot nu toe.

    Kaithlynn

    Ik voelde nog hoe zijn ademhaling langzaam weer terug ging naar normaal en uiteindelijk over ging in een rustige slapend ritme. Daarna val ook ik in een diepe slaap, al is die maar van korte duur. Ik slaap onrustig, woel en draai terwijl ik worstel met mijn nare dromen. Happend naar lucht word ik wakker en kijk verschrikt om me heen. Damian ligt nog langs me te slapen terwijl ik me overeind duw en over mijn slapen heen wrijf. De droom was vreemd, naar, benauwd en pijnlijk maar hem me herinneren deed ik niet meer. Zachtjes glip ik het bed uit en loop richting de badkamer, daar kleed ik me uit en ga onder de warme straal van de douche staan. Daar probeer ik mijn slechte slaap te verdringen door te denken aan wat Damian en ik samen gedeeld hadden voordat we in slaap vielen en een glimlach verscheen weer op mijn lippen terwijl het warme water op mijn rug kletterde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-
    Ik slaap vrij normaal. Dromen doe ik ook niet echt. Ergens middenin de nacht word ik wakker. Kate is erg onrustig aan het draaien en doen. Ik kijk even op en merk dat Kate uit bed stapt. Zonder er echt goed bij na te denken val Ik dan weer in slaap.

    Kaithlynn

    Even twijfel ik of ik terug naar bed zal gaan maar moe ben ik niet meer dus na me in een joggingsbroek en hempje te hebben gehesen loop ik de trap af naar beneden.
    Daar begin ik zachtjes op te ruimen, het kleine beetje afwas weg te werken, mijn tas met kleren op te bergen en vervolgens open ik de koelkast om te kijken wat er nog in staat. Die blijkt, zoals verwacht, echt helemaal leeg te zijn dus terug binnen in de woonkamer begin ik een klein lijstje te maken met kleine dingetjes waarvan ik denk dat die gehaald moeten worden. Zodra ik klaar ben leg ik hem op tafel en loop weer terug naar boven, richting Damian’s slaapkamer. Daar laat ik me zachtjes in bed glijden en kruip dicht tegen Damian aan. Kriebelend met mijn hand over zijn buik en borst blijf ik lekker tegen hem liggen en doezel langzaam wat in.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Damian-'
    Voor mijn gevoel lijkt het niet veel later als ik weer een beetje wakker word. Kate kruipt weer in beden kruipt tegen me aan. Haar hand kriebels over mijn buik en borst. Ik leg mijn arm om haar heen. Nog half slapend geniet ik van haar gekriebel. Langzaam val ik weer in slaap.ik heb maar half meegekregen dat ze even weg was. Ik krul me op en ga ze lekker mogelijk tegen haar aan liggen. Vaag mompel ik iets.

    Kaithlynn

    Zodra hij doorheeft dat ik weer tegen hem aangekropen ben legt hij zijn armen om me heen, daarna krult hij zich op en gaat helemaal tegen me aanliggen. Ik nestel me ook nog lekkerder tegen hem aan, hoor hem vaag iets mompelen en val daarna ook terug in slaap. Dit keer een rustige, diepe slaap.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'