Kaithlynn
Ik knikte, het ging tot nu toe nog inderdaad goed en hopelijk bleef dat ook zo. Ik liet mijn hoofd even tegen zijn borst rusten tot de voordeur weer langzaam open ging. Eerst verscheen er een smal gezichtje met net als mij, donkerbruine ogen en een krullend haar net zo donker als de mijne. 'Holly,' mompelde ik zachtjes en draaide me naar haar toe. Haar gezicht straalde bij het zien van mij en Damian en achter haar verscheen het wat bollere gezicht van mijn oudste broertje, ook zijn haren waren donker en gekruld maar zijn ogen waren grijsgetint.'Matt,' zei ik daarna en een glimlach verscheen op mijn lippen. Als laatste kwam mijn jongste broertje en bij het zien van zijn gezicht hapte ik naar adem. 'Steven, wat heeft hij gedaan,' ik trok hem naar buiten, zo vlug als ik kon trok ik ook de deur dicht. Binnen klonk gerommel maar er kwam niemand naar buiten. Ik wist dat mijn vader me in de gaten hield van binnen uit. Alledrie keken ze me met vragende ogen aan maar ik richtte me tot steven. 'Wat heeft hij gedaan,' vroeg ik nog een keer, er welde tranen op in het gezicht van mijn jongste broertje. 'Het was maar een keer,' mompelde hij zacht en even keek ik geschrokken naar Damian. Het was maar een keer.. Dat zei ik ook altijd, hij was altijd maar een keer. 'Jullie allemaal?' vroeg ik daarna en wende me tot Holly en Matt. Ze reageerden geen van beiden maar keken schoorvoetend naar de grond. 'Draai je om,' mompelde ik zacht tegen Holly, gehoorzamend draaide ze zich om en toen ik haar shirt omhoog deed snakte ik naar adem. Het was alsof ik naar mijn eigen rug keek, alleen waren dit verse wonden en de mijne waren mettertijd geheeld en verandert in littekens. Zodra ik haar shirt naar beneden deed en bij Matt hetzelfde wilde doen, vloog de voordeur weer open. 'Naar binnen!' brulde mijn vader en met gebogen hoofdjes liepen ze alledrie zo snel als ze konden naar binnen. Woedend keek ik hem aan. 'Hoe durf je,' siste ik zacht. 'Je hebt mijn lichaam getekend voor het leven, moet je die van hun ook verpesten?'
'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'