• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Mijn ogen gingen even naar Zahira, waarna ik weer opkeek naar haar vader.
    'Denk je dat dat uitwegen zijn?' vroeg ik met een zachte stem.


    -

    La la.. *twijfelt of ze de laatste tompoes moet jatten* Hmm...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh Briiori
    Ik haalde mijn schouders op en keek haar aan. er was maar één manier om daar achter te komen. Door het te proberen. Maar als Chiara met Zahira ging, en ze werd betrapt, zou ze worden gestraft. als ik ging, kon ik haar niet meer helpen.
    'Ik denk het.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik scheurde er een stukje af en gaf de rest aan Saph, die ook moest eten. Echter kreeg ik kippenvel over mijn lijf toen ik bedacht wat het laatste was wat... oké, Fayan, stop maar weer. Dat is verleden tijd. Doen alsof het niet gebeurd is. Niet aan denken. Op je schouder zit gewoon een schaafwondje. That's it.
    Ik knabbelde aan het stukje brood en liet Saph's armband tussen mijn vingers doorglijden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    La la.. *twijfelt of ze de laatste tompoes moet jatten* Hmm...


    Nee, die moet je opsturen naar mij (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oke, even andere pc hoor, moment. *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Voorzichtig zette ik Zahira naast me neer, die nog altijd druk bezig was met haar stuk brood.
    De neiging om hem weer naar me toe te trekken welde weer op, maar in plaats van daaraan toe te geven keek ik even weg. Niet lang, maar het gaf me genoeg tijd om het in te houden.
    Gewoon, omdat ik nooit zeker wist hoe Daiyh zou reageren en niet zat te wachten op een afwijzing.


    -

    Saph Amero
    Ik hield het brood vast, voor als Fayan later nog honger had. Ik had dat namelijk totaal niet. Ik keek de cellen rond terwijl Fayan zich bezig leek te houden met het kloten aan mn armbandje. We moesten hier weg, en wel nu.

    Daiyh Briiori
    'Jij kent deze mensen,' mompel ik, terwijl ik de ruimte nogmaals doorkijk. 'Wie heeft er niets te verliezen?' Want dat was de persoon die ik nodig had. Daarna keek ik snel naar haar, wachtend op een reactie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn tompoes. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk trok ik één van mijn wenkbrauwen op.
    'Zo goed ken ik ze niet, Daiyh.'
    Maar als ik moest raden, zou het de blonde vrouw zijn van het verzet. De enige die zich niet bezig leek te houden met liefde, of familie. Maar ik wist het niet zeker.


    -

    of brianna ;D


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan - Stylist
    Mijn blik bleef heel lang gericht op de deur achter in het cellenblok. De deur waar Ferron door was verdwenen. Nu zaten er dikke tralies voor, maar daarachter moest de vrijheid zijn.
    "Die deur... weg... ontsnappen..." fluisterde ik zo zacht mogelijk, bang de camera's en wat Snow nu zou kunnen doen. Nog zo'n aanval zou ik niet overleven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dan heb ik ook weer wat te doen, zegmaar..

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 21:41 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Daiyh Briiori
    'Nou doe een gok,' antwoord ik met een zucht. Ik had geen idee wanneer Nathaniel de tafel zou weghalen, dus had ik weinig tijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Ik volgde zijn blik. De deur waar Ferron door was verdwenen. Ik wilde daar echt, echt niet in. Maar als ik daarin kon komen, met Fayan, konden we misschien ontsnappen...
    Ik gaf hem een zachte kus op zijn wang, heel voorzichtig. Ik was bang om actie te ondernemen, maar we konden hier niet blijven zitten...
    'niet met je been zo,' zei ik zachtjes. 'je komt zo nog geen twee meter ver.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.