• hey, deze stand alone is geschreven door een meisje en haar ABF, de ABF haar vriend en zijn kleinere zusje verloren van vrijdagnacht 18/10 op zaterdagnacht 19/10 2008 hun oudere broer (17) aan een auto -en fietsongeluk. De betekenis van reacties is HEEL belangrijk en heeft een grote meerwaarde voor de familie en vrienden van de overleden jonge. Gelieve dit aan IEDEREEN te laten weten..
    http://www.quizlet.nl/quiz/234928/what-if-at-the-our-of-your-birthday-his-life-ends/
    alvast bedankt (K)
    (geschreven door bibi2 en gepost door IxSecret)

    deze quiz betekend heel veel, willen jullie hem please doen. ik smeek je in de naam van bibi2(A)

    Bedankt aan Ixsecret
    en uit naam van ons 4 (my ,de zus, broer en een vriendin van de overledene) HEEL erg fel bedankt aan degene die een reactie zette,, we gaan nu eve een moeilijk tijd tegemoet, maar de mailtjes bieden heel veel steun!!(huil)tranen stroomden maar ze minderen per reactie:D
    ENORM fel bedankt...

    Xx

    Ik zal hem maken, ik wee hoe het is om iemand te verliezen. Heel veel sterkte in ieder geval!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    echt veel sterkte! ik weet hoe moeilijk het is om dierbaren te verliezen!!Sterkte!!(flower)
    zeker in deze tijd!
    En het is niet erg om tranen te laten vallen; heb ik ook gedaan!

    sterkte!!

    xX(K)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    veel sterkte hey
    ik leef met je mee, en IxSecret
    wat ben je lief om zoiets voor bibi te doen
    (K)LISA


    One Day you'll remember me...

    alvast bedankt voor de vele reaties, de zus en broer houden zich supersterk nu,, de moeilijkste fasa van de dood is in aantocht,, het aanvaarden, aanvaardan dat hij er niet meer is... De steun die jullie geve is ee onwijs grote hulp voor hun en ook voor ons.. MERCIKES!!!!!

    Xx(K)