• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    ik wil hem zeggen dat hij niet zo moet bewegen, maar mijn hart spreekt me tegen. Heel voorzichtig hoe ik hem tegen me aan. Dit is waar ik me veilig voel, in Fayan's armen. Zelfs in deze kut omstandigheden, zelfsterwijl mijn huid eht uitschreeuwd van de pijn, voel ik me alsof ik alles aan kan. als ik Fayan maar heb.
    'Ik hou van je.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Een nors trekje begon rond mijn mond te spelen en langzaam werd ook de blik in mijn ogen afstandelijker. Zonder nog iets te zeggen stond ik op en slenterde weg, Aurora volgde op een paar meter afstand. In stilte leunde ik naast Dario tegen de muur en zuchtte. Dankje, Cassie, fijn dat je geholpen hebt,, zei een sarcastisch stemmetje. Doe niet zo gemeen, sprak een ander tegen. Maar zoals zo vaak kreeg de eerste gelijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Hou ook van jou... voor altijd." En we gingen hier uitkomen en terug naar 7. Ik vroeg me af of Saph daar had gewoond toen ik er niet was, of dat het al vijf jaar leeg stond. Misschien was het wel weer verkocht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik knikte en hield hem voorzcihtig vast. alles ging goed komen. Er moest wel een uitweg zijn. ik draaide me naar Cassie, maar die was al weg. Er moest een uitweg zijn!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Broertje, we hebben het weer goed verpest,' merkte ik op. Hij grinnikte even. 'Zeker, maar dat zijn we wel gewend, of niet soms?' 'Ja, dat wel. Alsof het brood in negen zoveel beter is.' 'Maar de konijnen die je uit het bos haalde waren best lekker.' 'Dankje.' 'Graag gedaan. 'Dat was sarcastisch, idioot.' 'Heb ik van mijn zus.' En dat leverde hem een duw op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lalala.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik speurde de kamer door, maar voelde dat dat wel erg veel gevraagd was en liet mijn hoofd in plaats daarvan tegen Saph's borst rusten.
    Zijn handen waren warm en de mijne voelde ook al niet meer zo koud aan na een tijdje. Ik speelde doelloos wat afwezig met zijn vingers, tot me iets opviel.
    De ring om mijn vinger. Zijn ringloze vingers. Ik met trouwring. Hij zonder.
    Het leek alsof een ijzeren hand zich om mijn hart had gesloten en hem even samenkneep en verslagen liet ik mijn hand zakken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik voelde me eindelijk veilig, eindelijk gelukkig toen Fayan mijn hand losliet. Verward keek ik hem aan, had hij weer pijn?
    'Is er iets?' vroeg ik zachtjes. Ik legde mijn vrije hand tegen zijn koude, bloedbevlekte wang aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Ik dronk wat water en scheurde toen nog een stukje van het brood. 'Zo terug,' mompelde ik tegen mijn broer en zusje. Rustig slenterde ik naar mijn cel en liep naar Ferron, langzaamaan, rustig en geleidelijk, zodat mijn voetstappen hem al ruim op tijd zouden waarschuwen en ik hem niet liet schrikken. Ik drukte het stuk brood in zijn handen en glimlachte. 'Het word wel weer beter, hoor. Ooit.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik had een brok in mijn keel en beet op mijn trillende onderlip. Hij had zijn trouwring niet om. Was dat omdat hij me wilde vergeten? Of dat al was geweest? Of omdat hij een ander had? Of omdat het niet echt was? Of waarom? En was dit dan toneelspel?
    "Je.. je r-ring..." piepte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben er weer. (cat)


    -

    Saph Amero
    Ik keek hem vaag aan. Ring? Ik gaf de schuld aan de situatie waar we inzaten, want het kwartje viel nogal laat. Mijn trouwring. Mijn ogen vlogen metteen naar fayan's hand, waar de prachtige ring nog steeds zat. en de mijnen...
    Heel voorzichtig verplaatste ik mijn arm van rond zijn nek. Schudde onhandig mijn verschroeide mouw weg.
    'Deze ring?'
    Ik had hem van de vredebewakers niet mogen dragen, een reden had ik er nooit voor gekregen. Waarschijnlijk Snow's idee. Maar ik had randuit geweigerd om de ring weg te doen. Ookal dacht ik dat Fayan dood was, vergeten kon ik niet. dus hing de ring aan een dunne, zilvere armband. Samen met een kleine hangertje, waar de foto van Fayan's lieve, lachende gezicht in te vinden is.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 20:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jip! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hi Jip ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moest even nadenken, maar bedenk me nu dat ik me waarschijnlijk druk maak om niks. Daarom was ik opeens weg.

    Heb ik iets gemist? (:


    -