• Ik ging gisteren iemand zo hard uitlachen. In haar wie wat waat op hyves stond: Yes ik ben geslaagt!
    Ik moest zo hard lachen, ze schreef geslaagd met een t! Geweldig ik had de neiging om te vragen wat ze dan voor Nederlands had maar dat heb ik maar niet gedaan. Hahaha, ik maar denken dat scholen kinderen leren spellen (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké, fail. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    whahaa xD
    geniaal


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    hha die is wel droog (lol)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Een vriendin van mij had dat ook zo geschreven, die is altijd al slecht geweest in spelling x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Roddelderoddel.


    Life is hard and then we die

    Kawaii schreef:
    hha die is wel droog (lol)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Loool, een vriendin van me vertelde een uur geleden precies over iemand die dezelfde fout maakte, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Psychic schreef:
    Oké, fail. (':


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Roddelderoddel.

    Oké?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Highway schreef:
    Loool, een vriendin van me vertelde een uur geleden precies over iemand die dezelfde fout maakte, haha :'D

    Haha, ik zou me kapot schamen als ik zoiets doms deed. Maar het zullen vast niet dezelfde personen zijn. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahahahaha.


    Smiling but close to tears.

    Misschien heeft dat meisje dislexie or something. Dan kan ze er heus niet aan doen. Zo grappig vind ik dat eigenlijk niet.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Misschien heeft dat meisje dislexie or something. Dan kan ze er heus niet aan doen. Zo grappig vind ik dat eigenlijk niet.

    Heeft ze niet ik ken der (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Heeft ze niet ik ken der (:

    Nuja, dan nog. Ik ken ook mensen die soms per ongeluk zo een fouten maken.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Nuja, dan nog. Ik ken ook mensen die soms per ongeluk zo een fouten maken.

    Haha oké maar toch blijf ik het grappig vinden want meestal gaat zoiets vanzelf een woord typen. Tenminste bij mij. Haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.