• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Saph kwam naar me toe en ik stak mijn hand uit naar hem uit, sloot hem om de zijne, die prettig en warm aanvoelde. Maar misschien was ik wel gewoon heel koud.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ... o.o thank you


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Katharina schreef:
    Don't mind me I'm just a quiet reader.

    omg jullie zijn geweldig ik meen dit... het verhaal in totaal al..!
    Jullie hebben me totaal verslaafd gemaakt hieraan :9~
    -okj nu voel ik me egt zo een hyper fan-:$
    Maar ik moest het gewoon ff melden:9~:9~

    It's to amazayn!!!
    en nu ga ik jullie niet meer storen xD
    zo jullie ga lekker doorschrijven zodat ik op mijn lip kan bijten en schreeuwen dat iedereen moet vol houden
    -had ne dus letterlijk tranen in men ogen bijj fayan en saph-(huil)



    Ty, Neela


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    'Gaat het?' vroeg ik bezorgd, zijn hand was ijskoud. Cassie stond klaar met de Morphling gelukkig. God, ik kon nauwelijks geloven dat ik dit had gedaan...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove schreef:
    (...)


    Ty, Neela


    no probs krissie:$:Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Cassie
    Met de injectienaald vol morfling in mijn hand liep ik om de glazen muur heen en hurkte naast Fayan. 'Het word zo beter,' beloofde ik terwijl ik de naald in zijn pols prikte. Ondertussen kwam Aurora aangelopen, met een geschrokken blik op haar kleine gezichtje. Zonder iets te zeggen ging ze naast me zitten en kroop tegen me aan. Met een verdrietig glimlachje sloeg ik mijn arm om haar schouders.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Katharina schreef:
    (...)

    no probs krissie:$:Y)


    I think they don't wanna hear us talk, so we better can go to the Charles Xavier-topic


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte. "Kom.. er wel door...heen..." kermde ik zacht. Als ik heel stil bleef liggen, voelde ik me alleen slap. Maar zodra ik bewoog, voelde ik alle wonden en mijn been tegelijk weer.
    "Hoe is... met... jou?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Gaat wel,' antwpprd ik, terwijl ik zijn hand wat steviger vast houd. hij is er echt erg aan toe. Tranen wellen weer op in mijn ogen. Ik wil hier gewoon weg, weg emt Fayan.
    'Het spijt me so,' fluister ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    Mijn cel ging open. Ik kreunde, dat geluid alleen al. Ergens had ik zin om naar dat brood te rennen en er een stuk af te scheuren, verder was toch niemand met eten bezig. Het punt was alleen dat ik me niet zo goed voelde. Ik vermoedde dat ik een klein beetje kou had gevat tijdens mijn bad van gisteren. Ik kreunde, nieste, probeerde op te staan. Oke, dan maar kruipen. Ik sleepte me mijn cel uit, naar de broodtafel, hees me een beetje omhoog aan een poot, pakte een stukje en krulde me op op de grond, knabbelend en hoestend.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie
    Aurora sprong op en kwam even later terug met twee stukjes brood, één gaf ze aan Saph en de andere aan Fayan. Nog altijd zwijgend kroop ze weer tegen me aan. 'Het komt wel goed, vlinder,' zei ik zachtjes. En toen, nog zachter, zodat geen enkele camera het zou kunnen horen: 'Ik krijg ons hier wel uit.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik hef mijn arm op, streel zijn wang die zwart is van het roet. Was er brand geweest?
    "Niet.. jouw fout... mutant... ik... begrijp." Ik had hetzelfde meegemaakt. Saph had geen controle gehad over zijn gedachten of handelingen, dit was hij niet geweest. Niet hij. De mutant.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    Ik had dorst, maar met die kan water werd het niks. Bovendien had ik wel weer even genoeg van water.
    Ik kreunde, lag met mijn armen en benen gespreid op de grond en was niet van plan ooit nog op te staan.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saph Amero
    Ik leun mijn wang tegen zijn zachte, ijskoude hand aan. Hij ziet er uit als de dood zelfve...
    'We moeten hier weg Fayan. Voordat er... Ergere dingen gebeuren.' Ik kijk hem weer recht aan, zijn mooie ogen kalmeren me. Ik wil hier niet langer blijven. elke minuut is een nieuw gevaar voor Fayan en Ferron. en Cassie, iedereen van het vroegere verzet...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik laat mijn hand zakken, zet hem op de grond en duw mezelf heel, heel erg pijnlijk omhoog, tot ik trillend half rechtop zit. Het is behoorlijk onstabiel, maar ik sla mijn arm om Saph's nek en trek hem eindelijk in de omhelzing die ik al zo lang wilde. Die ik even nodig had. Zijn warmte, zijn hartslag, zijn armen om me heen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen