• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan schreef:
    I posted in Snowflakes *pijn aan vingers*

Good girl. (bloos)

-

Saph Amero
    ik neem een kleine hap, waarna ik het aanbied aan Fayan.
    'ik heb niet zo'n honger, wil jij het?' Meteen wil ik mezelf slaan, omdat ik fayan eraan herinner dat ik al gegeten heb. en laat ik je zeggen dat, smakelijk als Fayan er soms uitziet, hij het niet echt is.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Daiyh Briiori
    Ik zou haar zo graag willen slaan. ik rol met mijn ogen en sta op.
    'je zit in eht verzet, gebruik je hersens. Zodra je buiten ben heb je vrij spel. Vind een manier om ze te bereiken, en kom terug met versterking. Dertien mensen rekenen op je.'

Fayan - Stylist
    Er ging een rilling over mijn lijf, maar ik schudde mijn hoofd. Ik had geen honger meer. Mijn blik schoot naar mijn bovenarm die ik dik verband zat, maar daar was niets aan te zien. Gewoon een schaafwond daaronder Fayan, niks aan de hand, doe maar rustig, even diep ademhalen. Ik wilde er niet aan denken.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph Amero
    Stom, stom, stom Saph. Ik gooide het brood weg en legde mijn hoofd tegen Fayan's goede schouder aan.
    'wil je nog wat morphling...?'

Amycus Calcia
    Met een ruk stond ik op, liet mijn blik woedend naar de zijne glijden.
    'Denk je nu echt dat ik naar jou ga luisteren?' sneerde ik met een nog altijd zachte stem.

-

Fayan - Stylist
    Ik bedacht me net iets, waardoor ik zijn laatste vraag eigenlijk niet gehoord had.
    "Saph? Dat spuitje... was dat maar voor één keer? Of... vaker? Net als ik?"
    Ik had geen idee hoe hij dat nou weer zou moeten weten, maar ik dacht er ineens aan. Wie weet was het maar één dosis waardoor hij even tijdelijk veranderde, maar wát als dat net als was als het spul wat Daiyh mij gaf en hij nu gewoon half mutant, half Saph was?

Daiyh Briiori
    'Eigenlijk wel ja,' snauw ik geïrriteerd. 'Je zegt zelf dat je niets te verliezen hebt. Deze mensen zitten hier omdat ze jou zo nodig met je verzet moesten helpen.'

Saph Amero
    Ik viel onmiddelijk stil, liet Fayan metteen los. wat als... Als fayan gelijk had, zou ik elk moment een mutant kunnen woorden. Fayan weer aan stukken kunnen scheuren. hem vermoorden.

Fayan - Stylist
    Saph liet me los, maar ik kroop terug in zijn armen.
    "Laat me niet los..." Ik kon hem maar zo weinig vasthouden, dat wilde ik niet opgeven. Ik snapte wel hoe Saph zich voelde, maar toch maakte het me niets uit. Saph was nu Saph en geen mutant.

Saph Amero
    'w-wat als ik weer verrander?' fluister ik terwijl fayan me terugtrekt. Ik wil hem niet nog meer pijn doen, wil de mutant me niet laten overnemen, niet opieuw! Dat nooit weer.

Amycus Calcia
    'Daar kozen ze zelf voor. En daarbij, jij zit hier omdat je je liefje zo nodig moest helpen. Maar laat je haar door een gevaarlijk gat kruipen? Nee, natuurlijk niet.'
    Ik irriteerde me dood aan die vent, kreeg de neiging hem te slaan. Onwillekeurig schoot mijn blik even naar één van de camera's.
    Wat zou er eigenlijk gebeuren als ik dat gewoon deed?

-

Fayan - Stylist
    Dan zal ik niet veel pijn lijden, want met mij is het vast snel gedaan, denk ik. Maar ik zeg het hem niet.
    "Misschien neemt het bij jou ook af en heb je meer controle als het weer gebeurd," fluister ik terug, terugdenkend aan hoe het bij mij ging.

Daiyh Briiori
    'Ik zit hier omdat ik president Snow heb vermoord,' snauw ik kwaad. Ik ga het écht niet over Chiara hebben nu, of die klote choatische gevoelens voor haar.
    'Wat heb je te verliezen? Zodra je buiten bentm ben je vrij. Of je hulp haalt om ons te komen redden, is jouw keuze. Het zal op jouw geweten liggen.'
    Daarna loop ik weg. Als ze straks de tafel niet onderduikt, doe ik het zelf de volgende keer wel. De keuze ligt nu bij haar.

SaphAmero
    Ik knik, maar alles duizeld plots. de shock misschien? Weet ik veel. Ik wil een antwoord formuleren, maar al mijn gedachten verdwijnen als een plotselinge hevige kramp de macht in mijn buik neemt. Godver
    Ik klap metteen dubbel, en sluit mijn ogen, terwijl de pijn door mijn lichaam trekt.

Fayan - Stylist
    Ineens klapt Saph dubbel, grijpt naar buik en sluit kermend zijn ogen.
    Wat is er aan de hand? Wat gebeurd er?
    Angst schiet door me heen, als ik heel even denk dat hij weer mutant wordt. Maar hij heeft geen klauwen en lijkt ook niet agressief. Hij heeft pijn.
    "Saph? Lieverd? Wat is er aan de hand?" vraag ik bezorgd.