• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Huilend, snikkend luisterde ik naar de wrede stem boven me. Fayan... Er zou nooit, NOOIT meer iemand zijn zoals Fayan. mijn mooie, liefste fayan, die niet meteen tien emter weg bleef zodra hij me leerde kennen. Die me had geholpen, altijd had getroost. De enige man die me echt aan het lachen kon maken.
    En dat zou ik Nathaniel vertellen ook. Ik wist een snik binnen te houden, opende mijn mond al.
    Eigenlijk heb jij Fayan vermoord. Nee. Nee, Nee, Nee. Maar het was waar. Als ik stil was gebleven...
    ik voelde iets breken, ik had de kracht niet meer om overeind te blijven. Nee, ik lag snikkend op Fayan's lege borstkas. Zijn lieve, hypere hart zou nooi meer kloppen. Fayan zou me nooit meer stuiterend wakker maken. hij zou me nooit meer vol overgave zoenen. Me nooit meer vasthouden.
    Ik kon geen woord uitbrengen. Het doet pijn. God het doet zoveel pijn. Ik ben Fayan kwijt door mijn eigen schuld. Ferron zal me haten, de rest van mijn familie zullen me het liefst dood zien. Mijn schuld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ferron
    Fayan? Dood? Wat was er aan de hand?
    Mijn ogen gingen vanzelf open, voelden dat er iets fout was. Alsof er even tijdelijk iets in mijn hoofd was uitgeschakeld en ik weer helder kon nadenken. Een beetje dan.
    Ik stond op, schuifelde naar de cel van Fayan en Saph en zag Fayan liggen, met Saph over zijn borst, in paniek, huilend, snikkend.
    Ik knielde aan de andere kant van Fayan neer, tegenover Saph en keek bang naar Fayan's levenloze lichaam.
    Daarna legde ik heel voorzichtig mijn hand op Saph's arm.
    "Saph? Wat is er met Fayan? Heeft hij weer pijn? Slaapt hij?" vroeg ik zacht. Ik wilde het geloven. Laat het me geloven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik had niet gedacht dat er ook maar iets tot me zou doordringen in deze staat. En toch...
    Wat is er met Fayan?
    Oh god, hoe kon ik het hem in godsnaam vertellen? Dat zijn grote broer waar hij zo close mee was, dood was? Een harde, pijnlijke snik kwam dood mijn keel. Ik kon geen woord uitbrengen, kon Ferron niet eens aankijken. Durfde geen woord meer te zeggen, kon alleen Fayan vasthouden, wanhopig wachtend op een hartslag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ferron
    "Saph? Wordt hij zo weer wakker? Ja, toch? Hij moet samen met ons twee hier uit komen, maar dan moet hij wel wakker zijn. Je moet hem wakker maken, Saph."
    Ergens in mijn achterhoofd hoorde ik wel een stemmetje die me de waarheid vertelde, maar die drukte ik weg. Dat was niet waar, dat was er niet aan de hand. Er was iets anders. Iets wat zo weer over ging. Fayan. Was. Niet. Weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Oh god ik was hier niet goed in! Ik drukte mijn gezicht tegen Fayan's bebloede t-shirt. fayan, Fayan kom terug! Alsjeblieft!
    'H-hij komt niet terug,' snik ik trillend. Daarna barst ik weer in huilen uit. Fayan is weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    Genoeg gespeeld. Saph had genoeg geleden, tenminste, voor nu dan. Hij had zijn vriend 'dood' gezien, hij had beseft dat het zijn schuld was én hij had het de kleine jongen moeten vertellen.
    Dan werd het tijd om Fayan weer tot leven te wekken.

    Fayan - Stylist
    Ineens leek er iets te gebeuren in mijn lichaam. Mijn hartslag bonkte tegen mijn ribbenkast aan, in een onregelmatig tempo, alsof hij pas net weer op gang was gekomen en ik hapte naar lucht, probeerde mijn schijnbaar ingeklapte longen weer te laten werken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    Ik wilde Ferron's reactie niet horen, ik wilde gewoon hier blijven, bij Fayan, en het liefst gewoon zelf sterven. Wat had mijn leven nog voor zin zonder fayan. helemaal nie-
    En toen gebeurde het. die lang verwachte hartslag, die hap naar adem.
    'Fayan!!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik probeerde mezelf weer te bewegen en merkte tot mijn grote opluchting dat dat weer ging. Ja, het was pijnlijk, maar dat was vanwege mijn eerdere verwondingen. Maar daar besteedde ik nu geen aandacht aan.
    Ik sloeg meteen mijn armen om Saph heen, trok hem zo dicht mogelijk tegen me aan. God, wat moest hij bang geweest zijn net. Hoe vreselijk moest het zijn om je partner dood te zien liggen... als het omgekeerd was geweest zou ik net zo reageren.
    "Mijn aller-allerliefste, Saph, ik hou van je en ik ga nooit, nooit bij je weg," murmelde ik met mijn gezicht in zijn haren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    ik deed mijn best om Fayan niet fijn te knijpen, zeker met die wonden. Hij leeft nog! Fayan leeft nog, hij is neit weg.
    ik begon spontaan weer te huilen, van blijdschap en opluchting.
    'I-ik dacht dat je weg was,' snik ik trillerig, terwijl ik me dichter tegen hem aandruk. alles aan hem is geweldig, zijn zachte, felle haar, zijn slanke, zachte lichaam, zijn lieve, rustgevende, soms hypere stem. fayan is perfect.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik trok Saph omhoog, tot zijn gezicht op gelijke hoogte met dat van mij was. Met mijn handen tegen zijn wangen dwong ik hem me aan te kijken.
    "Alles is goed. Het was die verdomde Snow," mijn kaken waren opeengeklemd van woede bij dat zinnetje. "Ik was al die tijd wakker, maar jij... jij zag het anders... dat gif..." Ik stopte even, drukte een kusje op zijn lippen. "Snow zal hier voor boeten. Hij zal boeten voor alle pijn die hij jou heeft bezorgd, verdomme. Voor alles." Ik streel met mijn vingers langs zijn kaaklijn, zijn jukbeenderen en druk daarna nog een kusje op zijn mooie mond.
    Ook deze Snow ging het niet overleven. Hij mocht branden in de hel, waar hij thuishoorde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Als zijn lippen eindelijk de mijnen raken, laat ik hem niet meer los. Te bang dat hij weer verdwijnt, weer pijn moet voelen. Ik had hem moeten beschermen, maar danzij mij leek hij altijd pijn te lijden.
    'ik hou van je,' fluister ik, ademloos van het huilen. ik hou zo verdomd veel van hem, het is niet normaal. Nog nooit had één persoon zoveel gevoelens mij me losgemaakt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik glimlach en leg zijn hand op mijn hart.
    "Deze klopt alleen voor jou, Saph," fluister ik.
    Het was onvoorstelbaar hoe belangrijk hij voor me was geworden in die paar weken vijf jaar geleden. Het was belachelijk hoeveel we samen hadden meegemaakt en hoe we altijd, áltijd van elkaar zijn blijven houden. We hadden beide nog behoorlijk wat littekens van die weken en ik mocht deze van vandaag er wel weer bij op tellen. Er waren behoorlijk wat mensen geweest die hadden geprobeerd ons uit elkaar te drijven, en toch was het nooit gelukt. Bijna. We waren vijf jaar gescheiden. En toch waren we weer hier, in elkaars armen, waar we allebei het gelukkigst waren. We waren verbonden door iets wat sterker was dan een 'gewone' relatie. Ik hield meer van hem dat ik kon uitdrukken in woorden. Saph was mijn alles. Mijn wereld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    God hij is zo belachelijk lief. Ik glimlach vermoeid, en geef hem een kusje op zijn borstkas, waar zijn hart zit. Mijn Fayan. Mijn lieve, geweldige Fayan. ik kan niet geloven dat ik zo iemand verdien, maar het is waar. we horen gewoon bij elkaar, en dat zou altijd, altijd zo blijven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OMG, school heeft quizlet niet geblokkeerd ;D


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    wacht eens
    Brianna ligt nog steeds doodachtig te hoesten naast die tafel...
    Is dat mogelijk?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.