• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar dan moet ik wel al die vallen eerst weten (cat) Hmm, dat ga ik bewaren voor een andere keer, dan gooi ik nu even gewoon de cellen open :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haat aan geschiedenis.
    Bye dus.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ciao <3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Bye ^^ *Speelt Angry Birds terwijl ze wacht op Laura post die braaf aan Patch me up schrijft*

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:35 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    Drie uur nadat de glazen wand de twee stelletjes gescheiden had, pakte ik opnieuw de microfoon voor een mededeling.
    "Het is etenstijd, maar dit keer mogen jullie leren delen."
    En in het midden van het cellenblok verscheen één enkel brood, met één kan water.
    Daarna opende ik de cellen weer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik probeer er een lang deel van te maken, om mijn kleine 300 woordjes van de vorige keer goed te maken *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *speelt vage spelletjes op spele.nl terwijl ze zich afvraagt of ze drinken zal pakken, of lekker op haar stoel blijft zitten*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Braaf *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Fuck that, ik schoot meteen naar Fayan toe. Dat eten kon me nu bizar weinig schelen.
    'Fayan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Zoals altijd liet ik het eten even voor wat het was, maar voor de verandering was Aurora niet de eerste waar ik op afrende. De cel van Saph en Fayan, die nu open was, met de medicijnentas. Nee, dat was heel zeker de bedoeling niet, maar dat kon me vrij weinig schelen. Zonder al te veel aandacht te besteden aan de anderen in de cel had ik de morfling al snel gevonden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat heb ik gemist??


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nieuwe celindeling, Saph werd gemuteerd en viel fayan aan en must door vuur lopen voor medicijnen en verband voor fayan, en nu is het etens tijd maar er is maar 1 brood en 1 kan water


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Don't mind me I'm just a quiet reader.

    omg jullie zijn geweldig ik meen dit... het verhaal in totaal al..!
    Jullie hebben me totaal verslaafd gemaakt hieraan :9~
    -okj nu voel ik me egt zo een hyper fan-:$
    Maar ik moest het gewoon ff melden:9~:9~

    It's to amazayn!!!
    en nu ga ik jullie niet meer storen xD
    zo jullie ga lekker doorschrijven zodat ik op mijn lip kan bijten en schreeuwen dat iedereen moet vol houden
    -had ne dus letterlijk tranen in men ogen bijj fayan en saph-(huil)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Haha, ty ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.