• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Pas toen mijn beeld weer scherp werd, herkende ik het gestalte vlak naast me. Saph.
    Ik schrok me rot bij het zien van zijn gewone verschijning, met brandplekken, bloedende wonden en verschroeide kleding, maar toen besefte ik me wat er gebeurd was.
    Saph. Saph was gemuteerd. Saph had me pijn aangevallen.
    Geluidloos liepen mijn ogen over, maar ik snikte niet. De tranen vielen in de plas bloed onder me en in shock staarde ik heel lang naar Saph's gezicht, heel lang in zijn ogen, die weer gewoon blauw waren, die niet meer vlamden. Ging hij me nog pijn doen? Volgens mij was het over.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 18:03 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lizz, waar waren we gebleven?

    als ik mezelf ertoe kan zetten om nu te RPG'en


    -

    Gaat alles wel goed Jip? >.< Chiara ligt pijn te lijden in Daiyh's schoot


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    'Ik heb zoveel mogelijk wonden verbonden,' zei ik zachtjes, terwijl ik zijn hand vasthield. 'Heb je nog ergens pijn?'
    God ik hoopte van niet. Ik kon de wonden makkelijker negeren nu fayan wakker was, het deed wat minder pijn, en brandzalf zat niet in de tas.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Had Saph ook z'n been gedaan of niet? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jawel. I'm just confused.

    Chiara Cinxi
    Ik opende even mijn ogen, om daardoor recht in Daiyh's gezicht te kijken.
    Mijn lichaam sidderde van de pijn, en ik leek niks te kunnen doen om het te stoppen. De controle over mezelf was weg, de pijn was vele malen sterker.


    -

    Nope ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh Briiori
    Oh wat zou ik graag zijn eigen marteltechnieken op hem uittesten. Of mijn eigen. Hell, gewoon beiden. Hem laten smeken om genade, vergiffenis, hem al zijn geheimen laten spreken waarna ik heel langzaam een einde aan zijn zielige leven haar.
    Stilletjes hield ik Chiara vast, mijn ogen op haar vertrokken gezicht gericht. Ze was in intense pijn nu, het was een wonder dat ze het niet uitgilde. Nou, niet echt eigenlijk. Chiara was heel erg sterk, altijd al geweest. Behalve tegen mij, bedacht ik met een kleine grijns, die net zo snel weer verdween. Het was zo makkelijk geweest om haar voor me te laten vallen, en nu wensde ik dat ik dat nooit gedaan had. Ze zou nu niet in de situatie zijn, ik zou nog voor het Capitool werken, en ik zou deze kutgevoelens niet hebben. zoals die steken in mijn borstkas die kwamen elke keer als Chiara's pijn leek te vergroten. Kutzooi.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik moest mijn mond een paar keer open en dicht doen voor ik antwoord kon geven, en dat was niet meer dan één woord.
    "B-been.." mijn stem had nog nooit zo zacht geklonken. Het was meer een soort zucht, maar meer kreeg ik er echt niet uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Mijn vingernagels krasten onwillekeurig over zijn shirt, ik beet op mijn kaken om te blijven zwijgen. De tranen prikten nog steeds, maar ik hield ze vast. Gunde Nathaniel mijn pijn niet.
    Na tien minuten leek het af te zwakken, en die kans pakte ik meteen door naar adem te happen. Bij het ontsnappen van mijn lichaam, voor die ene seconde, voelde ik een traan naar beneden glijden.


    -

    Saph Amero
    Been? Bezorgd knipte ik de pijpen van zijn jeans af met het medische schaartje uit de tas. Er leek niets mis mee te zijn op het eerste zicht. Het was pas toen ik beter keek dat ik de rare hoek van zijn been opmerkte. Shit, gebroken. In de tas had ik gelukkig wel een spalk gezien.
    Stilletjes legde ik zijn been recht, zo voorzichtig mogelijk. Daarna kon ik de breuk spalken.
    ik heb zijn been gebroken. Ik heb hem bijna vermoord.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    daiyh Briiori
    zodra de traan verscheen veegde ik deze weg. Tot nu toe had ze iedere traan, ieder geluid binnen gehouden. God hier zou snow voor boeten. Ik streelde een hand over Chiara's rug terwijl ik nadacht. Er moest een weg naar buiten zijn. mijn ogen schoten naar het kamertje waar de jongen, Ferron, in had gelegen. Misschien...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik kreunde weer toen Saph mijn been recht trok. Hij deed het dan wel zo voorzichtig mogelijk, maar toch deed het ongelofelijke pijn. Gelukkig kon hij snel spalken en zodra hij daarmee klaar was, strekte ik mijn hand uit, naar hem toe. Ik wilde hem vasthouden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Fayan, controleer even of je alle delen van je lichaam nog kan voelen, oké? Ik wil zeker weten dat er geen zenuwen beschadigd zijn. Trouwens, Saph, er zitten vast wel pijnstillers in die tas. Eerst zoeken en dan wachten tot ik zeg hoeveel, want je moet niet te veel gebruiken - dan valt hij in slaap, en als je pech hebt word hij dus ook niet meer wakker.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Zodra ik er zeker van was dat Fayan's been goed gespalkt was, nam ik Fayan's hand vast. Lichtjes. Ik ging niet dichterbij zitten, niet nu.
    'Ik heb je zo goed mogelijk verbonden... Gaat het?' Ik liet een korte pause vallen, dwong mezelf niet te huilen. 'Het spijt me.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.