• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Erm... de vier (Chiare/Daiyh/Saph/fayan) zijn gescheiden zoals afgesproken was, nu zijn ze even vrij omdat er 1 brood ligt dat ze moeten delen, dus.. i dunno


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Meteen ontspande ik weer en automatisch trok er een lach over mijn gezicht.
    Hij had de ring nog wel. Niet zo overspannen reageren, Fayan, hij had hem nog gewoon.
    De ring hing aan een armbandje, samen met nog een hangertje. Toen ik beter keek zag ik dat het een klein fotootje van mij was. Had hij dit al die tijd bij zich gedragen?
    Ik richtte mezelf verder op, sloeg mijn armen om hem heen, negeerde de protesterende pijnscheuten van mijn lichaam en kuste hem passioneel, vol overgave. Natuurlijk hoorden we nog steeds bij elkaar. Zoals altijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hoi Jip!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gezellig als altijd dus :')


    -

    Cassie
    Toen Ferron geen reactie gaf haalde ik mijn schouders op en liet mezelf tegen de muur zakken, een aardig stukje van Ferron vandaan, maar wel in de cel. Als ik mijn hoofd een kwartslag draaide zag ik Fayan en Saph, en dus keek ik voor me. Een rilling gleed over mijn rug. Het was koud.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    saph Amero
    had hij zich daar zorgen om gemaakt? Dat ik de ring niet meer had? Glimlachend kuste ik hem terug, bedenkend dat ik zijn lippen echt wel gemist had.
    'ik zou je nooit kunnen vergeten,' fluister ik als hij weer achteruit leunt. 'Nooit.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh Briiori
    Na een rondje door de cellen, waarin ik iedere hoek inspecteerde, liep ik terug naar Chiara met een groot stuk van het brood. Ze zat inmiddels in de cel waar Zahira verbleef.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Mijn ogen waren gesloten, terwijl ik langzaam over Zahira's donkere haar streek. Een zachte zucht ontsnapte aan me.
    'Het komt wel goed,' mompelde ik zacht, ookal voelde ik haar groene ogen ongeloofwaardig naar me kijken.


    -

    Daiyh Briiori
    Stilletjes zak ik naast haar neer,bied haar het brood aan. Het was een groot stuk, en ja we moesten delen. I didn't care.
    'Hier.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ik keek op, en pakte voorzichtig het stuk aan. Langzaam scheurde ik het grootste deel af, en gaf die aan Zahira. Die begon meteen te eten.
    De andere helft bood ik Daiyh aan.
    'Dank je,' zei ik met een halfzachte stem.


    -

    Fayan - Stylist
    "Je zal ook nooit meer zonder me hoeven leven..." antwoord ik zacht. Mijn stem ging weer achteruit vanwege de inspanning. Ik was behoorlijk vermoeid en had afgelopen dagen nou ook niet echt bepaald goed geslapen of gegeten. Sterker nog; ik had gisteren enkel twee hapjes brood en een slokje water gehad, want ik had Ferron alles gegeven. Die had het veel harder nodig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, Aurora had Fayan en Saph al brood gebracht, maar zij en Cassie werden genegeerd en toen is Cassie maar vertrokken xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie
    Na een tijdje gleed mijn hoofd opzij, en een paar seconden later viel ook de rest van mijn lichaam. Maar ik merkte het niet, ik was in slaap gevallen en zelfs de klap maakte me niet wakker. En daar lag ik dan, op de koude vloer van de cel, en voor het eerst sinds jaren droomde ik van mama.

    Aurora
    Terwijl ik mijn best deed om Zahira, het meisje waarmee ik de cel deelde, en haar ouders niet te storen liep ik de cel binnen. Stilletjes krulde ik mezelf op tot een balletje in mijn vaste hoekje, en het duurde niet lang voor mijn ademhaling regelmatig werd als teken dat ik in slaap gevallen was.

    Dario
    Die gaat ook slapen, maar ik ben inspiratieloos :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké, jullie raden het al, ik word van de computer getrapt -,-


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh Briiori
    'Ik heb al gehad,' loog ik met een stalen gezicht. Ze had zelf ook voedsel nodig. Daarna verlaagde ik mn stem.
    'Er is absoluut geen uitweg. Het enige wat ik zie zijn de luiken voor de grijp armen, of dat van de tafel.'

    saph Amero
    Ik liet Fayan weer los, zodat hij kon rusten. hijzag er weer bleker uit, dus bood ik hem eht brood aan dat Cassie had gebracht. Lief kind was het ook.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.