• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Vermoord me nu maar, steek een kogel door mijn kop maar god laat het óphouden!
    Ik had veel erge pijnen meegemaakt in mijn leven, maar deze was anders. hij trok door mijn botten en spieren, verergerdemet snelle,s tekende schreden.
    'm-mijn buik,' weet ik uit te brengen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik moest iets doen. Ik kon niet zomaar toekijken naar hoe hij verging van de pijn!
    Zoekend en half in paniek keek ik om me heen, tot ik de tas met medische spullen zag liggen, drie meter bij mij vandaan.
    Ik kwam op mijn handen en knieën overeind, maar kon mijn gebroken rechterbeen en ... gewone linkerarm niet gebruiken, dus ik trok / sleepte mezelf half voort naar de tas, strekte me zo ver mogelijk om het ding te grijpen en trok hem toen terug aan het hengsel.
    Daarna ging ik meteen op zoek naar de Morfling. Waar was die verdomde spuit en waarom zat die tas zo vol?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Fuck, fuck, fuck het deed pijn. Ik kreeg bijna geen adem meer, drukte hard tegen mijn buik aan met de hoop op vermindering van de pijn. Niet, niets hielp.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Jip? o.o)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Trillend vond ik uiteindelijk het spuitje en draaide me terug naar Saph, die inmiddels helemaal verkrampt was, naar adem snakte, alsof de pijn steeds erger en erger werd.
    Zonder aarzelen stak ik de injectienaald in de ader in zijn hals en spoot de gehele inhoud naar binnen.
    "De pijn wordt zo minder, Saph. Het gaat zo over," Ondertussen bad ik dat dat ook echt het geval was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Tranen liepen inmiddels over mijn wangen, een nieuwe kramp golfde door mijn lichaam waardoor ik een pijnlijke kreet uitsloeg.
    Oh god laat het stoppen! dit was belachelijk.
    'Laat het stoppen,' smeek ik ademloos. ik kan me niet bewegen, voel de spuit in mijn nek nauwelijks. Na twee smekende, wrede minuten begint de pijn weg te zakken. Krijg ik mijn adem terug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I. Need. To. Hug. Saph. D:

    Fayan - Stylist
    Ik trok Saph tegen me aan, hield hem mijn armen en aaide over zijn rug en haren, hoopte, smeekte, bad dat de pijn voor hem zou ophouden. En na een paar minuten leek dat ook te gebeuren. Zijn gesmeek viel langzaam weg, zijn ademhaling werd langzaam weer normaal en het leek alsof zijn spieren zich iets meer konden ontspannen.
    "Het houdt op, Saph, het is bijna over," fluisterde ik, terwijl hem nog altijd tegen me aan klemde. Ik haatte het om hem in pijn te zien, het brak iedere keer weer mijn hart.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I know right? (no_chears)

    Saph Amero
    Ik bleef een paar minuten doodstil, wachtend op de kramoen van hel. Maar ze kwamen niet meer. Het was klaar.
    'H-Het gaat wel weer,' fluister ik trillend. Wat was dat? Nathaniel had niets gezegd, had hij hier iets mee te maken? Fayan leek me te proberen trooste, wat belachelijk lief was aangezien zijn situatie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De pijn leek nu helemaal over, want hij trilde alleen nog maar en zijn handen waren ook niet meer krampachtig om zijn middel geklemd.
    Ik streelde de haren uit zijn gezicht en drukte een kusje op zijn wang, neus en mond, wilde net iets zeggen tot ik overstemd werd door Snow.

    Nathaniel Snow
    "Je hebt de tweede uitwerking van mijn gif meegemaakt, zo te horen," de jongen had nogal wat geluiden gemaakt. Heerlijk om naar te luisteren. "Deed pijn, hè? Misschien moet je er eens over nadenken om je dieet wat aan te passen. Ik bied je brood aan, maar toch verlang je zo naar vlees dat je maar ruw stukken vlees scheurt uit je vriend. Dan is het niet zo vreemd, hè, dat je buikkrampen krijgt?" lach ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Ik denk dat ik liever jóu aan stukken scheur!' snauw ik hem toe, gedesorienteerd en geschrokken van de krampen en zijn woorden. Wat is zijn probleem, ik had hém nooit wat aangedaan. te laat realiseerde ik me dat ik mijn mond had moeten houden. Angstvallig klemde ik me aan Fayan vast.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    "Je gaat te ver, Saph. Ik denk dat ik liever jouw vriendje wat aandoe," zeg ik met zachte, gemene stem.
    Het volgende moment laat ik mijn grijparm Fayan vastpakken. Er volgt een oogverblindende felle lichtflits, gevolgd door een keiharde knal.
    Daarna is mijn grijparm verdwenen en ligt Fayan languit, op zijn rug, op de grond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    Voor ik kan reaeren ligt Fayan op de grond. Dat is alles? mijn lieve Fayan bewusteloos slaan? Ik kniel naast hem neer, wil hem wakker schudden. Maar hij reageerd niet. vol met angstige voorgevoelens leg ik mijn hand op Fayan's borstkas. Leeg. Geen rustige hartslag. Geen ademhaling.
    Nee. Nee. Nee. Nee.
    'F-Fayan?!' ik schud hem wat harder, voorzichtig voor zijn schouder. 'Fayan word wakker!'
    Maar dat word hij niet. Wanhopig zoek ik naar zijn hartslag. Hij heeft geen hartslag.
    'FAYAN!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    dfalfkawlfkw nooooo ik ga huilen D:

    Fayan - Stylist
    Een knal. Een flits. En vervolgens lig ik op de grond.
    Ik open mijn ogen, wil weer opstaan, maar merk dat ik me totaal niet kan bewegen. Niets niet. Ik kan alleen kijken. Mijn armen en benen lijken vastgeplakt te zijn aan de grond. Waarom kan ik me niet bewegen?
    Dan ineens verschijnt Saph in mijn blikveld, die paniekerig zijn ogen over me heen laat glijden, maar hij kijkt me niet recht aan. Hij legt zijn hand op mijn borstkas, wordt vervolgens bleek, begint me door elkaar te schudden, te roepen, voelt mijn pols en gilt dan vol wanhoop.
    Waarom doet hij dat? Hij ziet toch dat ik gewoon wakker ben? Kijk dan Saph, kijk naar mijn ogen! Ik ben wakker! Het is goed!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Me too >.< We suck! Why are we doing this?! Oh, right, it's awesome.

    Saph Amero
    'Oh god nee, Fayan!' snik ik wanhopig. Het kan niet, niet na alles wat we samen hebben meegemaakt!
    'Word wakker, alsjeblieft, alsjeblieft!' hoor ik mezelf snikken. Mijn stembanden voelen rauw aan, tranen lopen over mijn gezicht. 'Fayan word wakker! Ga niet, verlaat me niet, alsjeblieft word wakker!'
    Snow heeft hem vermoord. mijn lieve Fayan is nu voorgoed weg, ik heb het zelf gezien. Geen hoop op terugkeer na vijf jaar.
    Ik leg mijn hoofd op zijn lege borstkas, probeer door de snikken heen te denken. Fayan is weg.
    'Geef hem terug!' Vol woede en rauw verdriet kijk ik naar een camera. 'dit kun je neit maken, breng hem terug!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik snap er helemaal niks van. Hoezo terug? Ik ben toch hier, Saph? Kijk dan naar me, luister naar mijn hart, ik ben hier, ik ben bij je, mijn hart klopt, mijn ogen zijn open. Ik ga niet bij je weg, zal je nooit meer verlaten, dat heb ik je toch beloofd? Ik kan me niet bewegen, maar alles is goed, Saph.
    Ik wil mijn armen om hem heen slaan, hem troosten, hem zeggen hoeveel ik van hem hou maar ik kan niets doen, alleen toekijken hoe hij helemaal gebroken is door iets.
    Saphy, kijk dan goed, ik ben niet weg, ik leef en ik hou van je en alles komt goed.

    Nathaniel Snow
    "Terug? Maar dat kan toch niet, Saph. Jouw Fayan is er niet meer. Maar dat maakt toch niets uit? Je hebt vijf jaar zonder hem geleefd en daarvoor ook nog je hele leven, dan kun je het nu vast ook wel. Ga door met je leven, vind een andere vent. Er zijn genoeg van die lelijke homo's zoals hij op de planeet. Meer vissen in de vijver. Hoewel... ik moet toegeven dat ik het niet zou kunnen, hoor. Op zoek gaan naar een ander. Doorgaan met mijn leven. Terwijl ik wist dat de dood van mijn partner mijn schuld was. Ja, Saph... eigenlijk heb jij Fayan vermoord. Als je je mondje had dichtgehouden, dan lag hij nu nog in je armen, levend en wel. Niet zo slim van je, hè? Hoe ga je dat aan zijn broertje vertellen zo meteen? Aan zijn familie? Hoe ga ze je vertellen dat je Fayan hebt vermoord, Saph?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen