Fayan - Stylist
Ik snap er helemaal niks van. Hoezo terug? Ik ben toch hier, Saph? Kijk dan naar me, luister naar mijn hart, ik ben hier, ik ben bij je, mijn hart klopt, mijn ogen zijn open. Ik ga niet bij je weg, zal je nooit meer verlaten, dat heb ik je toch beloofd? Ik kan me niet bewegen, maar alles is goed, Saph.
Ik wil mijn armen om hem heen slaan, hem troosten, hem zeggen hoeveel ik van hem hou maar ik kan niets doen, alleen toekijken hoe hij helemaal gebroken is door iets.
Saphy, kijk dan goed, ik ben niet weg, ik leef en ik hou van je en alles komt goed.
Nathaniel Snow
"Terug? Maar dat kan toch niet, Saph. Jouw Fayan is er niet meer. Maar dat maakt toch niets uit? Je hebt vijf jaar zonder hem geleefd en daarvoor ook nog je hele leven, dan kun je het nu vast ook wel. Ga door met je leven, vind een andere vent. Er zijn genoeg van die lelijke homo's zoals hij op de planeet. Meer vissen in de vijver. Hoewel... ik moet toegeven dat ik het niet zou kunnen, hoor. Op zoek gaan naar een ander. Doorgaan met mijn leven. Terwijl ik wist dat de dood van mijn partner mijn schuld was. Ja, Saph... eigenlijk heb jij Fayan vermoord. Als je je mondje had dichtgehouden, dan lag hij nu nog in je armen, levend en wel. Niet zo slim van je, hè? Hoe ga je dat aan zijn broertje vertellen zo meteen? Aan zijn familie? Hoe ga ze je vertellen dat je Fayan hebt vermoord, Saph?"
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen