• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een zucht ontsnapte, ik liet mijn ogen dichtvallen.
    De rust die opeens leek te heersen, was heerlijk. De controle die ik weer terug had, ik hoefde mijn tanden niet te verbrijzelen om het niet uit te gillen.
    Behoedzaam duwde ik mezelf wat overeind, voelde mijn armen trillen onder het gewicht.


    -

    Daiyh Briiori
    'Beweeg niet zoveel,' mompel ik als ze zich weer begint te bewegen. 'blijf stil tot het gif compleet weg is.'
    Loop de kans niet dat de restjes zich heractiveren. Dan mag je eht weer allemaal opnieuw meemaken. mijn ogen flitsten weer naar haar gezicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Mijn blik schoot naar zijn gezicht zodra ik zijn stem hoorde. Even bleef ik zo liggen, maar uiteindelijk zakte ik weer terug, tegen hem aan.
    Een rilling liep nog over mijn rug.


    -

    Brb.


    -

    Lalala..


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Kon ik al mijn lichaamsdelen nog voelen? Even probeerde ik wat te bewegen, maar er was niet iets wat ik niet voelde.
    Ik probeerde Cassie antwoord te geven, maar ik kon mezelf amper verstaanbaar maken voor Saph, laat staan voor Cassie, die een paar cellen verderop zat.
    In plaats daar van probeerde ik op mijn armen te steunen en dichter naar Saph te gaan. Hij was ook gewond, had ook pijn en had ook verzorging nodig. En ik wilde hem zo klaar even omhelzen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    'Liggen,' commandeerde ik. Fijn, daar ging mijn masker. Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Veel verschil maakte het hoe dan ook niet meer, het werd hoog tijd dat mijn ontsnappingsplan - nou, zo kon ik het niet noemen. Het was meer een idee, en het moest nodig een plan worden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh Briiori
    Stilletjes wachtte ik af. Ze zou zelf weten wanneer ze sterk genoeg was om te bewegen. tot die tijd hield ik haar stevig vast, wachtte af, maakte een plan.

    saph Amero
    'volgens mij niet, cas.' ik schoof dichter naar fayan toe. 'Beweeg niet zo veel,' vervolgde ik zachtjes. 'je bent nog in een hele slechte conditie...'
    zelf zag ik er ook niet geweldig uit, maar goed. Dat was mijn straf voor wat ik Fayan heb aangedaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Zeg, zit er geen morfling in die tas?' vroeg ik. 'En ik herhaal het nog maar een keer, niet teveel.' Ondertussen ging ik zitten op de harde, koude vloer en liet mijn blik door de ruimte gaan. We waren binnengekomen, dus moest er ook een weg naar buiten zijn. Ze hadden echt geen gebouw om ons heen gebouwd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mag ik het groepje van vier uit elkaar trekken? *vind het nu een leuk moment* *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hell yes!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    That would be very mean (cat)
    So, yeah, let's do that.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ben er weer


    -

    Nathaniel Snow
    De martelingen waren over. Chiara had geen pijn meer, Fayan was stabiel. Wat jammer nou.
    Nu was het tijd voor het leukste deel. De stelletjes uit elkaar halen.
    "Nou, Saph, ga je dus blijkbaar toch voor je vriend door het vuur. Applausje, hoor. Maar nu zul je het weer even zonder hem moeten doen, want van al dat geklef word ik een beetje misselijk. En laten we Chiara en Daiyh ook maar weer even uit elkaar halen."
    En verschenen vier grijparmen. Eéntje die Fayan greep en naar de rechterkant van de kamer bracht. Of eerder smeet, gepaard met een heerlijke gil van pijn.
    Eéntje die Daiyh er achteraan gooide.
    Eéntje die Chiara naar de linkerkant van de kamer smeet, een soort toetje van de pijn die ze net had ervaren en ééntje die Saph achter Chiara aangooide.
    Daarna werd de ruimte in tweeën gedeeld door een glazen wand. De tas met de medische spullen lag natuurlijk aan de kant van Saph, want Fayan hoefde heus geen morfine. Pijn was goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Verdomme.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.