• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maar Fayan mag niet straight zijn. Dat klopt namelijk gewoon niet. Dat kán niet (cat)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph Amero
    hoestend, happend naar adem sleepte ik mezelf het vuur uit. ik wilde rusten, op adem komen, maar daar was de tijd niet voor. Fayan moest eht overleven, ik had geen tijd te verliezen. Ik greep de tas, rende het vuur weer in. De tweede keer leek het pijnlijker, alsof er nooit een einde aan zou komen.
    Maar ik weigerde Fayan te laten sterven. En ik weiger Snow te laten winnen.

Na vijf kwellende, pijnlijke stappen rolde ik de cel weer in. Ik kon niet staan, mijn benen waen compleet verbrand. De tas had ik zo dicht tegen me aan gehouden dat hij weinige vlammen had aangeraakt. ik scheurde de rits van de tas, greep alles er uit, en realiseerde me toen pas dat ik geen idee had van wat ik kon doen.
    'Cassie?!' vroeg ik in paniek, mijn stem schor van de rook.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan schreef:
    Maar Fayan mag niet straight zijn. Dat klopt namelijk gewoon niet. Dat kán niet (cat)

It wouldn't be right!
    We should just, like, adopt them... We'd be cruel parents to our little gay couple.

Escritura schreef:
    (...)

It wouldn't be right!
    We should just, like, adopt them... We'd be cruel parents to our little gay couple.

I will not give you guys permission to do that, they'd die in three months 0.0

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Cassie
    'Ontsmetten!' gilde ik. Want een infectie moesten we nu echt niet hebben, en medicijnen had hij nu toch. Verdomme, ik wist het niet goed. De enige vergelijkbare wonden die ik had gezien waren die van mijn moeder geweest, en die was voor de ogen van haar twaalfjarige dochter doodgebloed, anderhalf jaar nadat haar man was verongelukt. Ze liet drie kinderen achter, waaronder een jongen van acht en een meisje van vijf maanden. En de dertienjarige Cassie, die vanaf dat moment de oudste was en dus verantwoordelijk.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

IloveKellinQ schreef:
    (...)
    I will not give you guys permission to do that, they'd die in three months 0.0

Dan hebben ze wel een lang leven, hoor. Als je nagaat wat er met ze gebeurd is in het vorige Hongerspelen topic. En over hoe veel tijd speelde dat zich af? Nog geen maand? (cat)

Fayan schreef:
    (...)

Dan hebben ze wel een lang leven, hoor. Als je nagaat wat er met ze gebeurd is in het vorige Hongerspelen topic. En over hoe veel tijd speelde dat zich af? Nog geen maand? (cat)

Korter kan ook wel hoor, I was just trying to be nice.
    (A)
    XD

Laten we het erop houden dat Saph en Fayan gewoon niet dood mogen (cat)

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Jap (:

Fae schreef:
    Waar woon je eig, Lisanne? *zoekt naar een mes*

In Nieuwerkerk aan den IJssel, het laagste punt van nederland^^
    *bereidt zich voor op de strijd*
    Btw, ik ben naar de kapper geweest, daarom was ik weg...

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

En toen stierf mijn internet, en toen moest ik eten *Gaat typen*

Heb je nou al gegeten of moet je nu? (cat)

Saph amero
    Oh, juist. Ontsmetten. trillerig haalde ik ontsmettings middel tevoorschijn, en begon iederen wond schoon te maken en te verbinden. Ik kon een kleine grijns niet van mijn gezicht houden. Take that, Snow
    'E-En nu?'

I just ate XD

Zo snel! o.o