• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph en Chiara
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Amycus en Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora en Zahira





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Snow says; challenge accepted, Saph (cat) *starts typing*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Ik zit in een cel,' riep ik geërgerd. 'Scheur je shirt in repen en leg een knelverband aan voor zijn schouder,' voegde ik eraan toe. 'Jezus, Snow, je zou me er ook gewoon even bij kunnen zetten - dan ga ik wel weer terug in die gaskamer,' mompelde ik zachtjes. Dat had ik er best voor over.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nathaniel Snow
    Helaas, de jongen was nog in leven, hij was niet vermoord door de mutant, hoewel hij wel zwaargewond leek. Maar nu zou zijn partner, Saph, er alles aan doen om hem in leven te houden. Daar kon ik weer een leuk spelletje van maken.
    "Zou je er echt alles voor doen, Amero? Zou je voor het vuur door hem gaan, zoals ze dat zeggen? Laten we dat eens even testen..."
    Ik drukte op de knop en in het midden van het cellenblok verscheen weer een tafel. Op de tafel lag een tas.
    "In deze tas zit alles wat je nodig hebt om je vriendje te redden. Verbanden, bloed infusen, noem maar op, je zult het daar vinden. Ga maar voor hem door het vuur."
    Nog een knop en de tas werd omringd door hete vlammen. Niet zomaar één rij vlammen, maar hij zou minstens vijf stappen moeten zetten door de verzengende hitte wilde hij bij de tas komen. En daarna weer terug. Hij zou niet in brand vliegen, want daarmee zou ik hem verliezen, maar hij voelde wel de pijn, wel de hitte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I love you so much right now.. *Gaat typen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh ja, de glazen wand is ook weer weg trouwens, lol, anders heeft het nog geen zin *vergeet altijd zulke details te typen*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Machteloos. Machteloos en twaalf jaar, zo voelde ik me. Maar Fayan zou nog wel een kansje kunnen hebben, want de wonden van mijn moeder waren erger geweest. Mam was dood, maar Fayan toch niet? Toen doemde de tas op, en toen de vlammen. Ik vloekte.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Snikkend keek ik naar de tafel, een sprankje hoop verscheen op mijn gezicht. Maar toen waren daar de vlammen. Éémn van de glazen muren schoof open, waardoor ik recht naar de tafel kn lopen. De onderkant van de hoge vlammen zag blauw, het was dus geen kampvuurtje. Echte, hete gasvlammen. Maar als dat het enige was.
    Trillend stond ik op, strompelde ik naar de vlammen. Ik had geen keuze, ik moest wel. Dit was mijn schuld. ik moest het doen.
    'Voor Fayan,' fluisterde ik om mezelf moed in te spreken. Daarna dook ik het vuur in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    Oh ja, de glazen wand is ook weer weg trouwens, lol, anders heeft het nog geen zin *vergeet altijd zulke details te typen*


    I already figured that sweetie ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aaaaaaaah kdjfakwjfkasjf GO SAPH! *O* He's so dkfjawkfjsaw :9~

    Nathaniel Snow
    De grijns om mijn mond verstrakte toen Amero ook nog echt het vuur indook. Maar zou het volhouden? Zou het de verzengende hitte en brandende pijn kunnen weerstaan? En daarna, als hij weer terug kwam in de cel, kon hij dan Fayan op tijd redden? Het leven tikte uit hem weg met iedere seconde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    <3 I love my Saphy...

    Saph Amero
    De hitte was erger dan ik me ooit had kunnen voorstellen. De droge hitte in de arena was niet, niets vergeleken met dit. Fayan's bloed op mijn kleren zorgde er voor dat mijn kleren nog geen vlam vatte, maar dat was mijn enige geluk. De schoenen die ik droeg smolten in het blauwe deel van het vuur, waardoor ik recht op de vlammen stond, met gesmolten rubber dat zich in mijn voeten brandde. Mijn haar zou waarschijnlijk ook vlam gevat hebben, als eht niet doorweekt was met het bloed van mezelf en Fayan.
    ik zette een tweede stap, kon nauwelijks ademhalen.
    Voor Fayan, voor fayan, voor Fayan...
    Derde stap, ik was zo duizelig. Ik moest dit doen. Ik stuikelde, viel op mijn knieën in het vuur.
    Voor Fayan...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Komop Saph! (H)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    I sometimes seriously wish Saph was straight. I'd so marry him.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Not if I reach him first :9~


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Het voelde alsof ik steeds dieper weggleed in... in wat eigenlijk? In duisternis, in niets. De omgevingsgeluiden waren vervaagd en mijn ondergrond leek te zijn verdwenen.
    De pijn van mijn wonden was afgenomen, voelde verdoofd, maar mijn hartslag bonkte oorverdovend hard door mijn lijf heen, alsof het de allerlaatste waren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen