• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (wbw)


    -

    Daiyh Briiori
    Ja, het was stom. ik had pas nog met haar gesproken, toen we eht brood kregen. toch leek ik mijn ogen nu niet van haar af te kunnen houden. In de paar uur dat ik haar niet had gezien, was elk gevoel weer sterker geworden. ik haatte het als ze dat deed! Ik haatte het dat ze me zo makkelijk weer kon verwarren, mijn emoties weer los kon krijgen.
    Ze was bloedirritant.
    En toch keek ik niet weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    Oh kijk, de jongen wilde dat zijn zusje ook gemarteld werd?
    "Dario toch, vind je mij zo sadistisch? Nou, als je dat zo graag wilt, dan kan ik niet anders dan aan je wensen voldoen, niet?" lachte ik, voor ik Cassie met één druk op de knop scheidde van de rest door een extra muur naar boven te laten komen.
    Nu zat ze volledig alleen.
    Met de volgende druk op de knop kwam er een gas uit de kieren in de muur.
    Het was onzichtbaar, dus Cassie zou het niet opmerken. Daarbij was het ook geur en kleurloos.
    Ze zou het pas merken wanneer haar ingewanden zo pijn gingen doen, dat het leek alsof ze in brand stonden. En ze me zou smeken weer te stoppen.

    Ferron
    De geur van de persoon die ik vasthield alsof hij mijn reddingsboei was, was heel bekend, maar ik kon hem niet plaatsen. Ja, als ik mijn ogen open zou doen vast wel, maar dat weigerde ik nog altijd, wetende wat ik voor me zou zien. En dat nooit meer. Ik hield ze altijd dicht.
    Mijn ademhaling was snel, veel te snel. En zodra ik Snow's stem weer hoorde, hoe hij iemand anders ging martelen, ging dat over in hyperventilatie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Owee als hij Brianna pijn doet.
    "Klootzak! Laat Brianna met rust doe haar geen pijn!" roep ik.
    Maar het is te laat, ik heb de woorden al uitgesproken. Ze kunnen mij martelen, maar nog erger hij kan James en Lucas martelen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Ondanks de afstand, leek ik alles in zijn ogen te kunnen lezen wat ik had gemist. Waar ik maanden over had moeten doen, om eindelijk iets aan hem te kunnen zien. En zijn blik naar haar toe was niks veranderd.
    Geïrriteerd, gevoelig, kwaad, verward en een glimp verlangen.
    Een zucht ontsnapte aan me, ik liet mijn hoofd tegen de muur leunen, maar weigerde mijn blik van hem los te laten.


    -

    Saph Amero
    'Ferron, rustig ademhalen,' vertelde ik hem zachtjes. De arme jongen lag te trillen, begon zelfs te hyperventileren. ik wreef over zijn rug, hopend dat hij zou kalmeren. Ik was echt niet goed in eht troosten, had eht nooit gedaan behalce bij Fayan. Maar Ferron had nu iemand nodig die om hem gaf, en fayan zat vast in zijn cel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Er moet iets gebeuren waardoor Chiara zich verspreekt.. *denkt na*


    -

    WAAROM WIL IEDEREEN GEMARTELD WORDEN XD *probeert wanhopig nieuwe martelingen te bedenken*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    WAAROM WIL IEDEREEN GEMARTELD WORDEN XD *probeert wanhopig nieuwe martelingen te bedenken*



    Omdat we ons vervelen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan schreef:
    WAAROM WIL IEDEREEN GEMARTELD WORDEN XD *probeert wanhopig nieuwe martelingen te bedenken*

    Omdat je nu op dreef bent met je sadistische breindeel (wbw)


    -

    Cassie
    Met een lege blik in mijn ogen leunde ik tegen de muur, nog altijd vastbesloten om te zwijgen. En ook toen mijn ingewanden plotseling in kleine stukjes geknipt leken te worden hield ik mijn mond. Ik beet op de binnenkant van mijn wang tot ik bloed proefde, maar ik zweeg. Ten eerste omdat ik iets verkeerds zou kunnen zeggen. Ten tweede omdat ik hem verdomme de lol van mijn gegil, van mijn tranen niet gunde. Verdomme, dat deed zeer. Sterkblijvensterkblijvensterkblijven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh Briiori
    'Chiara...'
    De fluistering kwam over mijn lippen voordat ik het doorhad. God ik had haar gemist, god ik wilde dat ze was weggebleven. Ik wilde dit niet meer, het was te verwarrend; te irritant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Mijn gehoor was niet goed genoeg om het te verstaan, maar eigenlijk wist ik al wat hij zo zacht zei. Onbewust glimlachte ik, kort, maar warm. Vrijwel meteen daarna voelde ik mijn mondhoeken weer langzaam terugzakken.
    Ik liet mijn hand omhoog gaan, zocht onbewust het plekje in mijn hals op dat ik uit mijn hoofd kende.
    Met het blote oog zag je er erg weinig van. Een miniscuul, donkerrood stipje. Een litteken. Van de naald die Daiyh door haar huid had laten glijden, in de hoop haar te vermoorden.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik zag Ferron. Hij lag tegen Saph aan, hyperventilerend en in paniek, met angstvallig dichtgeknepen ogen en zijn handen weer over zijn oren.
    Saph probeerde hem te troosten, maar ik betwijfelde of Ferron het wel merkte, hij leek zo ver van de wereld, in een heel ander wereldje.
    Ik had mijn handen om de tralies geklemd en mijn gezicht er tegenaan gedrukt. Ik wilde naar hem toe. Hem kalmeren, zoals ik vroeger ook altijd deed als er iets aan de hand was.
    Maar ik kon alleen maar toekijken.

    *geef me even tijd om martelingen te bedenken ja (cat)*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat zou er gebeuren als ik Brianna gewoon geen sorry laat zeggen? Gewoon helemaal niet, nooit niet?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.