• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, wie moesten er nu precies ook alweer gemarteld worden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Oké, wie moesten er nu precies ook alweer gemarteld worden?



    Prim heeft Nathaniel tegengesproken, maar ik weet niet of je haar gaat martelen of iemand om wie ze geeft (cat)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ferron
    Pas toen het weer rustig werd in de cellen, werd ik zelf ook rustig.
    De stem van Snow zweeg, net als het meisje en mijn ademhaling werd langzaamaan weer normaal, hoewel ik mijn ogen nog altijd gesloten hield.
    Het was dichtbij. Het wist dat ik er was, en ik wist dat het ding er was. Maar pas als ik mijn ogen zou opendoen, zou hij me aanvallen.
    Nooit meer opendoen. Nooit meer opendoen.
    Ik hoorde het geluid, rook de geur, sloot mijn oren af.
    De hartslag die tegen me aan sloeg was ineens niet geruststellend meer, maar meer een soort tijdbom. Een tikkende tijdbom. Hij maakte me doodzenuwachtig, dus kroop ik zonder te kijken weer terug in mijn hoekje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Oké, wie moesten er nu precies ook alweer gemarteld worden?

    Chiara, maar dan moet er even iets gebeuren. Nathaniel moet Daiyh een tik geven of Zahira bedreigen of iets in die richting.. (cat)


    -

    Jip; hij heeft beide al gedaan. Daiyh gemarteld en Zahira bedreigd. Dus moet iets anders dit keer 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Clove schreef:
    (...)


    Prim heeft Nathaniel tegengesproken, maar ik weet niet of je haar gaat martelen of iemand om wie ze geeft (cat)


    Wat vind jij het leukst? *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Toen alles even stil viel, duwde Ferron me weer weg. Bezorgd legde ik een hand op zijn schouder. Zijn houding was niet verranderd. Maar ik had geen idee wat ik verder voor het arme kind kon doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ik liet mijn handen zakken, en schudde onwillekeurig met mijn hoofd. Wat moest ik hier nu mee?
    Verdomme, verdomme, rotzooi.
    Onbewust wierp ik een blik op de twee, Saph die de jongen nog steeds probeerde te kalmeren. Zahira die uit verveling een poging deed een druppel oud water aan haar vinger te laten hangen zonder dat het naar beneden viel.


    -

    Fayan schreef:
    (...)

    Wat vind jij het leukst? *O*



    Je kan Ptim wel een beetje pijn doen. Maar owee als je haar doodmartelt!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan schreef:
    Jip; hij heeft beide al gedaan. Daiyh gemarteld en Zahira bedreigd. Dus moet iets anders dit keer 8D

    Dan weet ik ook even niks.. (no_chears)


    -

    Daiyh Briiori
    Kwaad gaf ik een trap tegen de muur, die hier net nog niet stond. Het viel me nu pas op dat eht kind dat hier had gezeten, weg was. Oh wel. Kon ik tenminste mijn frustratie uiten. mijn vuist vloog tegen het cement, gewoon om alle woede die ik voelde kwijt te kunnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Laat Nathaniel op Daiyh reageren ofzo? o.o -inspiloosheid-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    het water stond nu tot aan mijn neus, er was nog maar een heeel klein stukje lucht over om te ademen. Ik nam een hap lucht en dook onder. Dat had ik altijd gedaan toen ik als klein meisje in een bosmeertje ging zwemmen. Ik bedacht me ... Dat ik de meertjes eigenlijk nog wel een terug wilde zien.
    Ik zette me af tegen de bodem en in dat korte stuk tijd dat ik boven was gilde ik: 'Sorry!'
    We zouden wel zien wat er nu gebeurde. Het water kon verdwijnen, we konden hier weer allemaal ontsnappen, of ik kon gewoon sterven, en niet weten hoe het allemaal verder zou gaan. Ergens, diep van binnen, hoopte ik toch op het eerste.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Oke geef me nu tijd om even een heel lang stuk voor Nathaniel te typen waarin ik een aantal mensen moet straffen en loslaten en zo (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    yay (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.