• Hallooo! *zwaait vrolijk*
    Ik wil een piercing laten zetten -wil ik al twee jaar, maar over een paar maanden word ik eindelijk achttien en mag het dus ook van mijn ouders-.
    Dan wil ik graag een lippiercing en misschien een tongpiercing. Maar ik ben bang dat het heeel veel pijn gaat doen, vooral het tweede.
    Als je gaatjes laat schieten, weet ik dat je de 'pijn' ongeveer kan vergelijken met het gevoel als je met je nagels in je oorlel knijpt. Is er zoiets waarmee je het zetten van een piercing kan vergelijken, ofzo? (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 18:11 ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ligt aan waar je 'm laat zetten en hoe hoog de pijngrens is. Mijn tragus deed geen pijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    pijn van het zetten van piercings is voor iedereen anders. Het is niet vergelijkbaar met nagels in je oorlel. Dat zeker niet, omdat je niet door je huid heen gaat, maar oppervlakkig knijpt. De enige manier om erachter te komen is door een piercing te laten zetten. Voordeel is, je staat met 5 minuten weer buiten.

    Uchiha schreef:
    Ligt aan waar je 'm laat zetten en hoe hoog de pijngrens is. Mijn tragus deed geen pijn.

    Like I said; in mijn lip en misschien in mijn tong. (:


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik heb geen idee, maar een piercing nemen zou ik sws niet doen.


    Pretty is just a pretty word.

    Het ligt heel erg aan waar en je zelf, mijn helix deed niet echt pijn... =]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ik heb 3 piercings, maar niet degene die jij wilt laten zetten dus heb daar geen ervaring mee. Ik zou zeggen, gewoon gaan en ervaar :3 Het is wat Hel zegt, je staat met 5 minuten terug buiten (:
    Ik heb het meest last gehad van m'n navelpiercing laten zetten, die vond ik toch wel wat pijn doen. M'n wenkbrauw- en tepelpiercing voelde ik navenant niks, dus ja. Gewoon gaan en laten zetten als je ze graag wilt! Mocht het pijn is, is het toch maar voor eventjes :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:04 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Een tongpiercing doet minder pijn dan een lippiercing, maarrrrr als je een tong neemt hebt je nog drie weken een opgezette tong en dus het idee dat je de hele tijd met een aardappel in je mond loopt (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Een tongpiercing doet minder pijn dan een lippiercing, maarrrrr als je een tong neemt hebt je nog drie weken een opgezette tong en dus het idee dat je de hele tijd met een aardappel in je mond loopt (cat)

    Echt? Een tongpiercing minder pijn dan een lippiercing? Dat had ik niet verwacht... (:


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik heb vorige week vrijdag meteen 2 lippiercings laten zetten en de pijn viel mij heel erg mee. Zelfs na die tijd.

    Als je gaatjes laat schieten, weet ik dat je de 'pijn' ongeveer kan vergelijken met het gevoel als je met je nagels in je oorlel knijpt. Is er zoiets waarmee je het zetten van een piercing kan vergelijken, ofzo? (:

    Ja, daar kan je het mee vergelijken. Maar dan meot je wel iets hard knijpen.

    Tremotino schreef:
    (...)
    Echt? Een tongpiercing minder pijn dan een lippiercing? Dat had ik niet verwacht... (:


    Ik je lip zitten veel meer zenuwuiteinden dan in je tong. Je lippen zijn een van de gevoeligste delen op je lichaam.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Een tongpiercing doet minder pijn dan een lippiercing, maarrrrr als je een tong neemt hebt je nog drie weken een opgezette tong en dus het idee dat je de hele tijd met een aardappel in je mond loopt (cat)


    Serieus? Bij mijn lip voelde ik het al amper o-o...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een tongpiercing, maar ik voelde alleen even een prikje, dat ze de onderkant van mijn tong doorprikte met de naald. Daarna zat binnen 1 seconde de hele naald door mijn tong en de piercing er daarna doorheen. Ik heb ook vrij weinig last gehad van het slecht tot niet kunnen praten door een opgezwollen tong. Mijn tong was minimaal opgezwollen, maar het heeft wel nog twee weken pijn gedaan met eten, waardoor ik alleen pudding & soep (zonder vermicelli/soepballetjes/dingen waar je op moest kauwen) at.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Tremotino schreef:
    (...)
    Like I said; in mijn lip en misschien in mijn tong. (:

    Ik weet, ik doelde op z'n algemeenheid zeg maar :].


    No growth of the heart is ever a waste

    De tong is een grote spier en hartstikke gevoelig. Als je een pijnlijke plek wilt dan is dit het wel. Ik heb zelf een neuspiercing (een in de neusvleugel) en die deed geen pijn.


    26 - 02 - '16

    Ik weet dat een helix niet te vergelijken valt met wat jij wilt, maar ik ga toch zeggen hoe het voor mij voelde. Het deed op de moment zelf niet echt pijn. Het was eerder zo'n gevoel waarvan je naar adem hapt. Misschien ook door de stress. Pas achteraf begon het enorm te gloeien en te irriteren, maar al bij al was dat geen ondraaglijke pijn. (krul)


    Let the Night embrace you