• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Een zucht gleed moeiteloos over mijn lippen, waarna ik mijn lange lokken uit mijn gezicht streek en naar haar toeliep.
    Rustig ging ik naast haar zitten, zonder echt direct lichaamscontact te creeëren.
    O ja, daar was ik ook nog slecht in: iemand troosten. Misschien was ik gewoon mislukt als vrouw.


    -

    Daiyh Briiori
    Het meisje ind e cel tegenover mij begon te gillen, schreeuwen en te huilen. tot zover mijn rust. met een zucht ging ik dichter bij de tralies zitten. Gewoon, omdat er nog altijd de kans was dat ik Chiara zou zien. ik hoorde het niet te willen, maar toch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NEUJ! Ik moet muisen *cries*
    Ehm, Nathaniieeel... Brianna is heel sleeecht: doe maar pijn.
    Ik erger me plat aan haar. -.-
    mrjah, tot straks!
    Xxx (flower)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ferron
    Ineens hoorde ik een gegil. Een hoge meisjesstem die hard schold, huilde en gilde.
    Voor mij ging het door merg en been, ik wist zeker dat zo meteen... het.. het ding zou binnenkomen om...
    Ik vloog overeind, zocht in blinde paniek veiligheid bij de dichtstbijzijnde hartslag die ik kon vinden. Leven was veilig.

    Nathaniel Snow
    Het meisje spurtte tegen. Ze schold op me, gilde en huilde. Maar ik kon er niet mee zitten.
    Sterker nog; ik mocht eindelijk weer straffen.
    "Foei, Brianna, zulke woorden, dat kan toch niet? Even je mond spoelen, hoor."
    Een grijparm verscheen uit de muur, pakte haar vast en hield haar op haar plek terwijl er vier glazen wanden om haar heen verschenen en daar nog één bovenop om het geheel af te dekken.
    Langzaam vulde die met water.
    "Misschien tijd om je excuses aan te bieden?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als Dario nou zijn mond opentrekt en Cassie daarvoor gemarteld word? Ik wil alleen niet dat ze een zombie word, maar gewoon pijn is wel goed :'D
    Aurora
    De vrouw kwam naast me zitten, maar had duidelijk een beetje moeite om zichzelf een houding te geven. Troosten was blijkbaar niet is dat ze graag of vaak deed, maar toch deed ze een poging. Lief van haar. Ik trok mijn benen op, sloeg mijn armen eromheen en legde mijn kin op mijn knieën. Het was een gesloten houding, maar wel een veilige. Of zo voelde het tenminste.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Humm, is heel langzaam vulde die met water ook goed?
    Tot zo (;


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Chiara Cinxi
    Even volgde ik Zahira met mijn ogen, om vervolgens te gaan verzitten in een poging de pijn te verzachten. Het hielp niet echt, de plotselinge beweging zorgde er alleen maar voor dat de pijn van de harde muur door mijn onderrug schoot.
    Fijn.
    Met een zucht keek ik om, liet mijn blik over de tralie's glijden. Opeens ving ik een glimp op van iemand. Hoewel, iemand.
    Het was slechts een klein deel, en hij was meters ver weg.


    -

    Saph Amero
    Ik schrok me half dood toen Ferron trillend tegen me aan schoot. hij leek doodsbang, dus hield ik hem vast. Nathaniel's stem galmde door de cellen, maar ik luisterde niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara moet ook gemarteld worden :'D *bored*

    Jezus, wat zijn we erg. We staan ervoor in de rij om onze personage's pijn te doen *O*


    -

    Daiyh Briiori
    Verdomme kon dat kind haar kop niet houden? Ik leunde mijn voorhoofd tegen de tralies aan en keek naar de andere cellen in mijn zichtsveld. Het schreeuwende kind werd in een glazen bak gestopt. eindelijk, stilte.
    Ik wilde weer terug naar mijn plek bij de muur gaan, toen twee zachtgroene ogen mijn aandacht trokken, en alles even stil stond. en zij had me ook gezien, het was duidelijk. Helemaal links van mij, half in mijn zicht, zat Chiara.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I repeat, she is not allowed to be a zombie (cat)
    Dario
    Dat was de druppel. De jongen, gebroken, mijn huilende zusje, de woorden van Snow die aangaven dat een nieuwe marteling begon... De druppel. Te ver gegaan. 'Klootzak,' siste ik. 'Sadistische eikel!' Te laat hield ik mijn mond, te laat besefte ik dat niet ik, maar degene waarvan ik het meeste hield hier zou moeten boeten voor mijn woorden. Verdomme. Cassie.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uhmmm........Prim verveelt zich. Misschien kan Nathaniel Prim gewoon een beetje pijn doen?

    Oh mijn god dit doet me denken aan de dramales(ja ik zit bij een dramaclubiets) we moesten dingen uitbeelden en bij één van die dingen riep ik: "Hij aapt Jigsaw na!"


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben echt niet helemaal lekker. M'n hond zat te bedelen, dus ik wilde zeggen "Donna, ga weg".
    En ik heel serieus "Daiyh, ga weg" (cat)


    Chiara Cinxi
    Ondanks dat ik hem, al helemaal in vergelijking met de vijf voorgelopen jaren, niet lang geleden nog gezien had, voelde ik mijn hart toch sneller kloppen. Mijn blik gleed weer over zijn gezicht.
    Even voelde ik mijn mondhoeken licht omhoog krullen, een klein glimlachje sierde mijn gezicht even. Hij ging echter net zo snel weer weg als dat hij gekomen was.


    -

    Sueno schreef:
    Ik ben echt niet helemaal lekker. M'n hond zat te bedelen, dus ik wilde zeggen "Donna, ga weg".
    En ik heel serieus "Daiyh, ga weg" (cat)


    -zit hier nu heel lonely achter haar computer te lachen-

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 18:53 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    My god - we zijn echt een stelletje sadistische bitches o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.