• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Misschien kon ik iets aanbieden. Was er een mogelijkheid om Zahira hier weg te krijgen.
    Om haar zelf ergens mee naartoe te nemen, desnoods persoonlijk begeleid door Nathaniel. Haar bij een gezin achter te laten, zeker wetend dat die goed voor haar zouden zorgen.
    Mijn maag draaide zich om bij de gedachte dat ik ook maar even samen met Nathaniel zou zijn. Maar wat zou ik aanbieden? Zou hij me willen martelen, mee naar zijn slaapkamer willen nemen?
    Ik voelde mezelf bijna wanhopig worden.


    -

    Succes, Laura :'D


    -

    Nathaniel Snow
    Goh, als het zo doorging, mocht ik wel een notitieblok bij de hand houden om op te schrijven wat ik moest doen.
    Twee martelingen.
    Eén bedreiging.
    Eén vrijlating.
    Laat ik eens beginnen met de laatste, want dan kon ik het leukste voor het laatst bewaren. Ik hield van martelingen. De uitwerkingen daarvan waren altijd zo leuk.
    Maar eerst het meisje, dat vlak voordat ze helemaal kopje onder zou zijn, toch nog sorry riep.
    Het liefst had ik een wat uitgebreider excuus verwacht, maar dit was voldoende; ik liet ze altijd liever leven dan sterven.
    "Zo mag ik het horen, Brianna," zei ik, voor ik met een druk op de knop de bak met water weer langzaam leeg liet lopen en daarna de glazen wanden weer liet verdwijnen.
    Daarna ging over op de bedreiging, die gold voor Daiyh, die alweer agressief gedrag vertoonde. Net een pitbull, die konden ook al zo slecht luisteren.
    "Daiyh, ga nu eens braaf in je hoekje zitten. Of zal ik je laten zien wat ik nog meer met prikkeldraad kan doen?" vroeg ik met een poeslief stemmetje.
    Het om hem heen winden was heus niet het enige, hoor. Prikkeldraad was veelzijdig. Altijd leuk.
    Nu nog de twee martelingen.
    Ik besloot te beginnen met Chiara.
    Allereerst liet ik mijn geliefde grijparm haar vastpakken en wegtrekken van haar dochter, waardoor ze door zo'n zelfde wand als bij Cassie gescheiden werd van haar celgenoten. Echter was deze wand van glas. Haar dochter mocht best meekijken, geen probleem.
    Uit de muur kwam een injectienaald, die vlak voordat hij haar huid doorboorde stilhield, voor een korte uitleg van mij.
    "Dit spuitje is er één die je vriend Daiyh wel zal herkennen. Hij wekt leuke hallucinaties op en hij heeft ze regelmatig gebruikt op andere, meestal onschuldige, mensen. Kijk maar naar Fayan. Maar je weet nu wel dat het niet echt is, hè? Alsnog. Veel plezier."
    Ik kon wel zeggen dat het niet echt was, maar dat haalde helemaal niets uit. Zodra de beelden op je netvlies verschenen, kon je nergens anders meer aan denken, was het onmogelijk niet te kijken naar je grootste angsten die recht voor je neus waarheid werden.
    Nu had ik nog één iemand te gaan. Eén marteling, voor het wel weer genoeg was geweest voor vandaag en ik Cassie ook weer zou bevrijden.
    Het was trouwens jammer dat ze zich nog altijd zo stil hield, zo kalm. Maar ik kreeg er nog wel geluid uit, geen probleem.
    Nu moest ik me eerst richten op Prim.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    IK WEET NOG STEEDS NIKS VOOR PRIM o.o *wordt gek*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    IK WEET NOG STEEDS NIKS VOOR PRIM o.o *wordt gek*



    :'D


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh Briiori
    ik was vastbesloten neits terug te roepen, wilde mijn vuist weer tegen de tralies aanslaan, toen hij verder ging.
    "Dit spuitje is er één die je vriend Daiyh wel zal herkennen. Hij wekt leuke hallucinaties op en hij heeft ze regelmatig gebruikt op andere, meestal onschuldige, mensen. Kijk maar naar Fayan. Maar je weet nu wel dat het niet echt is, hè? Alsnog. Veel plezier."

    Nee. Dat kon niet. Ik stond compleet verstomd, had geen idee wat ik kon doen. Schreeuwen zou resulteren in straf, maar ik kon niet niets doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iets met vuur? *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Iets met vuur? *O*



    Ik zei een beetje pijn, niet verbranden Lizz


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    (...)


    Ik zei een beetje pijn, niet verbranden Lizz


    Verbranden is toch ook pijnlijk (A)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Hoe lang zat ik hier nou al? Uren? Dagen? Weken? Een klein stemmetje achterin mijn hoofd vertelde dat er waarschijnlijk maximaal een uur verstreken kon zijn, maar ik schudde mijn hoofd, wanhopig. Nee. Nee. Nee. Shh. Niet doen. Doe maar net of je er niet bent. Mijn gezicht werd opnieuw uitdrukkingsloos, mijn ogen gesloten. De martelende, moordende, verzengende pijn leek me te verbranden, te vertrappen, te pletten en in stukjes te snijden, allemaal tegelijk. Maar ik had nog altijd niet gegild. Dat was iets goeds. Toch?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    (...)

    Verbranden is toch ook pijnlijk (A)

    *ligt om een of andere reden helemaal slap*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    De eerste paar minuten was er niks. Ik liet mijn zachtgroene ogen enkel op Zahira gericht, wiens handen tegen het glas gedrukt waren. Met grote ogen keek ze toe, krabte over het glas alsof ze zo bij me kon komen.
    'Saph?!' probeerde ik, in de hoop dat hij me zou horen. En ook dat hij me zou snappen, dat hij Zahira weghaalde. Zover mogelijk als kon.
    Ik voelde het gif bijna door mijn lichaam sijpelen, voelde hoe ik de controle verloor over mijn gedachten.


    -

    Escritura schreef:
    (...)

    Verbranden is toch ook pijnlijk (A)



    Te pijnlijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    Ik keek pas weg van Ferron toen ik een geluid achter me hoorde. toen ik omkeek zag ik kleine Zahira tegen een glazen muur staan, en Chiaa die iets ingespoten kreeg. Dat kon echt weinig goeds betekenen.
    'Kom maar,' zei ik zachtjes tegen Zahira toen ik de blik in Chiara's ogen zag. ik nam het kind weg van de glazen muur, en ging weer bij Ferron zitten. Ik naar Chiara gericht, Zahira met haar rug er naar toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Voor ik mezelf compleet verloor, kreeg ik het voor elkaar om tegen de muur te gaan zitten. Mijn benen opgetrokken, mijn gezicht verborgen achter mijn handen.
    "Hebben jullie er al genoeg van? Ik wel. Laat ik beginnen bij de ex-collega van mijn grootvader."
    Onbewust keek ik met een ruk op, voelde de vibratie's van Nathalien's stem door de ruimte. Een zacht, jammerend geluid kwam over mijn lippen toen ik Daiyh zag hangen, half bewusteloos door het bloed dat uit zijn lichaam droop.


    -