• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Brianna
    Het water spoelde van me af, op de grond, in de cel. We waren nu officieel zeiknat. 'Oeps, sorry Lucas'
    Ik rilde, sloeg mijn armen om me heen. Ik had mezelf weer lekker in de nesten gewerkt. Mijn armen om mijn hoofd geslagen en opgerold tot een bolletje ging ik in de hoek van de cel liggen. Niet dat ene plekje waar het nog enigszins droog was, dat was voor Lucas, dit was immers mijn schuld.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Daiyh Briiori
    Fuck. Ik stond nog steeds verstomd in mijn cel, maar er was niets wat ik kon doen. Chiara zou niets anders dan haar grootste angsten zien op dit moment. Of intense pijn voelen of, weet ik veel wat. Kwaad schopte ik tegen de muur, waardoor er iets brak in mijn voet. Kut.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Mijn gezicht verborg de tranen die opwelden, die ik probeerde terug te dringen. Maar waarom deed ik dat? Hij ging dood, ik zag hem. Bloed druppelde omlaag, ik kon het leven bijna uit hem weg zien lopen.
    "En nu je dochter?" lispelde de stem.
    'Nee, nee,' mompelde ik onwillekeurig, schudde met mijn hoofd zonder dat het nuttig was.
    Pijn drong mijn lichaam binnen, maar niet fysiek.
    Niet Daiyh.
    Niet Zahira.

-

Daiyh Briiori
    'Verdomme!' siste ik kwaad, waarna ik op de grond neerzakte. Wat zou er gebeuren als ik ik Nathaniel zou zeggen haar los te laten? Ik was níets in deze cel. ik was gewoon fucking machteloos. Godverdomme. alleen voor het gevoel van machteloosheid alleen al zal Nathaniel Snow op een dag boeten.

[ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:19 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Dario
    Ze gilde niet. Verdomme, waarom niet? Was ze dood? Had hij haar vermoord? God, als hij haar vermoord had ging hij eraan. Aurora huilde ook en ik ijsbeerde nog altijd door de kleine cel, maar nu hield ik op en stond ik stil. Als een standbeeld keek ik naar de muur die mijn zus aan het zicht onttrok, en keek toen weer weg. Gewoon, om maar niet naar de muur te kijken, want die verpletterde mijn hoop elke seconde een beetje meer.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Chiara Cinxi
    Het lukte me een paar minuten om mijn ogen af te dekken, om niet te kijken. Maar toch voelde ik mijn hart langzaam afbrokkelen, gewoon omdat ik wist wat er aan de hand was. Ik wist dat ze stierven, langzaam, pijnlijk.
    En ik kon niks doen. Ik wist niet waarom, maar ik kon niks doen. Ik kon niet opstaan, ze niet helpen.
    Toen ik gedwongen leek weer te kijken, voelde ik een snik ontsnappen. Een gepijnigd geluid, waarna ik meteen op mijn onderlip beet.

-

Daiyh Briiori
    'Chiara!' Godver, ik werd gewoon gillend gek, wetend dat ze door helse pijn aan het gaan was. en toch, ik kon niets doen. Helemaal niets en het was bloedirritant.

[ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:28 ]

Laura, heb je al iets verzonne? Zo nee: Schiet op want ik sta op het punt om gillend gek te worden wegens mijn engelen duivelsgeduld

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Lalala.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Chiara Cinxi
    Mijn vingernagels krasten over de grond toen het beeld vervaagde. Mijn zachtgroene ogen keken strak toe, tranen liepen langzaam naar beneden, plotseling in complete stilte.
    Zonder waarschuwing waren daar zijn donkere ogen, vlak boven de mijne zwevend. Verward knipperde ik met mijn ogen, mompelde iets onverstaanbaars. Hij was dood, ik had hem net zien sterven.
    Nee, hij leefde nog. Ik zag het.
    In een opwelling kuste ik hem, zijn lippen verdwenen meteen. Een geschrokken gil ontsnapte toen ik een klap kreeg, mijn hand vloog omhoog ookal voelde ik er bijna opvallend weinig van.
    'Wat..?' mompelde ik.

-

*martelt Chiara zelf* :3

-

There was a pig, and he was big, he did a jig, and ate a fig, and wear a wig, he was a big, big pig.
    God, ik erger me plaat aan mijn broertje =.=
    Wie heeft trouwens msn?

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Nathaniel Snow
    "Zeg, meneer Briiori, het lijkt me zeer verstandig als u uw mond even dichthoudt," zei ik op zakelijke toon in de microfoon, stiekem hopend dat hij niet zou luisteren. "Besef goed dat uw dochter de enige is die nog geen straf heeft gehad." Van de mensen waarvan hij hield dan. Tenminste, ik nam aan dat hij van zijn dochter hield.

Kristen: Ik heb wel ideeën. Haar bijvoorbeeld uithongeren tot ze bijna sterft of zorgen dat ze slaap meer krijgt, dan wordt je langzaam gek. Maar ik weet niet of je dat leuk genoeg vind? 8D

Fayan schreef:
    Nathaniel Snow
    "Zeg, meneer Briiori, het lijkt me zeer verstandig als u uw mond even dichthoudt," zei ik op zakelijke toon in de microfoon, stiekem hopend dat hij niet zou luisteren. "Besef goed dat uw dochter de enige is die nog geen straf heeft gehad." Van de mensen waarvan hij hield dan. Tenminste, ik nam aan dat hij van zijn dochter hield.

Kristen: Ik heb wel ideeën. Haar bijvoorbeeld uithongeren tot ze bijna sterft of zorgen dat ze slaap meer krijgt, dan wordt je langzaam gek. Maar ik weet niet of je dat leuk genoeg vind? 8D

Sounds interseting

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Welke van de twee? Kijken hoe lang ze het volhoud zonder slaap? Of zonder eten?