• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je helemaal geen inspiratie voor Vedran? (cat)

    Vertel dat Zahira-idee eens, trouwens


    -

    Nee. Want ze kunnen daar niet ja blijven zitten, dus of ze meoten nog heel lang klef gaan doen of zo.

    En dat idee; nou dat Nathaniel gaat dreigen dat hij Zahira net zo'n opvoeding kan geven als Chiara's vader haar gaf. En dat hij wel de vaderrol wil spelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ze kunnen Elias gaan aangeven ofseu? *idontknow*

    Doe dat maar, dan hebben we iets te doen :'D


    -

    Zie je Vedran Elias al aangeven? Dan wordt hij zelf ook meteen weer opgepakt hè (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla geeft hem aan?

    Of ze vluchten?


    -

    Nathaniel Snow
    "Chiara Cinxi..." begon ik zachtjes, richtte me tot de jonge vrouw die hier zat met haar gezinnetje.
    "Ik zou als ik jou was maar goed op mijn woorden letten, of ik zal jouw Zahira eens laten weten hoe jouw opvoeding is geweest, van je vaderskant. En laat ik benadrukken dat ik de vaderrol goed zal kunnen vervullen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Mijn hand streek meteen over Zahira's rug, terwijl ik een dreigende blik wierp naar het plafond, waar de stem vandaan kwam. Maar in mijn ogen lag ook de angst te lezen, de angst dat hij het zou doen.
    'Dat doe je niet.' Ik zei het meer om mezelf gerust te stellen, en het werkte niet eens.


    -

    Nathaniel Snow
    Een grijnsde verscheen op mijn gezicht, al kon ze dat niet zien.
    "Is dat een uitdaging?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ik beet op mijn onderlip om te blijven zwijgen, voelde hoe Zahira's donkergroene ogen naar mijn gezicht gleden.
    Langzaam schudde ik mijn hoofd, keek door de ruimte alsof de man opeens zou verschijnen en mijn dochter uit mijn armen zou trekken.


    -

    Nathaniel Snow
    Ik lachte triomfantelijk toen ze vervolgens haar mond stil hield, uit angst dat ik haar dochter echt zou meenemen.
    Wat ik ook werkelijk zou doen, natuurlijk.
    "Eén verkeerd woord, Chiara. En je weet het," zei ik nog voor ik de microfoon weer uitschakelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Zahira worstelde zich los uit mijn greep, leunde met haar handen tegen mijn schouder terwijl ze me bedenkelijk aankeek.
    'Ik snapte die man niet,' fluisterde ze bijna. 'Moet ik weg?'
    Ik zuchtte, schudde nogmaals met mijn hoofd. 'Nee, nee. Je blijft bij mij.'

    En toen was het dood..


    -

    Damn it. I'm out of ideas. Ja, Ferron laten terugkomen, maar doe ik pas als er meer mensen zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    En ik weet ook even niks logisch' bij Vedran en Leyla. Ja, behalve dat Leyla Elias aan gaat geven, maar dan gooien ze Vedran ook weer in de gevangenis.

    Ik vind het niet leuk als we nu al klaar zijn met hun, I kinda liked Vedran and Leyla. (no_chears)


    -

    Klaar? Nu al? No way. Ik heb gewoon nu even geen inspiratie meer, maar ik ga brainstormen :'D It's not the end yet *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maar nu hebben we niks te doen. En ik heb echt geen zin om nu al te gaan slapen ofseu, ben niet bepaald.. moe :'3


    -