• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Gancangah| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Sioux| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 16:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [gaat er nog wat gebeuren? of blijven ze in/voor een kamertje zitten niks doen en wachten tot er wat gebeurt??\]

    [Normaal is Leave de spelmaker, maar die heeft ook al een hele tijd niet meer gereageerd]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oke, ik heb haar even een berichtje gestuurd]

    Ik heb iets in elkaar proberen te flansen, en, nouja het komt er gewoon op neer dat de personages ook een beetje in actie moeten komen zónder dat ze van alles uitvinden (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cymbeline
    De stroom was uitgevallen, een zieke grap die die kinderen op stang zou moeten jagen.
    Een glimlachje sierde haar lippen. Zelfs als ze blind was ín het donker zou ze iedere losse plank, en ieder scheurtje in de muur kunnen vinden.
    Maar ze kwam niet om kinderen uit te moorden, dat deden ze zelf door vallen in gang te zetten, zij daarentegen was op zoek naar Damian.
    Zou hij nog leven?
    Er kwam gestommel uit een open ruimte.
    De bijkamer van haar moeder. Een opgeluchte twinkeling gleed door haar ogen, waarna ze tegen de muur leunde, en hem aankeek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arya

    Plots vallen alle lichten uit. Reflexmatig stop ik met spelen en blijf zitten. Ik spits mijn oren en hoor voetstappen. Ik hou mijn adem in zolang ik kan om ook maar geen enkel geluid te maken. Ik word gek als ik mijn eigen hartslag hoor en het orgaan bijna uit mijn borstkas springt. Er gaat een deur open en dicht, Damian's deur. Ik heb geen idee wie er naar binnen gegaan is en ben volledig in tweestrijd. Blijf ik hier veilig zitten met het risico dat er hem iets gebeurd of loop ik in een val? Ik haal diep en geluidsloos adem in een poging mezelf te kalmeren terwijl ik de opties afweeg. Ik besluit te blijven zitten, Damian is sterk genoeg om zich voorlopig te verweren, als de lichten weer aan zijn ga ik op zoek naar hem.
    Alsjeblieft, laat de anderen binnen blijven.

    [Hoe kan Cymbeline Damian zien als er geen licht is?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damian
    Ik rek me een keer uit en bij een grote gaap open ik mijn ogen weer. Ik ga een keer door mijn haar en zie Cee tegen de muur aan leunen. Ik haal mijn oortjes uit mijn oren en zet mijn muziek weer uit. 'Goedendag,' zeg ik. Ondertussen ga ik recht op zitten. Mijn gevoel zegt me dat ze me geen kwaad gaat doen. Ik weet niet wat ze komt doen. Als ik even om me heen kijk merk ik dat de stroom is uitgevallen. Ach zo donker is het nog niet. Bang voor donker ben ik ook niet dus ik zag nog geen probleem.

    [licht door het raam in de kamer ofzo??]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:46 ]

    Zelfs in het donker zie je dat er iemand in een kamer is, want donker- donker is het nooit.
    Bovendien ademt hij, toch? ;')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cymbeline
    'Hee.' Glimlacht ze, waarna ze rondkijkt, en op een stoel in de hoek gaat zitten.
    'Je hebt naar me geluisterd.' Glimlacht ze, waarna ze doelt op haar advies.
    'Was je dan niet bang dat ik je er in zou luizen? Want op jou na ben ik voor iedereen de freak.' Ze zuchtte, waarna ze haar ogen door het schemer donker liet glijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damian
    'Ja dat klopt, ik heb naar je geluisterd,' zeg ik. Cee gaat op de stoel in de hoek zitten. 'Waarom zou ik bang zijn? Ik heb hier weinig te verliezen, bijna niemand vertrouwd me. Bang zijn heeft toch geen nut.' Ik ga wat dichterbij zitten.

    Cymbeline
    'Ik vertrouw niemand en ben niet te vertrouwen. Ik zoek zelf wel uit hoe ik hier overleef. Vrienden zijn een blok aan je been wanneer het op dood en leven aankomt.' Ze zucht, en schud haar hoofd. 'Je mag nu gerust wegrennen hoor.' Mompelt ze standaard. Dat zou de normaalste reactie op haar woorden zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damian
    'Tja dat is waar.' Cee mompelt dat ik weg mag rennen. 'Er is een iemand hier die ik wel mag verder ga ik mijn eigen weg.' zeg ik. 'Waarom zou ik wegrennen? Ik zie daar geen reden voor hoor.' Ik ga rustig tegen de muur zitten. Overleven, dat is niet zo moeilijk. Soms wat eten en drinken en verder vooral wachten. Mijn vingers tikken op mijn benen op het ritme van een nummer dat ik net in mijn hoofd heb gekregen.

    Cymbeline
    'Arya, toch? Geloof me, Damian. Als het er op aankomt, zal ze je verraden. Wees niet naïef.
    Als je wilt overleven zonder vast te hoeven staan, kun je met mij meekomen.
    Ik ken dit huis inmiddels wel, ik heb niets anders gedaan dan aanwijzingen zoeken en eten.
    Je kunt losstaan, veilig zijn en toch nog grip op de mensen houden.
    Daarvoor hoef je me alleen maar te vertrouwen.
    In iedere situatie, wanneer dan ook.' Na die woorden, stond ze op.
    Damian zou zijn keuze tussen leven en dood maken, al zou hij dat natuurlijk niet beseffen.
    Hij moest alleen zijn grip op de rest loslaten om veilig te zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arya

    Ik hoor gemompel uit de kamer komen maar kan er geen duidelijk zinnen uit opmaken. Plots hoor ik mijn eigen naam, uitgesproken door een onbekende stem. Ik schrik en laat de gitaar van mijn schoot kletteren.
    Shit
    Ik laat het ding liggen en schuif zo stil mogelijk verder de gang in, weg van het geluid en de deur.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:22 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damian
    Ik luister naar wat Cee zegt. Het duurt even voordat ik het begrijp.
    'Ach wat heb ik te verliezen,' zeg ik en ik sta ook op. Ik had Arya nog gesproken net voordat Cee kwam. Ze zou zichzelf rustig houden en gewoon doen. Rustig wacht ik totdat Cee iets doet. Zij weet alles hier het beste.