• Is het toeval of zie ik alleen maar meisjes in de online ledenlijst. Is dit een site speciaal voor meisjes?
    Ik ben nieuw hier, dus vraag het mij af. Ben hier terecht gekomen, omdat ik mijn verhaal wilde posten.


    I follow only one rule |

    Nee, dat is gewoon toeval.
    Er zitten zeker ook jongens op deze site - die voor iedereen is -, maar de meiden zijn in de meerderheid.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hoi,

    Jongens zijn ook welkom !!!
    (alleen zijn ze haast niet online of niet zoveel) ;)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Q is voor iedereen, maar er zitten op de een of andere manier gewoon veel meer meisjes op deze site. Maar er zijn ook wel wat jongens, hoor. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er zijn meer meisjes dan jongens, maar jongens zijn ook welkom (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Nee, je bent niet de enige jongen, hoor. Maar toevallig zijn de meisjes gewoon in de meerderheid omdat er af en toe heel vaak hypes zijn over veel te jonge, canadese jongens en britse boybands. Maar er zijn ook andere verhalen, hoor.

    Trouwens, welkom op Quizlet! ^^ Als je vragen hebt kun je altijd bij me terrecht.

    Square schreef:
    Q is voor iedereen, maar er zitten op de een of andere manier gewoon veel meer meisjes op deze site. Maar er zijn ook wel wat jongens, hoor. ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.



    'nuff said


    quidquid excusatio prandium pro

    Jep er zijn jongens op Q, maar inderdaad niet zoveel. Mordin, Sandrachips en ik zijn de meest actieve jongens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Jep er zijn jongens op Q, maar inderdaad niet zoveel. Mordin, Sandrachips en ik zijn de meest actieve jongens.

    En Instellingen, inmiddels Demacia of zo iets ;3
    Ik ken Cheops ook nog wel uit een vorig leven maar voor de rest zijn er denk ik geen erg actieve jongens op Q..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    En Instellingen, inmiddels Demacia of zo iets ;3
    Ik ken Cheops ook nog wel uit een vorig leven maar voor de rest zijn er denk ik geen erg actieve jongens op Q..

    Ik vind hem nou niet bepaald actief. Zie amper iets op het forum van hem, dus nee hij komt niet in het lijstje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En zeker niet te vergeten; Sander (pirate)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik vind hem nou niet bepaald actief. Zie amper iets op het forum van hem, dus nee hij komt niet in het lijstje.

    Hij is wel vaak online.. Demacia dan.. Cheops niet.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 23:59 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sander zie ik ook niet erg veel of kijk ik zo scheel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Hij is wel vaak online.. Demacia dan.. Cheops niet.

    Ik zei actief. Online zijn is niet actief zijn :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Sander zie ik ook niet erg veel of kijk ik zo scheel?

    Nee hij komt alleen naar meetingen om de pedo uit te hangen


    Shit happens but pee happens a lot more.