• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Gancangah| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Sioux| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 16:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Abigale
    "Als ik begin te freaken, zeg me dat dan gewoon," zegt Arya na een korte stilte. "Ik ben nogal extreem in mijn emoties en ik- ik kan het niet altijd helpen," voegt ze er kalm aan toe. Ik kijk haar even aan. Ik was het precies tegenovergestelde, in plaats van mijn gevoelens te tonen schakelde ik deze liever uit en kropte ze op. Zo zat ik gewoon in elkaar, ik werd chagrijnig van jankfilms en mensen die bedroefd gingen huilen tijdens bruiloften.
          Ik knik lichtjes en glimlach kort.
          "Afgesproken," fluister ik en kijk dan even naar de openstaande deur.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arya

    "Afgesproken," fluistert Gale.
    "En ik laat het jou weten wanneer je de ijskoningin uithangt," voeg ik er ietwat onzeker aan toe.
    Voor het eerst in uren heb ik echt het gevoel dat we hier uit gaan komen. Terwijl we wachten op Josey haal ik het krantenartikel uit mijn zak. Ik bekijk de foto. Ik weet dat ik iets over het hoofd zie, maar ik kan er maar niet opkomen. Ik bekijk de namen die genoemd worden, de gezichten op de foto, de vreemde hoeken van de lichamen. Wanneer ik het lastig krijg besluit ik het maar weer weg te stoppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Abigale
    "En ik laat het jou weten wanneer je de ijskoningin uithangt," Hoor ik Arya zachtjes zeggen. Een diepe frons komt er op mijn gezicht te staan. Dan, heel voorzichtig haalt Arya een krantenartikel uit haar broekzak. Ongeduldig bijt ik op mijn lip en vraag me even af waar Josey blijft. Het kon nooit zo lang duren, toch?
    "Weet je, we zouden ook gewoon een raam kunnen openbreken, of een deur misschien." Zeg ik uit het niets, ergens weet ik dat het zinloos is en degene die ons hier heeft opgesloten er best wel over na heeft gedacht, maar toch. Het was de moeite waard om te proberen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arya

    "Weet je, we zouden ook gewoon een raam kunnen openbreken, of een deur misschien," zegt Gale plots. Ik kijk haar aan en denk even na. Triest schud ik mijn hoofd.
    "Volgens mij zit er stroom op," zeg ik zacht. "Op mijn neef's vingers hebben de speurders verschroeide plekken opgemerkt. Waarschijnlijk dacht hij net hetzelfde als jou."
    Ik ga ik mijn zakken op zoek naar iets van metaal. Ik vind een paperclip en gooi die tegen een raampje hoog in de badkamer. Met een vonkje springt het ding terug achteruit om zo mijn vermoedens te bevestigen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sorry voor het afwezig zijn. Onze school is erg hectisch deze weken. Open dagen, toetsweken, proeftoetsen. Ik moet gaatjes vinden voor mijn verhalen en dan komt dit. Ik beloof dat er vanavond nog iets komt.

    Loves, me :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sioux schreef:
    -Damian-
    Cee zei iets vaags over de buitenwereld maar ik begreep er weinig van. 'lijkt de echte Damian eigenlijk op je broer?' vraag ik per ongeluk. Ik zucht even na de vraag. Snel concentreet ik me weer op mijn handen. Ik haal voorzichtig de coolpacks weg en bekijk de schade. Het valt allemaal reuze mee zo te zien. Bij een muur doet het meer pijn.

    Sorry, ik ben even op mijn iPhone nu, maar ik ben binnen een paar uur thuis dus dan schrijf ik iets. Sorry :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.