• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Vedran
    Ik moest wel toegeven. Ik moest gewoon. En daarbij, waarom zou ik niet? Leyla was dan wel anders, maar ik bleef Vedran en ik wilde Vivian, nee, haar lichaam, nu meteen.
    "Meekomen," bromde ik en ik trok haar mee richting mijn huis. Seks midden op straat was vast niet zo'n goed idee.

    Elias
    "Als jij dat graag wilt," grijnsde ik vals. Maar eerst leunde ik opzij, grabbelde in mijn nachtkastje en een paar tellen later waren haar polsen vastgebonden aan een paal in de hoek. Ja, ik had dit matras strategisch neergegooid.
    Zodra ze vastgebonden was, ging ik van haar af, ging op mijn knieën naast haar zitten en keek grijnzend neer op haar adembenemende lichaam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vivian
    Ze kon wel huppelen van blijdschap, maar dat leek haar niet al te handig op dat moment. Zou vast niet erg bevorderend zijn voor zijn opwinding, straks kwam hij weer bij zinnen en begon hij weer te jammeren over zijn "vriendin".
    Eenmaal binnen gooide ze rustig haar jas op de stoel, liet haar blik naar Vedran glijden. Ze wist dat hij de leiding nam, dat hij alles deed.
    En dat vond ze goed, meer dan dat.

    Leyla Manta
    Eerst kon ze het niet opbrengen om naar hem te kijken, liet haar blik op de grond gericht.
    Was ze ooit zo vernederend? Nee, zelfs toen haar moeder haar letterlijk aan haar lange lokken het huis uitsleepte had ze zich niet zo gevoeld.
    Uiteindelijk keek ze naar hem. Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze minachtend, walgend en vol woede naar hem.
    Als hij toch eens met zijn opwinding in de buurt van haar mond zou komen.. Bijten in zijn vingers deed pijn, maar daar zou het effect vele malen beter zijn.
    Maar hij was vast niet zo dom, jammer genoeg.


    -

    Vedran
    Ik aarzelde geen moment, trok Vivian mee naar boven terwijl ik haar en mezelf onderweg al van onze kleding ontdeed. Met Leyla had ik nog rustig aan gedaan, omdat het voor haar toen de eerste keer was, maar Vivian was heel, heel anders.
    Ik drukte haar neer op het bed, rukte de laatste kledingstukken van haar lijf terwijl ik haar wild zoende, deed geen moeite mezelf in te houden.

    Elias
    Gut, aan haar blik te zien vond ze het niet leuk. Maar des te leuker was het voor mij, des te meer wilde ik haar.
    Ik pakte haar bh vast, gaf er een flinke ruk aan zodat die ook kapot ging en gooide die naast de restanten van haar shirt.
    Mijn hand sloot zich opnieuw naar borst, hervatte de eerdere beweging, terwijl de andere aan haar riem, knoop en rits begon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vivian
    Behalve dat ze de wilde kus moeiteloos beantwoordde, deed ze niet bijzonder veel. Een kreun kwam uit haar keel, pas na een paar minuten kwam ze in beweging.
    Ze sloeg haar benen rond hem, drukte hem tegen zich aan.
    'Neem mee, Vedran.' Haar stem klonk niet dwingend, allesbehalve. Eerder onderdanig, bijna kruiperig.

    Leyla Manta
    Het voelde verschrikkelijk, ze kon niks, helemaal niks doen. Hoewel, ze was bijna vergeten dat alleen haar polsen vast waren gemaakt.
    Haar riem was al los, rinkelde toen de uiteinde naar beneden viel. Met de nodige moeite trok ze haar been onder hem vandaan, maar hij was te druk met haar broek om er echt op te letten leek wel.
    Jammer voor hem, want ze had hem al een trap tegen zijn kaak gegeven.


    -

    You dead? (no_chears)


    -

    Vedran
    Dat liet ik me zeker geen twee keer zeggen.
    Ik drong meteen bij haar binnen, gleed weer volledig uit elkaar en stootte opnieuw. Ik was vergeten hoe goed Vivian ook alweer aanvoelde. Ik had haar altijd omschreven als mijn beste vrijpartij ooit en nu wist ik weer waarom.

    Elias
    Ik viel even achteruit, greep naar mijn kaak en voelde een bloedsmaak in mijn mond. Ze had er een tand uitgeslagen. Verdomme. Hier ging ze voor boeten. Als ze het zo wilde spelen, dan kon ik dat ook.
    Ik nam mijn oude positie weer in, zette haar benen klem tussen de mijne en trok de broek zo ver als dat ging omlaag, tegelijkertijd met haar slipje.
    Ik wierp nog even een sadistische grijns op haar gezicht voor ik ruw twee vingers met geweld naar binnen duwde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    No, me alive :'D Was even foto's kijken 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had haar altijd omschreven als mijn beste vrijpartij ooit en nu wist ik weer waarom.

    Leyla: Excusez-moi?

    Ik had even de neiging om bij Vivian "JUMJUMJUM" neer te zetten (cat)

    Vivian
    Over haar lippen rolde kreunen, gilletjes.
    Ze trok hem dichter tegen zich aan, kuste zijn hals, zijn borst. Haar handen streken over zijn rug, zijn billen.
    Maar voor de rest bleef ze liggen, liet hem het werk doen. Zoals ze van hem gewend was, en zoals ze het altijd gedaan had.

    Leyla Manta
    Een gil vloog over haar lippen, doordrenkt met pijn en vernedering.
    Niet alleen zijn ruwe bewegingen deden pijn, maar ook het feit dat het haar niks deed, dat haar lichaam niet het vocht aanmaakte om het allemaal soepeler te laten verlopen.
    Alles wat hij bij haar deed, zorgde voor pijn, en dat wist hij. Hij genoot er zelfs van.


    -

    HAHA, lawl 8D

    Vedran
    Ik duwde mezelf rechtop, greep haar vast bij haar heupen en hield mijn ogen strak op haar haar lijf gericht, terwijl ik hard doorstootte, met een behoorlijk versnelde ademhaling en bonkende hartslag.

    Elias
    Mijn andere hand begon mijn eigen broek en boxer uit te trekken, terwijl ik mijn vingers hard bleef bewegen. Haar kreten van pijn lieten een constante grijns achter op mijn gezicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vivian
    Het zou niet lang meer duren, echt niet. Ze voelde het, zag het aan hem.
    Ondertussen rustten haar handen weer op zijn borst, haar blik gleed naar zijn gezicht. Maar hij keek naar haar lichaam, zoals de vorige keer.

    Leyla Manta
    Ze klemde haar kaken op elkaar, weigerde nog een geluid door te laten.
    Haar blik wendde ze af, haar kaakspieren begonnen al snel pijn te doen maar ze wilde hem niet laten horen hoeveel pijn ze had.
    Achter haar ogen voelde ze het branden, bijna smeken om naar buiten te komen. Maar dat gunde ze hem net zomin.


    -

    Vedran
    Mijn ogen vielen dicht, mijn bewegingen gingen door op moordtempo.
    Ik hijgde en mijn lichaam was lichtelijk bezweet geraakt van de inspanning, terwijl ik doorging naar mijn hoogtepunt, die echt niet ver weg meer was.

    Elias
    Geamuseerd keek ik toe hoe ze zichzelf stil probeerde te houden. Wie weet beet ze haar eigen tong wel af om niet te gaan gillen, dat zou nog grappig worden. Maar stilte was niet leuk, dan maar over naar de volgende stap.
    Mijn broek en boxer belandden naast de verscheurde kleding van Leyla en ik stapte van haar af, trok de laatste kledingstukken van haar lijf en duwde toen ruw haar benen uit elkaar.
    Ik drukte mezelf tegen haar opening, moest bijna moeite doen niet in één keer naar binnen te rammen. In plaats daarvan boog ik voorover en drukte zo lief en teder mogelijk een kusje op haar lippen, heel kort.
    Daarna vulde mijn gelach de ruimte en ramde in één keer volledig naar binnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vivian
    En toch had ze het weer mooi voor elkaar gekregen. Dat kind zou er ondertussen wel achter zijn gekomen, was waarschijnlijk huilend naar haar moeder gerend, naar haar vriendinnetjes, iets in die richting.
    Dat maakte in ieder geval niet meer uit. Vedran was nu waar hij hoorde: bij haar, in haar.
    En hij genoot, niet zo'n beetje ook.

    Leyla Manta
    Tranen sprongen onwillekeurig in haar ogen toen ze hem tegen haar aan voelde, een beetje naar binnen voelde glijden. Haar blik hield ze nog steeds van hem afgericht, stug keek ze naar de donkere, in schaduwen gehulde muur naast haar.
    Kippenvel ontstond toen ze hem hoorde lachen, ze voelde haar lippen met een ruk van elkaar wijken toen een enorme pijnscheut door haar lichaam flitste.
    De gil die ze liet klinken was ijzig, angstig, maar vooral gepijnigd.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 0:04 ]


    -

    Je moet niet nu opeens weg gaan o_o


    -

    Vedran
    Mijn bewegingen haperden even voor al mijn spieren zich spanden, ik mijn hoofd in mijn nek gooide en met een paar luide kreunen klaarkwam.
    Het was een zeer intens orgasme en meteen daarna plofte ik even compleet uitgeput naast haar neer.

    Elias
    "Goed zo, meisje, gil maar..." siste ik haar toe bij het horen van alle pijn in haar stem, het voelen van haar spieren die zich verkrampten van de pijn. Geweldig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga niet opeens weg, ik moest even denken en mijn ogen open houden 'cause I'm exhausted (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen