• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Wie speelt de angry ex?

    Leyla Manta
    Onwillekeurig dook ze dieper weg in haar jas, ookal leek het geen nut te hebben. Een tweede rilling over haar lichaam, toen ze opkeek zag ze een stukje verderop het silhouet van haar kleine, bescheiden woning opdoemen.
    Maar dat was niet echt waar ze op lette. Tegen één van de gebouwen stond een vrouw geleund, niet jonger dan tweeëntwintig. Haar lichtgrijze ogen hadden zich op een punt achter haar gepind, onbewust ging ze langzamer lopen zodat ze dichterbij Vedran liep.
    Zat dat mens hem nou serieus te bekijken?


    -

    Eh, zal ik dat doen? Omdat jij Elias ook al doet 8D Of je moet haar heul graag willen spelen ofzo 8D

    Vedran
    Ik merkte dat Leyla het ijskoud had en dus sloeg ik mijn arm om haar heen en trok haar stevig tegen me aan, hopend dat ze zo iets van mijn warmte mee zou krijgen.
    Al die tijd waren mijn ogen op haar gericht en ik keek ook nieuwsgierig op toen ze waakzamer begon te lopen en te kijken.
    Ik zag meteen waardoor dat kwam.
    O god... niet haar...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, doe jij het maar. Ik heb Elias idd ook al, haha *O*

    Leyla Manta
    De vrouw duwde zichzelf van de muur waar ze tegenaan geleund stond, en kwam dichterbij.
    Onwillekeurig stopte ze met lopen, maakte dankbaar gebruik van Vedran's warmte. Haar goudbruine ogen hielden zich op de vrouw gericht, ze kon wel raden wat er aan de hand was. De vrouw leek veel te geïnteresseerd in hem om hem voor de eerste keer te zien.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 19:10 ]


    -

    Vedran
    Ik zuchtte diep toen ze hierheen kwam, knarste met mijn tanden en bleef ook stilstaan, trok Leyla onwillekeurig dichter tegen me aan.
    Wat moest ze nu weer van me?

    Vivian
    "Oh kijk nou Vedran, een gezellige wandeling met je nichtje?"
    Met een paar stappen stond ik voor hem, wierp het kind een halve blik toe en richtte die toen weer op Vedran, zo zwoel en sensueel mogelijk.
    "Dat had ik nou niet van je verwacht," lachte ik met een nep, hoog lachje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Nichtje? Geërgerd wierp ze haar een valse blik toe. Ze keek naar haar alsof ze dertien was, in plaats van zeventien en met een hoofd en houding alsof ze twintig was.
    Kreng, nu al. Door die blik naar Vedran vooral, eigenlijk.
    Maar ze zweeg maar. Vedran zou bepalen wat hij zei, dat was nu even niet aan haar.


    -

    Vedran
    Die was iets van plan. Typisch Vivian, doen alsof het allemaal ontzettend leuk is, maar ondertussen... nee, een ergere bitch dan haar kende ik niet.
    "Dit Vivian..." zei ik, met een lach om mijn mond die alles behalve beleefd was. "Is Leyla, mijn vriendin."

    Vivian
    Een zwaar opgemaakte wenkbrauw schoot omhoog voor ik het uitproestte van het lachen.
    "Dat kind! O Vedrán toch, jij gekke jongen! Je kunt toch wel beter krijgen dan dát daar!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar blik schoot onwillekeurig naar hem op.
    "Mijn vriendin."
    Een glimlachje verscheen rond haar lippen, het schelle gelach van de vrouw zorgde ervoor dat ze weer naar haar keek.
    De spottende toon in haar stem deed Leyla niks. In plaats daarvan ging ze iets dichter tegen Vedran aanstaan, keek vanuit haar ooghoeken naar de vrouw met een bijna minachtende blik.


    -

    Oké, nu gaat ze echt bitchy worden, 'cause I want drama, 'cause I love it.

    Vivian
    Het kind, Leyla, Layla, of iets wat erop leek, ging dichter tegen Vedran aanstaan en dat kon ik dus echt niet hebben.
    Met een duw van mijn heup drukte ik haar aan de hand, naar achteren en nam haar plaats in naast Vedran. Hier hoorde ik te staan, zoals vroeger.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla will bite her head off (cat)

    Leyla Manta
    Haar wenkbrauwen gingen iets omhoog, ze streek rustig haar goudblonde lokken uit haar gezicht.
    Gut, ze was blijkbaar jaloers. En aan de hebberige blik in haar ogen te zien niet zo'n beetje ook.
    Ergens kreeg ze de neiging om zichzelf te veranderen en haar met een klap weg te meppen. Tja, misschien was Leyla zelf ook lichtelijk jaloers als ze haar met zo'n zelfingenomen glimlach naast Vedran zag staan.
    Ze overbrugde ze korte afstand weer, waardoor ze elkaar een korte tel in de ogen keken. Ondanks dat ze "een kind" was, waren ze beiden even lang. In plaats van haar heup te gebruiken, duwde ze haar met een been aan de kant, alsof ze te vies was om aan te raken.
    Daarna ging ze weer staan zoals eerst, liet haar hand langs Vedran's arm omlaag glijden en haar vingers daarna in zijn handpalm verdwijnen. Even wierp ze de vrouw een korte, valse blik toe.
    Afblijven.


    -

    Vedran
    Ik kon het niet laten toen Leyla gewoon van zich afbeet en zichzelf terug zette waar ze hoorde; naast mij. Vivian hoorde daar al heel lang niet meer en dat wist ze heel goed, al had ze het nooit kunnen accepteren.

    Vivian
    Mijn ogen schoten vuur toen het kind me gewoon van Vedran wegduwde en stiekem had ik gehoopt dat Vedran me weer naar hem toe zou trekken, maar dat deed hij niet. Andere poging dan maar.
    Ik zette weer wat stapjes dichterbij, tot ik vlak voor Vedran stond en streelde over zijn buik, keek hem met mijn meest verleidelijke en uitnodigende blik aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Goh, brutaal vrouwtje.
    Maar in plaats van er iets tegen te doen bleef ze rustig staan. Haar ogen gleden even naar Vedran. Hij mocht er zelf ook wel eens iets van zeggen, het was haar ex tenslotte niet.
    En ze weigerde hem ook een beetje op te gaan staan geilen in het openbaar, terwijl iemand anders vrolijk hetzelfde resultaat wilde bereiken.
    Even keek ze vanuit haar ooghoeken weer naar de vrouw, kon een schamper lachje niet onderdrukken. Triest, eigenlijk.
    En toch voelde ze de jaloezie weer terug keren. Als Vedran niks zou doen, gaf ze haar zelf wel een mep.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 19:56 ]


    -

    Sloompje :'D


    -

    Vedran
    Ik zette meteen een paar stappen achteruit, uit het bereik van haar klauwen, met die enge lange, roodgelakte nagels. Ieh.
    Leyla trok ik met mee, die moest ook maar uit het bereik van Vivian blijven, want haar blik stond woest, alsof ze Vivian zo een klap kon verkopen. Hoewel... dat zou ik niet erg vinden. Eerder sexy.

    Vivian
    Oké, Vedran zou dus niet toegeven. Moest ik maar weer overgaan op het meisje.
    "Zeg, kindjelief, zou je niet eens teruggaan naar je ouders? Laat Vedran nou maar met rust, die moet zich bezig houden met zaken waar jij nog te jong voor bent."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sorreh, moest even hoofdstuk afmaken voor Patch me up (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Met jou wilt hij zich blijkbaar niet bezig houden. Hij heeft je toch al gehad.'
    Haar stem was scherp, kouder dan anders. Bewust draaide ze zichzelf meer in de richting van Vedran, liet toe dat zijn arm zich wat strakker om haar sloeg.
    Kreng. Alsof hij dat mens nu opeens weer zou moeten. Nee, zij kwam uit zijn tijd dat hij vrouwen eenmalig gebruikte, en daarna aan de kant schoof.


    -