• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Oew (wbw)


    -

    *rent naar Patch Me Up*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vedran
    "Ik ben klaar met jou, jij en ik zijn over," zei ik geïrriteerd tegen Vivian. "Sterker nog, er is nooit écht wat tussen ons geweest."
    Ik kon zien hoe ze geraakt werd door mijn woorden en ik merkte dat ik dat helemaal niet erg vond. Goed zo, bitch, en nu oprotten, laat mij en Leyla met rust.
    Maar Vivian liet nog steeds de moed niet zakken, uiterst vervelend was het. Nog steeds jammerde ze door, neerbuigend tegen Leyla en zogenaamd 'verleidelijk' tegen mij. Het was om misselijk van te worden.
    Uiteindelijk werd ik het echt zat, liep ik met twee ferme passen op haar af en stond met mijn armen gekruist voor haar.
    "Nu ga je eens heel goed naar me luisteren. Ik begin steeds een grotere hekel aan je te krijgen en je rot nu op, laat mij en Leyla met rust en laat die geplamuurde kop van je niet meer zien."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oeh, me likes Patch Me Up!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leyla Manta
    Haar wenkbrauwen gingen een stukje omhoog, rond haar lippen verscheen een klein, tevreden lachje.
    Ze kon er niks aan doen dat ze genoot van de gekwelde uitdrukking op haar gezicht.
    Maar toch leek ze niet van plan af te druipen. Leyla krulden haar vingers onwillekeurig op tot een vuist, om ze daarna weer noodgedwongen te ontspannen. Ze wilde zich niet laten meevoeren door de jaloezie, hoe erg haar handen ook jeukten om uit te halen.
    En als het kon zouden haar nagels er ook bijkomen. Een krasje hier en daar..


    -

    I'm glad you like it, Rose :'D Ik ben nog even aan het opstarten, dus sorry dat ie zo kort was ):

    Vedran
    Tot mijn grote genoegen merkte ik dat er tranen in haar ogen stonden, maar ze keek nog altijd moorddadig naar Leyla.

    WACHT IK HEB EEN IDEE.
    We kunnen wel doen dat zij en Elias dan gaan samenweken, want Elias wil Leyla en Vivian wil Vedran en dan zoiets of zo? *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patch me up ist awesome. :33


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Thankyou Valeria *O*

    Maar ik ga even douchen, tot strakjes Jip. Laat Leyla Vivian nog even niet aanvallen, hehe 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Trouwens, hoe staat het met de mooie 5-jaar-later-RPG?
    Ik ben lichtelijk hyperactief momenteel


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    baaah. wil iemand Miorynn / Nairawen tegenkomen?
    & zo niet, dan maak ik wel een random mega-post van ze. ik moet echt iets anders te doen hebben dan steeds weer naar mijn dode vriend gaan. DDDDD:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tja, Raveny zit voor eeuwig vast in haar bed, Zorah staat eigenlijk met Valindiane te praten en Arianna staat bij Cherelle... Sorreh :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Elias lijkt me alleen geen samenwerk-type :'D
    Und what then by the way? Willen ze Leyla dan opsluiten, zodat Vivian haar kan bestoken met "ik hou zoveel van Vedrannetje"verhaaltjes en zodat Elias zich op haar kan.. uitleven?
    Het kan natuurlijk wel dat als Leyla weer weg is van Elias, Vivian Vedran toch zover krijgt om minstens met haar te zoenen.
    Dan heb je dubbele drama die elkaar vrolijk opvolgt (wbw)

    En Leyla valt haar pas aan als ze nog één dingetje zegt tegen haar, of Vedran nog een keer op probeert te geilen.
    Then she's a dead woman (cat)

    Leyla Manta
    Eén van haar armen strekten zich, ze pakte langzaam Vedran's hand vast en trok hem naar zich toe.
    Genietend van zijn warmte slaakte ze een korte, zachte zucht. De woedende blik van de vrouw boorden zich ook nog altijd in haar, maar ze besteedde er geen aandacht aan.
    Nog niet, tenminste. Eén verkeerd woord, één verkeerde beweging was genoeg.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:24 ]


    -

    Lalala... Ik ga zo denk(cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    byee!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Laura douchet lang :'D


    -