• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Vedran
    "Omdat ik nu zie hoeveel pijn ik je hiermee gedaan heb en dat wil ik niet nog een keer doen." De woorden rolden eruit zonder dat ik er echt moeite voor hoefde te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Toen hij dat zei, keek ze opeens met een ruk op. Haar blik gleed bedachtzaam over zijn gezicht, langzaam zocht ze zijn donkere ogen op.
    'Sinds wanneer doet het jou iets als je iemand kwetst?'
    Haar stem klonk nog altijd kil, vermengd met de pijn en woede. Ze kon er niks aan doen, het ging vanzelf.
    Ergens wilde ze het hem vergeven, wilde ze hem zeggen dat ze hem nog een kans gaf.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 20:14 ]


    -

    Vedran
    "Sinds ik jou ken. Je doet rare dingen met mijn gevoelens, Leyla, heb je dat nog niet door?"
    Ik ben haar wezen zoeken, heb haar niet meteen uit bed getrapt naast die eerste keer, heb haar uitgenodigd in mijn huis, heb mijn beste vriend voor haar in elkaar geslagen. En oh, al mijn sigaretten opgerookt, merkte ik toen ik in mijn broekzak graaide op zoek naar een peuk. Daar snakte ik nu zo erg naar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Even volgden haar ogen zijn vingers, die hoopvol in zijn broekzak zochten. Ze had een hekel aan Vedran's twee verslavingen. Vrouwen en sigaretten.
    Langzaam keek ze hem weer aan, liet een zachte zucht ontsnappen. Zelfs haar koppigheid kon het even niet winnen van de vreemde, fijne bal gevoelens voor de man die tegenover haar stond. Nu niet, maar als hij het een tweede keer flikte..
    'Bewijs het.' Ze wist niet hoe, maar dat zocht hij maar uit.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 20:26 ]


    -

    Vedran
    Ik kon haar niets bewijzen met woorden, niet met aanrakingen of lieve kusjes. De enige manier waarop ik haar kon bewijzen dat ik te vertrouwen was, was door het te laten zien. Door geen enkele vrouw meer aan te raken en volledig bij Leyla te blijven.
    Had ik dat voor haar over? Mijn hoofd bonkte van alle ingewikkelde dingen van vandaag, maar ja, dat had ik voor haar over. Alles om die pijn en woede tegen mij uit haar ogen te krijgen.
    Aarzelend tilde ik mijn hand op, streek een lok achter haar oog en streelde even kort haar wang.
    "Ik zal voor je veranderen en de tijd zal het bewijzen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Nadenkend keek ze naar hem, sloeg haar blik even neer. Haar lichaam sidderde even onder zijn korte aanraking. Behoedzaam liep ze naar voren, zocht met haar vingers naar de zijne en pakte voorzichtig zijn hand vast. Alsof hij boos zou worden.
    De belofte was voorlopig genoeg, maar het zou lang duren. Lang voor ze een vrouw voorbij kon zon liepen zonder zich af te vragen wat Vedran van haar zou vinden, wat hij met haar zou doen als ze er even niet was.


    -

    Vedran
    Ik kon een zucht van opluchting niet tegenhouden. Het was niet veel, die ene hand, maar het was genoeg. Ze ging niet bij me weg. Totdat ik het verknalde dan. Voorgoed. Maar dat ging niet gebeuren. Ik kon mezelf beheersen en ik zou het haar laten zien ook.
    "Lieve, mooie Leyla," zuchtte ik. Het meisje dat rare dingen deed met mijn hart.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Nog steeds was ze niet in staat te glimlachen, daarvoor waren er teveel gevoelens. Teveel negatieve, om duidelijker te zijn. De vernedering en pijn van Elias' ontvoering, de gekwetstheid en woede van Vedran's actie.
    Maar ergens ook dat andere.
    'Kom eens hier.' Haar blik gleed naar die van hem, ze schudde haar lange, blonde lokken uit haar gezicht.


    -

    Vedran
    Onweerstaanbaar. Dat was ze gewoon. Honderd procent onweerstaanbaar.
    Ik zette een paar kleine stapjes naar voren, tot ik tegen haar aan stond. Mijn voorhoofd leunde tegen het hare en mijn vingers streelden opnieuw langs haar zachte wang.
    Net balanceerden we op een rand, was ze er bijna overheen gevallen en was ik haar kwijtgeraakt, maar goddank had ik haar nog bij me weten te houden. Nu was het een kwestie van stevig vasthouden en absoluut niet de greep verslappen of een misstap zetten, want dan kukelden we allebei omlaag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar vingertoppen gleden over zijn nog altijd ontblote bovenlichaam, haar lippen volgden die al snel. Daarna tilde ze haar gezicht weer op, kuste zijn lippen zachtjes.
    Ze wilde douchen, had genoeg van het vieze gevoel. De brandende pijn tussen haar benen, het vuil van het gebouw dat in haar huid getrokken leek te zijn, het misselijkmakende gevoel van Elias' handen die nog op haar lichaam leken te branden.
    'Ga je mee?' Hij kwam er zelf wel achter waarheen.


    -

    Vedran
    Even keek ik haar helemaal in de war aan, omdat ik bij deze kus iets had gevoeld, ergens in de buurt van mijn maag. Een onbekend gevoel. Vreemd.
    Maar nu begreep ik even niet waar ze het over had. Ja, ik kon twee plekken bedenken, maar ik kon me niet voorstellen dat ze me werkelijk naar één van die plekken mee wilde hebben. Vooral nu niet.
    "Als jij dat wilt.."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga even mijn haar verven :'D Oké, dat is niet even, maar ik heb morgen toch weekend, dus ik kom na het haar verven nog wel online :'D
    Tot strakss *O* <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yay, meer mensen die hun haar verven ^^
    Welke kleur heb jij het?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Leyla Manta
    Bij die twijfelende klank was meteen haar achterdocht gewekt. Iets wat ook nog even zou duren: het vertrouwen in zijn woorden. Of hij wel echt met haar mee wilde, en het niet zei om verdere argumenten te voorkomen.
    'Niet als jij het niet wilt.'


    -

    Noh D:
    Ik hou je aan die belofte, ik sleep je terug.

    Maar veel succes met je haar, haha. En tot zo <3 *O*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -