• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Oh my god, ja, Vedran moet vreemdgaan en dan als Leyla vet boos wordt realiseert hij zich pas hoeveel Leyla voor hem betekent, jeuhj. Maar wanneer en hoe laat ik hem dat doen? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okwhee, ik ga een stappenplan maken (cat)

    1. Om de één of andere reden loopt Leyla straks vooruit. Misschien zegt Vedran "ga jij maar vast" of zo, want uit zichzelf gaat ze niet :'D
    2. En daar is *poef* Elias, die neemt haar mee
    3. Vedran in de stres
    4. Vedran paft al z'n sigaretten op, gaat naar Elias, komt niet binnen
    5. Vivian komt op bezoek
    6. Vedran denkt "Omg, ik dacht even serieus dat ik Leyla leuk vond, I am a nerd. Love the single life" *springt met Vivian het bed in*
    7. Vedran wordt wakker naast Vivian, denkt "Omg, ik ben nu pas een nerd" *schopt Vivian het bed uit en gaat Leyla redden*
    8. Leyla komt erachter dat Vedran met Vivian naar bed is geweest omdat zij dat aan haar had verteld of zo
    9. BOEM, ruzie *O*

    Maaaar. Het is dan wel minder dat we dan beiden alleen met onszelf spelen (no_chears)


    -

    Dat laatste klinkt zo fout. Of we moeten rollen omwisselen, jij Vivian ik Elias, want ja, anders is het inderdaad zo... levenloos :'D
    Maar ik vind 't een goed stappenplan 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dan ruilen we de rolletjes wel even. Nadat Leyla wegloopt van Vedran en Vivian, dat wel.

    Jij moet gaan typen, ik wel der meppen (cat)


    -

    Okay, is goed. :'D

    Vivian
    "Oh kijk Vedran, ze pakt je handje vast, wat lief. Kleine kindjes doen dat ook hè? Nou, meid, doe niet langer moeite en laat die arme Vedran met rust, je bent hem niet waard en dat zul je nooit zijn."

    NOW. HIT HER :'D

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *O*

    Leyla Manta
    Haar goudbruine ogen vernauwden zich even, waarna ze Vedran's hand met een ruk losliet. Maar alleen maar omdat ze harder sloeg met links.
    Haar vuist raakte Vivian's geplamudeerde kaak hard genoeg, ze kon het daarna niet laten om haar nagels over de hals van de vrouw te laten krassen.
    God, wat voelde dat goed.


    -

    Go Leyla, Go Leyla _O_

    Vedran
    Mijn mond viel open toen Leyla ineens vooruit schoot en uithaalde. En hard ook. Niet eens met de vlakke hand, maar gewoon de volle vuist.
    Grijnzend keek ik toe hoe Vivian gillend achteruit sprong, naar haar kaak greep en er een aantal rode krassen op haar hals verschenen.
    Heel diep van binnen voelde ik toch iets van trots. Denk ik. Misschien.

    Vivian
    Tranen sprongen meteen in mijn ogen en ik liet een scheldkanonnade op het meisje los. Hoe dúrfde ze!
    "Jij kreng! Slet! Denk je echt dat jíj Vedran bij je kunt houden? Morgen zal hij je dumpen!" krijste ik, buiten zinnen van woede. Ik was heel hard vernederd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar blik bleef strak en kil op het gezicht van de vrouw gericht, zonder te bewegen. Nog altijd stond ze schuin voor Vedran, waar ze heen had moeten lopen om haar een goede klap te geven.
    Haar knokkels brandden lichtelijk van haar harde kaak, maar het was niks vergeleken de opluchting die ze voelde. Die had ze verdiend, het was het minste wat ze had kunnen krijgen.


    -

    Vivian
    Mijn ogen schoten opnieuw vuur en de grijns op Vedran's gezicht, die hier blijkbaar van genoot ook nog, was onuitstaanbaar.
    Ik stapte op dat kind af, gaf haar een harde duw tegen haar schouders en haalde uit met mijn vlakke hand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Even stond ze verbaasd naar haar te kijken, trok vervolgens sceptisch één van haar wenkbrauwen omhoog.
    Oké, als ze gingen vechten als een krengen kon ze het krijgen ook.
    Het simpelste wat ze kon bedenken was haar lange, steile lokken vastgrijpen en er een flinke ruk aan geven, waarvan ze zelf wist dat het erge pijn kon doen. Ze liet haar weer los, een vijftal haren waren losgeraakt, die ze van haar hand afklopte.
    Ieuw.


    -

    Vedran
    Ik vond het geweldig iedere keer als Leyla Vivian weer goed pijn deed, maar andersom kon ik Vivian wel wurgen. Niemand deed Leyla pijn zonder ervoor te boeten.
    Voordat Vivian weer op Leyla kon afstormen, stapte ik tussen ze in, voor Leyla en tegen Vivian. Die stopte meteen, want langs mij kwam ze niet zomaar. Haar zwakke handjes hadden geen enkel effect op me en daarbij was ze veel kleiner dan mij, zelfs met die afgrijselijke hakken.
    Ik draaide me half om naar Leyla, pakte haar hand en keek haar even aan.
    "Ga jij anders maar vast vooruit om je spullen te halen, dan zal ik Vivian hier eens laten zien hoe eng een Sanguis echt kan zijn en hoever je daar uit de buurt wilt blijven."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een enigzins teleurgestelde zucht kon ze niet onderdrukken. Ergens had ze nog wel een oog uit willen krabben, zoiets. Maar toch knikte ze even, en liep langs Vedran heen.
    Onderweg wierp ze een dodelijke blik op Vivian, voordat ze in de richting van haar huis verdween. Haar goudblonde lokken veerden mee bij elke stap, in gedachten verzonken hield ze haar blik op de koude sneeuw gericht.
    Toen ze in de buurt van de voordeur was, keek ze pas op. De geschrokken gil die ze had willen slaken, kwam maar half uit haar mond, aangezien er een geoefende hand overheen werd gelegd.
    Een schop, maar het had geen zin. Haar vingernagels krabten over zijn handen, maar hij negeerde het simpelweg, en nam haar mee.


    -

    ... Moeten we nu al rollen omwisselen of nog niet? *even in de war*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waarom niet? *O*


    -

    Okay, dan ga ik nu typen voor Elias, moment heuwr (wbw)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen