• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Sueno)
    Nairawen (Imperialism)

    Interius
    Leyla (Sueno)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Sueno)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Arianna (Fae)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Imperialism)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)
    Cherelle (Sueno)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla
    Silvano x Raveny


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Helloo? *echo*


    -

    hoi...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hoihoi 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *gaat typen voor Leyla*


    -

    Misschien moeten we tijdje overslaan, of dat Leyla ligt te slapen en Vedran beneden staat te paffen en dan komt Elias en ontvoert haar.
    Of een boze, jaloerse ex van Vedran, zoiets (cat)

    Leyla Manta
    Langzaam trok ze zichzelf wat omhoog, zodat haar lippen die van hem weer konden raken.
    Haar hele lichaam voelde nog steeds uitgeput, loom, maar volledig bevredigd. Ze trok hem sloom naar zich toe, krulde haar armen om zijn hals.


    -

    Of we voegen het samen en dan gaan ze bijvoorbeeld op weg naar Leyla's huis voor haar spullen maar onderweg worden ze gehinderd door één van die jaloerse exen en Leyla heeft daar geen zin in dus die gaat vast vooruit naar haar huis waar tadaaa Elias staat :'D Dat kan ook 8D

    Vedran
    Ik liet mezelf gewillig naar haar toe trekken, liet mijn vingers door haar haren glijden en kuste rustig terug.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaa *O*

    Leyla Manta
    Na een paar seconden verbrak ze de kus, liet haar lippen nog even langs zijn kaaklijn glijden uit een simpele gewoonte.
    'Misschien moeten we straks de spullen dan maar gaan ophalen.' Haar stem was zacht en voorzichtig, alsof ze het moment zou verpesten als haar klanken te luid waren.


    -

    Vedran
    Ik zuchtte even, want ik lag veel te lekker om nu door de kou naar Leyla's huis te moeten. Maar Leyla had recht op haar spulletjes.
    "Laten we dat dan nu meteen maar gaan doen, hebben we dat gehad."
    Moeizaam kwam ik overeind en keek toen grijnzend de kamer rond, toen ik zag dat er overal kleren verspreid lagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Even trok ze het kussen naar zich toe, en legde haar hoofd erop. Vanaf die plek kon ze mooi even genieten van Vedrans naaktheid.
    Een klein glimlachje verscheen op haar gezicht toen ze zijn grijns zag, waarna ze langzaam rechtop ging zitten en haar lange, goudblonde haren uit haar gezicht streek.


    -

    Vedran
    Mijn ogen schoten heen en weer van de kleding op de grond, naar Leyla op het bed.
    "Hoe kan ik me aankleden als jij me zo sexy aankijkt steeds?" grinnik ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Onwillekeurig schoot ze even in de lach, een helder, fijn geluid.
    'Ik zal je niet meer afleiden,' beloofde ze hem met een plagende, zoete ondeertoon.
    Daarna stond ze rustig op, en begon haar kleren bij elkaar te rapen. Toen ze het meeste had aangetrokken, gleed haar blik echter toch weer naar hem.


    -

    Hoe gaat die Reünie-RPG eigenlijk in zijn werking dan? *O*


    -

    Ik ga je er een PB over sturen, moment hoor (cat)

    Vedran
    Helaas, ze begon haar mooie lichaam te bedekken met kleding. Niet dat ik dan ineens minder graag naar haar keek, maar het was toch jammer.
    Zelf griste ik ook wat kleren van de grond en trok ze aan.
    Toen ik volledig aangekleed was, liep ik weer naar Leyla toe en boog voorover voor een lange kus voor ik naar de deur liep, klaar om haar spullen op te halen. Hoe sneller we die hier hadden, hoe sneller we weer terug waren.
    "Waar is jouw huis eigenlijk?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké :'D

    Leyla Manta
    Met de nodige tegenzin trok ze de voordeur open. Buiten was het koud, en kil. In huis bij Vedran simpelweg het tegenovergestelde.
    Een rilling trok dan ook over haar lichaam toen ze eenmaal buiten waren. Maar ergens het had ook zijn voordeel: niemand was zo gek om nu in de sneeuw te gaan staan, en dus was de kans dat iemand hen zag erg klein.
    'Ow, ergens aan de rand van het dorp,' mompelde ze.


    -

    Vedran
    Een stukje lopen dus. Ik volgde Leyla door de besneeuwde straten en merkte dat het vandaag weer bitterkoud was, al helemaal vergeleken van de zeer behaaglijke warmte tussen de dekens van nog geen halfuur geleden.
    De straten waren volledig verlaten, maar dat verbaasde me niets. De lucht had een donkere kleur grijs en het zicht werd behoorlijk beperkt door de hoeveelheid sneeuwvlokken die behoorlijk hard naar beneden kwamen en door rukwinden alle kanten op werden geblazen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen