• Ik heb weer eens wat. Het word bijna gewoon.

    Maar goed, dat randje onder mijn oog is zeg maar dik. Het voelt alsof er een soort bultje zit.

    Ik vroeg mij af of iemand dit ook heeft gehad?

    Ik ga zo snel mogelijk naar de dokter want je weet maar nooit wat het is. Ik vraag jullie dus niet wat het kan zijn maar of iemand dit dus ook heeft gehad.


    Physics is awesome

    Lol, ik zou er alleen mee naar de dokter gaan als het te lang blijft.
    Er kunnen zoveel kleine dingen zijn, ik heb vaak ontstoken ogen waardoor dat komt, er kan een vetbultje zitten, irritatie, gaat allemaal vanzelf over.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Lol, ik zou er alleen mee naar de dokter gaan als het te lang blijft.
    Er kunnen zoveel kleine dingen zijn, ik heb vaak ontstoken ogen waardoor dat komt, er kan een vetbultje zitten, irritatie, gaat allemaal vanzelf over.


    Mijn moeder heeft sinds kort een oogsteking en daarom wil ik dus naar de dokter. Om even zeker te weten dat ik geen oogontsteking heb.


    Physics is awesome

    It's funny because your username is eyes.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Hoe lang zit het er al dan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Djeesun schreef:
    It's funny because your username is eyes.


    Daar zat ik net ook aan te denken.


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    Hoe lang zit het er al dan?


    Vanaf vanmiddag, denk ik. Want vanmorgen zat dat er nog niet.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Vanaf vanmiddag, denk ik. Want vanmorgen zat dat er nog niet.


    ...
    Die dokter zal je hoogstwaarschijnlijk vertellen een weekje, misschien twee, te wachten. Als het dan nog niet over is moet je terug komen. Of als het erger word.

    Daar, ik heb je een doktersbezoek bespaard :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Het kan ook ook zijn dat je een schralen huid heb (dat weet ik natuurlijk niet zeker). Als dat namelijk zo is zou ik er wat vaseline op smeren. Ik had/heb namelijk boven mijn rechteroog snel een schralen huid.


    Shoganai i ne~

    Ontstoken wimper?
    Heb ik al een paar keer gehad... Lol.
    Jeukt het?

    Djeesun schreef:
    It's funny because your username is eyes.


    lol, this :p


    Take me to wonderland

    Djeesun schreef:
    It's funny because your username is eyes.


    + De dokter zal waarschijnlijk heel weinig doen. Ik zeg; kijk het een paar dagen aan, wordt het niet minder kan je altijd nog naar de dokter. Mijn vader is laatst ook gegaan, zijn oog was echt driemaal zo dik en de dokter deed helemaal niets.


    Bad decisions make good stories.

    Ja, heb ik ook weleens gehad, maar toen zat er een muggenbult(cat)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 10:33 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Deze afbeelding is verwijderd omdat hij niet gepast is voor de gevoelige kijkers op Quizlet.

    Sorry, ik kon het niet laten :'D

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 11:04 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik zou denken: ontstoken wimper. =)

    Daarnet zei iemand: vaseline op smeren. Ik zeg: nee, niet doen. Met je ogen moet je altijd voorzichtig zijn. Het enige dat in de buurt van je ogen mag komen zijn medische producten die ervoor geschikt zijn zoals oogzalf en oogdruppels. Soms als ik een dagcreme opsmeer en ik ben mijn handen vergeten te wassen en ik ga dan mijn lenzen indoen, doet dat enorm veel pijn. Alsof je oog in brand staat. Het zou me niet verbazen als het met een simpele vaseline gebeurd, het ook zo zou zijn.

    Kun je het niet even googlen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De dokter zou er weinig mee kunnen doen. Als het na 2 weken er nog zit, dan kan je wel langs gaan.
    Ik zou er vanaf blijven. Als je er elke keer aanzit, wordt het alleen maar erger c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor