• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:39 ]


    There's power in the words you whisper.

    Katherine Bright
    'Daman dat meen je niet!' zuchte ik. 'Ahja, ik ben al lang blij dat je niets erger hebt gedaan.'


    Amec Sadler
    'Kom,' begon ik rustig, 'het wordt tijd dat we terug gaan.' ging ik verder. Ik vond het spijtig. ik had daar best nog wel even willen blijven zitten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daman Adams
    Ik lachte.
    "Daarom hou ik zo van jou." mompelde ik en ik drukte en kus op haar lippen.

    Amelia Campbell
    Ik trok stilletjes mijn hand terug.
    "Ja." mompelde ik. Ik zou graag nog even gebleven zijn. We hadden toch al bijna iedere les gemist.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Moet je nog lang blijven?' vroeg ik. Ik vond het helemaal niet fijn dat Daman in de ziekenzaal lag.


    Alec Sadler
    'Of we blijven nog even tot alle lessen voorbij zijn.' stelde ik voor.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey
    'Zoey, kom.' Mijn vader wenkte me. Ik liep met hem de trap op en zag Kyndall op bed liggen. 'Ik ben klaar. Ik laat je wel even alleen.' Mijn vader liep weg en ik ging bij Kyndall op bed zitten. Ik zag dat zijn arm los was.
    'Dus je teken is weg,' zei ik. 'En nu? Ik bedoel hoe zit het nu tussen ons?' Ik staarde naar mijn handen. Ik durfde Kyndall niet aan te kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben gaan dansen, tot straks.(doeg)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daman Adams
    "Dat weet ik niet, waarschijnlijk toch nog tot vanavond, maar dat is al met veel geluk. Maar één ding weet ik wel, dat jij al 1 les gemist hebt, haast je maar. Je volgende les begint zo." Ik glimlachte.

    Amelia Campbell
    "Yes." Ik vloog hem weer om de hals. Ik wou me snel terugtrekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    En ik ga judoën. Tot over anderhalf uur. X.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben er weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Zoey ik hou van je en ik wil voor altijd bij je blijven" zeg ik en ga recht op zitten.
    Ik wrijf over mijn arm en denk weer aan Nath.


    Arlené Seinga
    Ik glimlach en een bloos komt op mijn wangen snel kijk ik naar de grond en loop rustig verder.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    Ik glimlachte.
    'Ik hou ook veel van jou,' zei ik daarna keek ik naar zijn linker arm. 'Doet hij nog steeds pijn?' Ik pakte zijn arm. Je zag bijna niks dat dat daar ooit een teken had gestaan. Alleen een klein rond littekentje maar ik wist niet of dat dat er al stond.
    'Wil je nog even uitrusten of zeg je we gaan terug naar Hogwarts?' Ik keek hem vragend aan. Ik dacht aan Dana. Ze zou vast blij zijn me weer terug te zien.


    Mitch
    Ik keek glimlachend naar Arlené en voelde me raar. Zo had ik me nog nooit gevoeld. Ik kon het gevoel gewoon niet plaatsen. We kwamen aan 'Ga zitten madame,' zei ik en ik ging staan zoals bediendes ook altijd stonden.


    Dana
    Onzeker keek ik naar Sam. Niet wetend hoe ik bij zijn vrienden moest gedragen. Ze keken me allemaal aan. Fred en George lachte zachtjes en Plank keek nogal geschrokken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    Ik begin allemaal dingen te doen met mijn vingers(Strekken, proberen te buigen etc.), een teken dat ik gespannen ben. Ik maak me zorgen om Zoey en Irina. Weet Zoey al over het ongeluk? Hoe heeft Irina gereageerdt toen ze het hoorde? Is het weer aan tussen Kyndall en Zoey?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn telefoon is bijna leeg. Dus als ik niet meer reageer ben ik mijn oplader aan het zoeken ;$.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben terug

    Katherine Bright
    'Ik heb al meer dan 1 les gemist hoor, en dit is dan toch mijn laatste les van vandaag dus het maakt niet uit of ik nog een uurtje hier blijf of ik ga naar de les.' protesteerde ik.


    Alec Sadler
    Ze wou zich terugtrekken maar ik hield haar stevig vast, nog aan het genieten van het moment.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kyndall Seinga
    "Zo snel mogelijk terug naar hogwarts" antwoord ik meteen, ik moet Arlené spreken.
    Ik druk een kus op Zoey haar lippen en haal ze er daarna weer meteen vanaf.
    "Ik moet je aan iemand voorstellen op Hogwarts" zeg ik grijzend.


    Arlené Seinga
    Ik ga rustig zitten en laat mijn ogen glijden over de Gryffindor tafel glijden nog steeds geen Kyndall.
    Ergens begin ik nu wel bezorgd te raken om mijn kleine broertje, alsjeblieft Kyn wees veilig.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Nu maak je me nieuwsgierig,' zei ik. 'Kom.' Ik pakte zijn hand en liep samen met hem naar de woonkamer.
    'We willen terug,' zei ik. Mijn ouders glimlachte en Perkamentus stond op. Noa keek me aan.
    'Even afscheid nemen van mijn zusje,' zei ik tegen Kyndall. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel.
    'Nu heb ik nog steeds niet je vriend gezien,' fluisterde ik in haar oor.
    'Zie je met kerst,' zei ze. Ik keek haar verbaasd aan.
    'En dat weet je nu al?' vroeg ik verbaasd.
    'Ja, we vieren kerst bij Tante Locana, je weet hoe ze is. Ze wilt alles van te voren weten dus als je Kyndall wil mee nemen zou ik het maar snel door geven.' Noa giechelde.
    'Hmm,' zei ik. Ik liet haar los en liep terug naar Perkamentus.
    'We kunnen,' zei ik. Ik pakte Kyndall's hand weer beet en voordat ik wist waren we op Hogwarts.
    'Dankjewel,' zei ik tegen Perkamentus. 'Heel erg bedankt.' Daarna keek ik naar Kyndall.
    'Dus wil je me als eerste voorstellen of gaan we eerste opzoek naar Alison, Dana, Katherine, Fred en George en heel de bende?'


    Mitch
    'Wat wil je eten?' vroeg ik aan Arlené. Ik merkte dat ze zichzelf niet helemaal happy voelde. 'Gaat het wel?' Ik legde mijn hand op de hare.


    "Ignite, my love. Ignite."