• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:39 ]


    There's power in the words you whisper.

    Weet je wat me trouwens opvalt. Arlené houd van Kyndall maar wilt het gewoon niet toegeven. Haha i love it.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    Ik heb zo'n honger en Spencer die is vriendelijk ontvangen hier, maar gaat weer weg wanneer ik beter ben. Ze zou gaan eten en wat eten voor me brengen. En ik wacht nu al twee uur. En ga me niet zeggen dat ze gezellig met Ravenclawers is gaan praten terwijl haar nichtje haar hulp nu echt kunt gebruiken. Ik zucht en kijk voor me uit. Dus dit is mijn leven wanneer ik in de ziekenzaal lig? Saai zeg. Ze kunnen me teminste naar de lessen kunen laten gaan ofzo


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Buddy schreef:
    Weet je wat me trouwens opvalt. Arlené houd van Kyndall maar wilt het gewoon niet toegeven. Haha i love it.



    Dat is me ook opgevallen, haha


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kyndall Seinga
    "We gaan eerst wel de rest zoeken" zeg ik glimlachend en pak Zoey haar hand vast.
    "Ik weet nog niet of hij aan is gekomen" zeg ik grijzend "Kyndall hij is al aangekomen" zegt Perkamentus glimlachend.
    Hyper begin ik op en neer te springen.
    "Gaan we" zeg ik blij, wat wil je ik zie mijn beste vriend weer naar 3 jaar.


    Arlené Seinga
    "Het gaat wel" mompel ik en kijk naar mijn bord.
    De neiging om mijn lippen om die van Mitch te drukken is nu erg groot.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:23 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    Ik kan net zo goed klagen inplaats van blazen als de verpleegster naar binnenkomt. Ze komt naar me toegelopen en ik probeer niet chagrijnig te kijken.
    'Hoe gaat het?' vraagt de verpleegster.
    'Slecht je ziet toch dat ik in de ziekenzaal lig,' antwoord ik chagrijnig.
    'Waarom zo chagrijnig?' vraagt ze.
    Ik zucht en rol met mijn ogen.
    'Ik heb gewoon frisse buitenlucht nodig,' zeg ik.
    Nu is het de verpleegster die zucht en met haar ogen rolt. Zonder iets te zeggen loopt ze weg en ik zucht opgelucht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    Ik lachte. 'Als jij er zo vrolijk van wordt dat hij er is, dan moet het wel een heel speciaal iemand zijn. Dus laten we dat maar eerst doen.' Ik keek naar Kyndall. Het doet me goed om hem vrolijk te zien.


    Mitch
    Ik tilde Arlené's hoofd op zodat ze me aan kon kijken. Ze was echt heel mooi. Opeens voelde ik dat gevoel weer. Zonder er bij na te denken kuste ik haar. Een stroom van vrolijkheid over stroom overweldigde mij. Toen ik stopte kon ik maar een ding denken. Dit keer ben ik echt verliefd geworden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bukater, beste vriend van Kyndall
    Ik loop door de gangen van hogwarts, ik heb om eerlijk te zijn geen idee waar ik ben.
    Ik zie een grote deur met een bordje: 'Ziekenzaal' ik doe de deur langzaam open en loop naar binnen.
    "Hallo" zeg ik tegen het meisje dat in een bed ligt.

    Dit is Nathan:


    Wie wilt er even helpen mijn beeldscherm van mijn laptop is ingezoomd iemand een idee hoe ik uit moet zoomen?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:45 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    Mijn ogen schieten naar de jongen en ik bekijk hem van top tot teen.
    'Hey,' zeg ik.
    Ik trek de buisjes die aan mijn arm zitten los, ik haat die dingen ze irriteren me alleen maar.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:56 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    'Zo, waar moeten we heen om je, wat is het eigenlijk van je?' vroeg ik aan Kyndall.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Owhja je vraag. Bij internet instellingen. Ik weet niet welke browser je gebruikt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Ik heb geen idee waar hij uithangt, misschien kunnen we beter eerst de rest zoeken" zeg ik nog steeds blij.
    Ik hoop dat Zoey Nath ook mag.


    Arlené Seinga
    Redelijk verbaasd kijk ik naar Mitch en bijt op mijn wang.
    Weer kijk ik naar de grond, de enigste jongen waar ik deze gevoelens voor hem gehad is Nath.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    *port Lina met stok* posten please
    Ik weet het, ik weet het ik ben ongeduldig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    Ik lachte en liep hand in hand het kasteel in. In de eerste gang hoorde ik al:'zoey, je bent terug!'
    Fred en George kwamen aangerend.
    'Je hebt echt veel gemist.' Fred grijnsde.
    'Heel leuk, maar weten jullie waar Dana is?' vroeg ik. Haar wilde ik heel graag zien en daarna naar Alison.
    'Dana heeft het te druk met Sam te af te lebberen,' lachte Fred. Verbaasd keek ik naar het tweetal.
    'Sam Waters?' vroeg ik ongeloofwaardig. Ze knikten. 'Waar is Dana?'
    'Grote zaal,' zei Fred.
    'Kom je?' Vroeg ik aan Kyndall.


    Mitch
    'Je vond het niks he?' zei ik. Ik voelde een steek van verdriet door mij. Het eerste meisje waar ik verliefd op was en dan al Bam. Ik zuchtte, ik kon Arlené nooit betoveren, daar was ze te mooi voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Arlené Seinga
    Ik druk mijn lippen op die van Mitch en haal ze daarna er weer af, "Ik vond het geweldig" fluister ik en glimlach naar hem.


    Nathan Bukater, beste vriend van Kyndall
    "Nathan Bukater, maar iedereen noemt me Nath" zeg ik grijzend.
    Ze is erg mooi, maar heeft vast al een vriend.


    Kyndall Seinga
    Ik volg Zoey en loop de grote zaal in, als ik naar de slytherin tafel kijk zie ik Lene zitten met een jongen ik glimlach.
    Eindelijk ze is weer gelukkig.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 23:26 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    'Alison Dallas, maar ze noemen me Ali,' zeg ik.
    Als ik nu niet in een ziekenhuisbed lag door een ongeluk had ik hem allang besprongen. Oh mijn god wat denk ik nu? Hij heeft vast al een vriendin die hem nu mist. Oké Ali rustig. Ik doe iets wat ik al jaren doe omdat Spencer het tegen me zei. Namelijk de makkelijkste dingen herhalen zodat ik rustig wordt en weer logisch kan na denken. Ik heet Alison Bryce Dallas. Ik ben zeventien jaar. Ik ben een halfbloed heks. Ik zit op Hogwarts. Ik ken niemand op Spencer na van mijn biologische familie. Irina is mijn pleegzusje. Ik ben een Gryffindor. Ik begin weer wat te kalmeren en minder chagrijnig te worden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.