• Ik ga dus zondagavond naar de stad met best veel mensen om op een plein buiten voetbal te kijken op een scherm. Maar ik had dus geen oranje shirt, dus ik ging gisteren met 2 vriendinnen naar de winkel.

    Nouja wij alledrie een oranje shirt gekocht, en watervaste stiften om erop te schrijven. Die 2 vriendinnen dus hun shirts stukknippen en onderkladderen etc. Ik zou dat later nog doen want we hadden maar één stift en één schaar.

    Toen moest ik naar de wc & ging ik even glazen halen. Kom ik terug, hebben ze met hele shirt verpest.

    Als naam op de achterkant heb ik: 'HOSSEL' -dat is bij ons hetzelfde als een scharrel-
    Met het nummer 69 -doordenken-
    & eronder staat: 'geef me bier, dan krijg je seks'

    En aangezien de winkels morgen dicht zijn en ik er nu pas aan denk dat ik nog even snel een nieuwe moest gaan halen, moet ik toch echt dat shirt aantrekken.

    Ik ga gillen als iemand me bier aanbied, serieus ;__; En we gaan daarna ook nog uit, dus dan ga ik helemaal dood.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 17:44 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Succes morgen haha (cat)


    we've only said goodbye with words

    Lol, dat is pas een naai streek.


    Scream for mercy!

    Draag het binnenstebuiten, zodat je het minder goed kan lezen! (cat)


    Let the Night embrace you

    Hahaha. Sorry, ik vind het stiekem best wel grappig. Succes alvast morgen. (:

    Lekker van je vrienden .____.
    Achja, misschien krijg je nu wel gratis bier :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    whahaha
    succes xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Van je vrienden moet je 't maar hebben :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    NorthKorea schreef:
    Lekker van je vrienden .____.
    Achja, misschien krijg je nu wel gratis bier :3


    Ja en zij gratis seks.
    Ghehe.
    "Bedankt voor het biertje," -slurpt leeg- "Maar seks krijg je niet."

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 17:50 ]


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Ja en zij gratis seks.
    Ghehe.
    "Bedankt voor het biertje," -slurpt leeg- "Maar seks krijg je niet."

    Haha inderdaad. Of ik zet heel groot 'GRAPJE' op de voorkant, dat kan ook nog :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lekkere vrienden heb jij :O Kan je niet iets anders regelen van andere vrienden ofzo? Of heb je zelf niks oranje's of rood-wit-blauw's in je kast hangen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Travesty schreef:
    Hahaha. Sorry, ik vind het stiekem best wel grappig. Succes alvast morgen. (:

    Ja ik ook wel hoor. Maar als ik er mee moet lopen niet haha (cat) Ik zou zoiets uitgehaald kunnen hebben als één van hun weg was dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    veel suc6 xD


    love is in the air... but i can't fly

    Hha als ze je een biertje geven zeg dat je champagne verkiest:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    hahaha. ;U


    Smile and live.

    Hahaha. Ik hou van jouw vrienden. :'D
    Maar gewoon al het bier aanpakken dat je krijgt en dan weglopen. Handig toch. :9~


    If we had not a soul, music would have created it.