• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)

ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -

Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:39 ]

There's power in the words you whisper.

Nathan Bukater, beste vriend van Kyndall
    "Ken jij Kyn en Lene toevallig, hun achternamen zijn Seinga?" vraag ik.
    Ik ben zo blij dat ik Kyndall weer zie mijn andere helft, mijn soulmate.
    Oke dat klinkt raar maar het is op vriendschappelijk bedoelt.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Mitch
    Ik glimlachte naar Arlené. Ze was geweldig.
    'Daar ben ik blij om,' zei ik. Daarna ging ik heel serieus recht op zitten. 'Wil je een stukje toast?' vroeg ik bekakt. Ik pakte een stukje en keek haar vragend aan.

Dana
    In mijn oog hoeken zag ik een blond iemand aankomen lopen. Ik draaide me om en zag Zoey. Ik liet Sam los. 'Ben zo terug,' zei ik. Ik liep naar Zoey toe en gaf haar een knuffel. Ik keek naar degene die naast Zoey liep.
    'Je hebt haar toch tegen gehouden,' zei ik met een glimlach. 'En zo te zien meer dan dat.' Ik keek lachend naar hun handen die in elkaar verstengelt waren. Ik keek naar Zoey en keek haar nieuwsgierig aan.
    'Leg ik nog wel uit. Maar hoe zit dat tussen Sam, jou en de bezemkast?' Ik lachte.
    'Leg ik nog wel uit.' Ik gaf Zoey nog een knuffel.
    'Weet je waar Alison is?' vroeg Zoey. 'Daar willen we nu heen.'
    'Je weet het niet?' Vroeg ik. 'Alison heeft een ongeluk gehad, ze ligt nu in het ziekenafdeling.' Zoey keek naar Kyndall.
    'Ga maar,' zei ik met een lach.

"Ignite, my love. Ignite."

Alison Dallas
    'Ik ken Kyndall, maar Arléne heb ik nooit gesproken,' zeg ik.
    Ik denk ook niet dat Arléne mij aardig zal vinden, maar onverwachte dingen kunnen gebeuren. Alleen ik kan nu geen voorbeeld verzinnen.
    'Ben je single?' vraag ik zonder erbij na te denken.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Ik ga zo slapen. Dus als we allemaal reageren dan kan Zoey Alison nog zien voordat ik ga slapen ;$

Kyndall Seinga
    Blij bijna huppelend ren ik naar de ziekenzaal, net voor de deur stop ik.
    "Kom op Zoey" zeg ik lachend.

Arlené Seinga
    "Nah geen honger" zeg ik glimlachend en laat mijn hoofd op tafel vallen "ik ben zo moe" zeg ik zuchtend.

Nathan Bukater, beste vriend van Kyndall
    "Ja ik ben single en jij" zeg ik spring hyper op en neer.
    Ze is knap, lijkt aardig en grappig, ze heeft bruine haren alles wat mijn perfect meisje moet hebben.

Zoey
    'Jij hebt langere benen dan mij,' zuchtte ik en ik nam een sprintje en viel Kyndall om zijn hals.
    'Kon niet meer remmen,' zei ik lachend. Ik liet hem los en deed de deur open. Ik zag als snel Alison liggen. Ik negeerde de andere zieken en gilde kei hard: 'Alison!' Ik nam weer een sprintje en was binnen no time bij haar bed. Ik keek even naar jongen. 'Hoi,' zei ik. Ik gaf Alison een knuffel.
    'Goed nieuws, ik ben terug. Kyndall heeft me overgehaald.'

Mitch
    'Wil je slapen?' Vroeg ik aan Arlené. Ik sloeg een arm om haar heen en trok haar naar me toe.

Alison Dallas
    'Ik ben single en dat zal ik waarschijnlijk blijven als jongens me blijven herrineren als die maffe Gryffindor,' zeg ik.
    Single, aardig, knap en geweldig. Perfect voor een meisje als mij. Zo lang heb ik gewacht op een jongen die me niet als een maf iemand beschouwt en gewoon perfect voor me is.

Zoey wordt genegeerd. Whahahhaah :'D

Alison Dallas
    Ik zie Zoey en roep blij: 'Zoey!'
    Ik glimlach en zucht zachtjes.
    'Dat is geweldig voor jullie maar ik kan niet op jullie bruiloft komen als ik hier lang moet blijven,' zeg ik.
    Stel dat ik hier mijn hele leven moet blijven? Oh mijn god ik wil er niet over denken.

Haha ik zag je post toen pas en heb nu wel gereageerdt.

Zoey
    'Bruiloft? Schat ik ben bijna 16, ik wil nog helemaal niet trouwen.' Ik lachte. 'Owh shit, ik ben vergeten suprise te zeggen want dit was een verassing.'

Kyndall Seinga
    "Oh my god Nath!" gil ik en vlieg mijn beste vriend om zijn hals, "Kyndall!" schreeuwt hij blij terug en begint nep te hyperventileren waardoor we beide hard moeten lachen.
    "Ik heb je zo gemist!" grijnst Matt, en kijkt naar Alison met een blik die ik al sinds Lene niet meer heb gezien.
    "Ben je verliefd mate" fluister ik in zijn oor.

Arlené Seinga
    "Nee want dan moet ik jou missen" zeg ik en bloos.
    Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk weer moe naar Mitch.

Alison Dallas
    Ik kijk naar Nath, maar besef me dat ik wel mijn blik moet afwenden voor Zoey me gaat ondervragen.
    'Weet ik maar met dit geneestempo lig ik hier nog als ik 20 ben,' zeg ik.
    Dat was niet serieus. Tenzij de verpleegster me gevangen houdt tot ik beken dat ik die buisjes uit mijn arm haal. Ik kijk dan naar Kyndall, wie ik nu vergeven heb.
    'Kyndall ik dacht dat je dood was omdat ik je al een paar dagen niet op Hogwart heb gezien,' zeg ik.

Zoey
    Ik keek naar Kyndall. Dus dat was de jongen waar hij het dus over had. Ik besloot er niet tussen te komen. Die twee hadden veel te bespreken. Daarna keek ik naar Alison.
    'Heb je een beetje Sjans?' vroeg ik fluisterend. Ik lachte. 'Ik zou je alles trouwens vertellen. Maar dat doe ik wel wanneer het hier iets rustiger is.'

Mitch
    'Dan gaan we naar de kerkers en ga jij op de bank slapen terwijl ik je knuffel. Dan zorg ik ook gelijk dat je geen nachtmerrie's krijgt.' Ik gaf Arlené een kus op haar voorhoofd.

Alison Dallas
    'Hé wat?' vraag ik afwezig.
    Ik kijk weer naar Nath en wend deze keer mijn blik niet af.
    'En geen omhelzingen meer want dat doet serieus pijn,' zeg ik tegen Zoey.