• Extraordinary
    Het is een donkere nacht wanneer de dan veertienjarige Ophelis Grey en haar ouders van een brug rijden. Van de drie passagiers die - die nacht in het meer zouden moeten zijn omgekomen - overleeft alleen zij het. Ophelis is na die nacht echter alles behalve gelukkig te leven: waarom is zij de enige die het overleefde? En misschien nog wel belangrijker: wie is haar geheime redder? Enkele jaren later blijken de antwoorden zich langzaam te openbaren. Te beginnen met de nieuwe jongen in het altijd zo rustige Melbrooke. Ophelis wil antwoorden, maar de lijn tussen vertrouwen en verraad blijkt o zo dun.
    Moet ze haar grootmoeder vertrouwen die haar vertelt afstand te nemen van het verleden? Of de jongen die claimt de antwoorden op haar vragen te kennen?

    An extraordinary story, for an extraordinary audience


    Het is zoals je waarschijnlijk al hebt kunnen lezen een onbekende personen verhaal waarin ik een beetje fantasie heb toegevoegd. Tips zijn altijd welkom, hoewel ik dit verhaal vooral schrijf om mijn inspiratie kwijt te kunnen. Hij is pas net begonnen en als je - je afvraagt of het iets voor jou is, kun je altijd een kijkje nemen bij de trailer die ik erbij heb gemaakt.


    Imagination is more important than knowledge