• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:39 ]


    There's power in the words you whisper.

    Zoey
    Ik kuste terug. Daarna vroeg ik aan Kyndall.
    'Wil je van het teken af?' Ik vroeg me al vanaf het moment dat Kyndall mijn kamer binnen kwam wat het antwoord daarop was.
    Maar hoe nieuwsgierig ik ook was. Ik ging Kyndall nooit meer laten gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Dat kan niet zomaar hoe graag ik het ook zou willen" mompel ik en zet mijn armen achter mijn hoofd.
    Mijn vader heeft uit gelegd hoe het zit en volgens hem krijg je het teken nooit meer weg.


    Arlené Seinga
    De hele tijd heb ik door de gangen van hogwarts gelopen op zoek naar Kyndall.
    Vragen spoken door mijn hoofd, is hij gewond of erger vermoord.
    Wanneer ik bij de leerlingen kamer aan kom mompel ik Full-blood en loop naar binnen.
    Eenmaal binnen ga ik zitten op een trap en tranen rollen over mijn wangen.
    "Ik haat mijn vader" mompel ik, ik en Kyndall hebben dan wel vaak ruzie maar hij blijft mijn kleine broertje en ik zal altijd voor hem zorgen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Er is misschien wel een manier,' zei ik zacht. 'Mijn ouders hebben het bij een paar mensen gedaan die ook een verkeerde keuze hadden gemaakt. Waaronder Snape.' Ik zweeg even. 'Alleen het is heel moeilijk.' De gevolgen hebben mijn ouders me nooit verteld. Ik slikte. 'Als je iets echt graag wilt, dan kan het ook echt.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mitch
    Ik zag een meisje huilen die herkende als Arlené.
    'Hey wat is er?' vroeg ik bezorgd. Ik ging op mijn hurken zitten tegen over haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "We vertellen ze het en dan zien we wel" zeg ik en druk een kus op haar lippen.
    "Kom Perkamentus wilt ook wel eens terug" zeg ik grijzend en pak Zoey haar hand.


    Arlené Seinga
    "Het gaat wel" mompel ik en veeg mijn tranen weg.
    Ik kijk recht in de ogen van Mitchell Robijn zijn familie bestaat ook uit dooddoeners maar ik moet toegeven hij heeft best mooie ogen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dana
    Ik keek naar Sam en glimlachte. Hij was echt heel leuk en schattig.
    Mijn gedachtes gingen naar Pete, de jongen die ik in België had ontmoet. Met hem had ik ook gezoend, als vakantie liefde. Maar bij Sam voelt het gelijk stuk veiliger.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoey
    'Kyndall, dat je een ding weet. Hoe mijn ouders ook gaan reageren, ik zou altijd van je houden.' En ik kuste hem zachtjes op lippen. Daarna liep ik met knikkende knieën de trap af. Net voor de deur van de woonkamer zei ik tegen Kyndall: 'ik durf niet.'


    Mitch
    'Als je huilt is het meestal niet zonder reden. Vertel het maar, ik kan goed luisteren.' Ik keek Arlené aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "We kunnen dit wel, samen" zeg ik druk mijn lippen nog een keer op die van haar, misschien wel voor de laatste keer.
    "Ik hou van je Zoey vergeet dat nooit, beloof je dat" zeg ik en bijt op mijn lip.


    Arlené Seinga
    "Kyndall is een van hen" zeg ik, lekker onduidelijk ben ik weer.
    Ik hoop dat hij weet wat ik bedoel, dit is de eerste keer dat ik zo open ben.
    Hij is mooi, zijn ogen zijn perfect, hij is perfect.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Dat beloof ik. En weet ook, dat ik altijd van jou zou blijven houden.' Ik slikte en deed de deur open. Ma en pa zaten samen op een bank en meneer Perkamentus zat op een stoel. Hij knikte naar ons toen hij ons zag. Ik keek naar Kyndall.
    'Mam, pap, ik moet iets zeggen,' begon ik en toen klapte ik dicht.


    Mitch
    'Ik volg je niet helemaal,' zei ik eerlijk. 'Hier.' Ik gaf haar een zakdoek. 'Droog maar eerste je tranen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    Ik knijp een keer zacht in Zoey haar hand.
    "Je kunt het Zó ik ben ook hier" mompel ik in haar oor.
    Ik pak haar hand nog steviger vast en slik een keer.


    Arlené Seinga
    "Mijn broertje is een dooddoener geworden" piep ik en voel weer tranen over mijn wangen lopen.
    Mitchell zal wel een hele verkeerde indruk hebben nu.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    Ik hoorde de woorden van Kyndall. Ik keek hem aan en ik voelde een brok ik mijn keel.
    'Ik hou van Kyndall,' zei ik. 'Maar hij is…' ik viel stil. Vat het alsjeblieft goed op. 'Maar hij is tegen zijn zin dooddoener.' De minuten die daarna volgden waren een hel. Mijn ouders zwegen alle twee. Ze keken me niet aan. Ze keken elkaar aan. De blik in hun ogen zei me al genoeg.
    'Zoey,' zei mijn vader hese. 'Ik denk dat het toch beter is als je naar Amerika ga.'
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee,' zei ik. Ik pakte Kyndall's hand steviger beet.
    'Zoey Chloë Sijnders.' Ik wist dat het heel mis was. Mijn ouders gebruikten nooit mijn hele naam. 'Het is voor je eigen best wil.' Mijn moeder keek me bezorgd aan.
    'Nee, ik hou van Kyndall. Heel veel zelfs. En hij wilt het niet.' Ik voelde de tranen over mijn wangen rollen. 'Jullie weten hoe zo'n teken weg moet. Alsjeblieft.' Mijn ouders zwegen.
    'Zoey en Kyndall,' zei mijn moeder een stuk rustiger. 'Zo'n teken weg halen is moeilijk en gevaarlijk werk. Voor Kyndall zou het vreselijk pijn doen, en misschien ook wel voor jou Zoey. Denk er goed over na of jullie dat willen. De pijn is nog erger dan de ergste martelspreuk zou veroorzaken.'


    Mitch
    Ik zag dat Arlené er echt mee zat. Ik probeerde me met haar in te leven.
    'Leeft hij nog?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Jullie hebben geen idee hoeveel ik van Zoey hou ik wil voor haar sterven ik zou alle pijn van de wereld op mij nemen als Zoey dan veilig is.
    Ik zal er alles aan doen zodat zij veilig en gelukkig is.
    Ik hou van jullie dochter, ik geef om haar en zou haar nooit met opzet pijn doen.
    Zoey betekent alles voor mij en het maakt me niet uit dat het meer pijn doet dan de Cruciatusvloek ik heb er alles voor over om bij haar te zijn en Zoey is meer waard dan de pijn van de Cruciatusvloek" zeg ik en kijk naar Zoey en daarna weer naar haar ouders.


    Arlené Seinga
    "Ik weet het niet" mompel ik alsjeblieft Kyndall kom veilig thuis.
    Ik geef om Kyndall hij is dan wel irritant en een gryffindor maar hij is mijn broertje.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    Ik zag mijn vader glimlachen.
    'Het is beter als we het gelijk doen. Bij een minderjarige tovernaar kunnen we het teken niet meer weg halen na een maand.' Hij keek naar Perkamentus. 'Heeft u nog een uurtje geduld?'
    'Ja hoor.' Perkamentus glimlachte naar mij. Ik knikte dankbaar en kneep in Kyndall's hand.
    'Ik ga even alles klaar leggen.' Mijn moeder vertrok naar boven en vijf minuten later riep ze ons.
    'Ben je er klaar voor?' vroeg ik aan Kyndall. Mijn hart klopte in mijn keel.
    De bij kamer was helemaal veranderd in een soort van ziekenhuis. Midden in de kamer stond een bed.
    'Ik blijf bij je,' beloofde ik.


    Mitch
    'Het komt wel goed. Dat weet ik zeker.' Ik gaf Arlené een knuffel. 'Als hij tenminste op zijn zus lijkt.'

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 5:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Dank je, ik hou van je" mompel ik zacht genoeg zodat alleen Zoey het kan horen.
    Ik ga rustig op het bed zitten "Wat gaat er gebeuren" zeg ik nerveus en speel met mijn vingers.


    Arlené Seinga
    "Dank je maar hij is moediger dan mij" zeg ik met een glimlach.
    Ben ik verliefd aan het worden, nee Lene dit is niet goed niet verliefd worden.

    Ik ga nu echt slapen ik post misschien nog wel op mijn telefoon


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Als je nu gaat liggen. Dan maken we zo je linker arm vast.' Ik keek toen Kyndall's arm vast gemaakt werd. Zijn teken was duidelijk zichtbaar. Ik slikte en ging aan zijn rechter kant zitten.
    'Het komt goed,' fluisterde ik in zijn oor. Ik gaf hem een kus.
    'Zoey, we gaan nu werken als Schouwers. Als je iets doet wat niet kan dan zouden we moeten in grijpen,' vertelde mijn vader me. Ik knikte begrijpend.
    'Nou, daar gaan we, je mag schreeuwen, dat die iedereen,' zei mijn moeder die al met haar toverstok klaar stond. En toen begon ze…


    Mitch
    'En net zo mooi als jou?' Vroeg ik vleiend. Ik had in me eigen bedacht dat dit mijn volgende vriendin zou worden.


    Is goed. Ik ga nu ook slapen. Ik probeer morgen zo snel mogelijk te reageren als er iets staat.


    "Ignite, my love. Ignite."