• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)
    -

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:39 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ben er weer ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    'Hoi,' zei ik een beetje verlegen. Ik kneep
    zachtjes in Sam's hand. Ik dacht aan zoey en
    vroeg me af of zij ook vrienden was met Sam.



    Zoey
    'Jawel,' zei ik tegen Kyndall. Daarna keek ik mijn
    vader aan. 'Vertel.'
    Mijn vader zuchtte. 'Als mensen van elkaar
    houde als familie, vriend of liefde dan is er al een
    band. Je kan 1/5 van de pijn weg halen door die
    band tijdelijk te versterken en de pijn zelf te
    voelen.' Ik keek naar Kyndall die zoveel pijn had.
    'Ik doe het,' zei ik.



    Mitch
    'Wat kijk jij opeens geschrokken?' Vroeg ik aan
    Arlené die naar de brief staarde. 'Is het van een
    van je vele geheime aanbidders?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alison Dallas
    Spencer geeft me een potje met inkt, een veer en perkament. Ik begin te schrijven.

    Beste, Zoey.
    Hoe is het?
    Ik mis je echt. Hoe gaat het eigenlijk tussen jouw en Kyndall? Sorry als je verdrietig wordt van mijn vraag, ik wil het gewoon zo graag weten. Ik denk dat ik niet meer heb te zeggen.

    -Alison


    Spencer geeft me de envelop aan en op de achterkant schrijf ik het adres van het huis van Zoey en Zoey's voornaam en achternaam op. Er komt een uil zitten bij het raam en ik kijk bedenkelijk nar de uil. Ik sta op uit het bed en geef de brief aan de uil. Ik zeg het adres op en de uil vliegt weg. Nu maar hopen dat Zoey mijn brief krijgt of is Hogwarts al vergeten?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey
    Ik keek naar de uil die naar binnen vloog. Hij ging op de venster bank zitten. Ik keek naar de Kyndall die pijn had en besloot dat ik hem niet alleen kon laten.
    'Kom dan uiltje,' zei ik. De uil vloog naar de me toe en ik pakte het briefje.
    Met een hand, de andere hield ik de hand van Kyndall vast, maakte ik de brief open.
    Wacht maar Alison, vanavond heb je een verassing.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buh, ik loop ver achter door die internetstoring. En aangezien ik al niet veel deed, stop ik er mee.
    Succes nog verder! (krul)


    I can't even think straight.

    Zoey
    'Hoe lang gaat dit nog duren?' vroeg ik terwijl ik nog steeds Kyndall's hand vast hield. Mijn vader keek me aan en fluisterde het in me oren. Ik slikte. Dat duurde nog zolang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Hoelang nog?" piep ik en bijt op de binnen kant van mijn wang, shit het doet zo veel pijn.
    Ik denk aan Nathan die deze behandeling ook ondergaan heeft, Nathan is mijn beste vriend maar hij gaat naar Durmstrang ik heb iets opegevangen dat hij dit jaar na hogwarts komt.
    Maar met Nath weet je het nooit zeker.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Eh, een kwartiertje,' zei ik. 'Hou nog even vol. Knijp maar in mijn hand.' Ik dacht aan vroeger toen mijn moeder het altijd tegen mij zei toen er een splinter uit mijn duim moest. Alleen dit deed meer pijn, dacht ik in mezelf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mitch
    'Wat dacht je er van dat wij eens iets samen gaan eten?' Vragend keek ik Arlené aan. Ik hoopte echt dat ze ja ging zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga even made kijken dus ik reageer laat ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Oke" weet ik uit te brengen en proef de kille smaak van bloed.
    Op dit soort momenten mis ik Nath, mijn beste vriend en andere helft.
    Hij is het tegenovergestelde van mij hij is druk en valt bij bijna iedereen in de smaak.


    Arlené Seinga
    "Sure" zeg ik glimlachend en pak Mitch zijn hand vast, waarom moet Nath nu komen en waarom stuurt hij die brief naar mij?
    Ik weet zeker dat Kyndall nog nooit zo blij is geweest hij mist Nath dat is zeker, ik niet fijn de enige jongen waar ik tot nu toe gevoelens voor heb gehad komt naar Hogwarts.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey
    'Het is klaar.' Mijn moeder deed een stap van Kyndall vandaan. 'Je hebt het ergste gedeeldte gehad. Zoey kom je even mee?'
    'Waarom?' vroeg ik.
    'Omdat je pa Kyndall nog even gaat controleren en ik je even wil spreken.' Mijn moeder stond als bij de deur.
    'Je red je wel,' fluisterde ik zacht tegen Kyndall. 'Mijn vader bijt niet.' Ik gaf hem een kus op zijn wang en liep toen naar mijn moeder toe. Samen liepen we naar buiten.
    'Jij houd echt veel van hem,' merkte mijn moeder op toen ze de deur achter haarzelf dicht deed. Ik knikte.
    'Ja,' gaf ik zacht toe. Mijn moeder glimlachte.
    'Ik ben blij voor je, maar loop niet te hard van stapel.' Ze gaf me nog een knuffel. 'Kom we gaan weer naar binnen. Je vader zou zo weer klaar zijn.' Samen liepen we naar binnen.


    Mitch
    Ik maakte mijn hand los van die van Arlené en sloeg die om haar heen.
    'Nu weet ik zeker dat niemand je in pikt en je weer verdrietig maakt. Je bent mooier zonder al die tranen,' fluisterde ik in haar oor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben er weer. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Niets." mompelde ik. Ik zag dat ze me meteen doorhad. "Hoeveel kost een schoolbank?... en een stoel?" Ik grinnikte beschaamd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amela Campbell
    Er hing een plukje haar voor zijn gezicht en zonder erbij na te denken streek ik het weg. Mijn hand bleef trillend hangen naast zijn gezicht, toen ik besefte wat ik deed.


    “To live will be an awfully big adventure.”